Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er det beste stedet du har reist og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

USA tror jeg på grunn av mange nye fine opplevelser, gode minner, musikalene og folkene som er så hyggelige.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i USA, Italia og England, og reist over hele vest-Europa (untatt Irland og Island) og deler av øst-Europa.

For meg er nok Italia favoritten.

Anonymous poster hash: f69f4...234
Skrevet

Galapagosøyene. Spesielt dyreliv, interessant natur, koselige lokalsamfunn og ubebodde øyer. Perfekt blanding av spenning, natur, historie og avslappende ferie. Selv om det er mye turister der, merker man ikke noe til det ettersom man aldri er samlet mange på samme sted.

Jeg kunne nevnt femti steder til, men hvis jeg må velge bare ett må det bli Galapagos.

Skrevet (endret)

Jeg elsker Odense. København også, men hadde valgt Odense any day over Køben om det hadde vært like enkelt å reise dit :-) jeg syns byen er så sjarmerende, passe stor, koselige sidegater med hyggelige kafeer og restauranter og dansker er jo generelt herlige!

Hvis det er lov å nevne et sted til, så vil jeg si Kuala Lumpur, Malaysia. Utrolig fascinerende by. Jeg likte atmosfæren, omgivelsene, maten og menneskene. Var der tre dager og det var altfor lite!

Morsom tråd, håper flere forteller om sine favorittsteder!

Endret av Pusle
  • Liker 1
Skrevet

Det er mange steder, men mine favoritter er London og York, eller i grunn Storbritannia generelt. Ellers syntes jeg USA var fantastisk (New York, Florida osv). Ellers er jeg glad i Spania, Tyrkia og Portugal. Jeg er veldig glad i storbyferier, men jeg er også glad i slappe av-ferier, og da blir gjerne de tre sistnevnte steder jeg vil reise tilbake til. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Whitestripes
Skrevet

Italia, hvor som helst i Italia!

AnonymBruker
Skrevet

London!

Anonymous poster hash: ea719...a8b
Skrevet

Det spørs veldig hvilken ferie jeg er ute etter. Liker å dra til forskjellige plasser, men London har jeg vært 2 ganger, og planlegger allerede en tredje tur til høsten. Ellers likte jeg veldig godt Roma, og kan tenke meg å reise til flere deler av Italia.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nok si Italia, selv om det er utrolig mange spennende land i verden. Det er noe med stemningen i Italia som er helt uslåelig!

Favorittene er Roma og Sicilia.

Anonymous poster hash: 5bd2c...970
Skrevet

USA & Italia :)

Skrevet

Min favorittplass var Reykjavik. Vi var der midt i økonomikrisen i 2008 og det var mange demonstrasjoner der. Men byen var vakker og spesiell. Og å bade i 40 grader i Den blå lagune med 10 grader i lufta var uforglemmelig. Anbefales!

Skrevet

I Europa: Romania! fantastisk og undervurdert destinasjon. Superhyggelige mennesker, og en kultur ikke alt for berørt av masse-turismen enda. Synes også Jordan var fantastisk med utrolig mange spennende destinasjoner (Petra, dødehavet etc.) men det kommer jo helt an på hva du er ute etter.. selv elsker jeg å reise til mer "urørte" destinasjoner, hvor man ikke er en del av saue-flokken på tur.. men de beste stedene holder jeg for meg selv nettopp av den grunn ;)

• Liker 1
Skrevet

Brasil- Rio de janiero topper min liste. Men det er vanskelig å velge.

AnonymBruker
Skrevet

Paris :hjerte:

Anonymous poster hash: eb201...72e
AnonymBruker
Skrevet

Canada, Italia og Frankrike

Anonymous poster hash: 7d869...7d1
Skrevet

Australia, helt klart!

Gjest Whitestripes
Skrevet

Canada, Italia og Frankrike

Hva er bra med Canada? Det er en plass jeg kunne tenke meg å reise til, men jeg vet ikke helt hvorfor...

AnonymBruker
Skrevet

Hva er bra med Canada? Det er en plass jeg kunne tenke meg å reise til, men jeg vet ikke helt hvorfor...

Utrolig flott natur, som et gigantisk Norge. Fantastisk hyggelige mennesker, høflige og åpne, men ikke så brautende og dumme som amerikanere. Det er et herlig mangfold av nasjonaliteter og kulturer og dermed også fantastisk mat. Storbyene er upåklagelige, masse å se og gjøre, og jeg klarer faktisk ikke å velge mellom dem. Landet er ganske ungt, faktisk bare 147 år gammelt. Det er ikke stedet å dra hvis du vil oppleve flott arkitektur og kunst som i for eksempel Italia.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...