Gå til innhold

dårlig selvtillit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan jeg få bedre selvtillit og bli mindre usikker på kroppen min ?

jeg har slitet med dette siden barneskolen, og ble verre da jeg har blitt utsatt for mobbing mesteparten av livet mitt. jeg er overvektig, prøver og gå ned i vekt, men virker ikke som om jeg skal klare det. jeg har slitet veldig med selvskading, og har holdt på med det siden jeg var 13-14 år (er 20 nå). noen ganger har jeg hatt flaks jeg ikke har vært på sykehus ellr stryki med, da det hr blitt veldig dype kutt noen ganger. sliter også med at hvis jeg og samboeren min har en helt vanlig krangel så kutter jeg meg, for å fjerne all smerte innvendig. vet det kanskje høres dumt ut, men det er den måten `jeg fjerner` smerter på. jeg føler at alle ser på meg og ler osv. jeg klarer ikke gå i de klærne jeg liker, for da føler jeg meg bare mer utsatt, så det går veldig mye i større klær.

jeg hater og være sånn og føle meg sånn, jeg har jo et bra liv. har en samboer som er glad i meg og syns jeg er perfekt akk som jeg er, og har ei datter på 3 år.

har også slitet veldig med at magen min på en måte har hengt litt siden jeg fikk dattera mi, da jeg måtte ta akutt keisersnitt. tror ikke magen min tålte det da den hang etter operasjonen, jeg har egentlig ikke kommet meg siden det heller, da jeg ikke har noe følelser på magen. jeg holder meg mest inne da jeg føler på meg at alle ser på meg osv, selv om jeg ikke er sånn veldig overvektig så hater jeg kroppen min. skulle ønske jeg hadde pengene til og ta slankeoperasjon, og fikse kroppen min. så kanskje jeg hadde hatt bedre selvtilit. jeg klarer ikke gå på stranda og bade sammen med jentungen om sommeren engang. og når jeg har sex med samboeren har jeg alltid på meg klær, for jeg liker ikke at han skal se på kroppen min. selv om han syns jeg er perfekt så synes ikke jeg det. jeg prøver så hardt for å gå ned i vekt, men føler jo at det ikke går. jeg er så redd for at samboeren min kommer til og gå ifra meg for noen andre som ser bedre ut, selv om han sier at han ikke kommer til og gjøre det så har jeg alltid det i bakhuet.

Anonymous poster hash: e66c3...84e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...