Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #21 Del Skrevet 22. juni 2004 For min egen del tror jeg det skal mye til for at noen klarer å si noe slikt på en skånsom måte. Det er èn måte å gjøre dette på, og det er at mannen vinkler det som at det er han som har et problem med hennes fett, ikke at hennes fett er et generelt problem. Om noen skjønner forskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #22 Del Skrevet 22. juni 2004 ok det kan du få mene , men hvis en dame har lagt på seg MANGE kilo på kort tid, hun vet det selv, det går utover sexlivet, skal han bare holde kjeft mener du? (å si det på en skånsom måte kan være feks å spørre om hun vil være med å trene..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 22. juni 2004 #23 Del Skrevet 22. juni 2004 Er bare overrasket over at sånne menn har fått dame i det hele tatt..... Forresten, sa jeg menn?......kan vel ikke kalles akkurat det....... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #24 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg mener fortsatt at man ikke kan ha et seriøst forhold hvis det at en av partene går opp mange kilo er avgjørene for om forholdet skal fortsette. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #25 Del Skrevet 22. juni 2004 Kverula: Er et forhold som er veldig basert på seksuell tenning mindre verdt enn et der man er hverandres bestevenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2004 #26 Del Skrevet 22. juni 2004 jeg mener fortsatt at man ikke kan ha et seriøst forhold hvis det at en av partene går opp mange kilo er avgjørene for om forholdet skal fortsette. Jeg er enig med deg Kverula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #27 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg synes at gjesten ikke skal skamme seg over å mene det han gjør. Dette er en ærlig sak, og om det var jeg som hadde blitt feit og kjæresten min ikke lenger tente på meg pga det, hadde jeg ikke avfeid det med at da er basen forholdet vårt er bygget på for svak... Da hadde jeg ønsket å gjøre noe med det. Både for meg og for ham. For oss. Fordi jeg ikke kan leve i et forhold uten et velfungerende sexliv, og fordi jeg vet at det samme gjelder for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #28 Del Skrevet 22. juni 2004 uff, ja, stakkars... Det er umodent og overflatisk å tro at kropp er alt når det gjelder sexlivet! K det har vel ingenting med å tro at kropp er alt? man kan da ikke styre hva man tenner på med tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #29 Del Skrevet 22. juni 2004 Man skal ikke fornekte kroppen sin, for den er en del av "pakka" som er deg. "Pakka" som man jo helst vil at ens kjæreste skal tenne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #30 Del Skrevet 22. juni 2004 Kjære vene da folkens. Er det ikke i begge parters interesse å være tiltrekkende for hverandre da? Hadde min mann bare blitt tjukkere og tjukkere fordi han ikke brydde seg lenger om hvordan han så ut hadde jeg da tatt det opp med han. Og hvis han ikke viste noen interesse av å ønske å se bra ut for meg hadde jeg sendt han på dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #31 Del Skrevet 22. juni 2004 Kjære vene da folkens. Er det ikke i begge parters interesse å være tiltrekkende for hverandre da? Hadde min mann bare blitt tjukkere og tjukkere fordi han ikke brydde seg lenger om hvordan han så ut hadde jeg da tatt det opp med han. Og hvis han ikke viste noen interesse av å ønske å se bra ut for meg hadde jeg sendt han på dør. Kort oppsummert. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #32 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg sier ikke at forholdet er mindre verdt om det bare er basert på seksuell tenning, men jeg tror ikke det er et forhold som kan forventes å vare...Kropp forfaller uansett med tid og stunder, og et brudd vil være uungåelig. Om det her er snakk om et seksuelt forhold, så blir saken en annen. Jeg har heller ikke sagt at man kan styre hva man tenner på - men det er mulig å tenne på flere ting ved en person enn akkurat kroppen. Hvis det her er snakk om et seksuelt forhold, så blir som sagt saken en annen. Og da vil mest sannsynlig den parten som har lagt på seg, ikke bry seg så veldig om forholdet skulle ta slutt, siden følelser ikke er involvert. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. juni 2004 #33 Del Skrevet 22. juni 2004 Men vet du hvorfor hun har lagt på seg? Er det fordi hun spiser feil? Fordi hun bruker kroppen for lite? Eller har hun psykiske problemer? Eller kanskje hun rett og slett er syk? Hvis det er fordi hun har lagt opp livsstilen sin mye kan du jo foreslå at dere går turer sammen. Du kan handle inn annen type mat. Dere kan sammen spise oftere etc. Du kan jo være med på å forandre situasjonen, som også kan være sunt for dere begge. Men om hun har gått opp i vekt pga psykisk eller fysisk sykdom, vil du fortsatt gå fra henne? Hva om hun får behandling og går ned i vekt igjen? Det er ikke normalt å legge på seg mye på kort tid, så det kan hende hun kunne trengt et legebesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #34 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg sier ikke at forholdet er mindre verdt om det bare er basert på seksuell tenning Noen mennesker har forhold der seksuell tenning ikke er ALT, men MYE. Folk flest er vel fullt ut klare over at fysikk er forgjengelig, men også her er det snakk om å tørre å nyte mens man er ung og nogenlunde sprek. Og da også være ærlig med seg selv om hva man tenner på og ikke. Med de konsekvenser det måtte ha for parforholdet. Og er du så sikker på at rene seksuelle forhold ikke også inneholder følelser? Skjulte, kanskje, men de er der... garantert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #35 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg må meg bare si meg enig med Kverula. Phair: hva hvis partneren din går opp i vekt pga medisiner eller andre forhold man ikke akn kontrollere? Vil du sende parsonen på dør da også (tenner jo ikke på feite kropper...)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 22. juni 2004 #36 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis problemet er at hun rett og slett ikke bryr seg om kroppen sin, kan det også være tegn på depresjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #37 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg må meg bare si meg enig med Kverula. Phair: hva hvis partneren din går opp i vekt pga medisiner eller andre forhold man ikke akn kontrollere? Vil du sende parsonen på dør da også (tenner jo ikke på feite kropper...)? Jeg tror du skjønner utmerket godt hva jeg mener Poirot. Jeg ville selvfølgelig ikke gjort det Men jeg skjønner ikke hvorfor så mange, både kvinner og menn slutter å gjøre seg attraktiv for partneren etter noen år i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #38 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg tror du skjønner utmerket godt hva jeg mener Poirot. Jeg ville selvfølgelig ikke gjort det Men jeg skjønner ikke hvorfor så mange, både kvinner og menn slutter å gjøre seg attraktiv for partneren etter noen år i forholdet. Så det er egentlig ikke kroppen/fettet du tenner/mister tenningen på, men manglende omtanke for deg? Det er jo to ganske vidt forskjellige ting...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #39 Del Skrevet 22. juni 2004 Neida det er ikke pga depresjon eller medisiner, tro meg jeg har prøvd, både å legge om kostholdet, trene, går turer you name it, men hun er rett ogslett lat, gidder ikke.. Det er ikke snakk om et seksuelt forhold, selv om sex er veldig viktig i et forhold Jeg tror du skjønner utmerket godt hva jeg mener Poirot. Jeg ville selvfølgelig ikke gjort det Men jeg skjønner ikke hvorfor så mange, både kvinner og menn slutter å gjøre seg attraktiv for partneren etter noen år i forholdet. Godt poeng det der, når man er i et forhold trenger man liksom ikke gjøre seg attraktiv for partnere lenger, når man ikke gidder det, føler jeg at man på en måte ikke bryr seg så mye om partneren lenger, mister på en måte respekten for han/henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #40 Del Skrevet 22. juni 2004 Nettopp, Poirot! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå