King in the North Skrevet 1. juli 2014 #21 Skrevet 1. juli 2014 Å vente med å ha sex er ikke å "tviholde på å stoppe progresjonen i en begynnende relasjon". En som ikke respekterer at den andre ikke ønsker å ha sex helt i begynnelsen, er ikke noe å samle på. Å nærme seg sex er en naturlig progresjon, slik jeg ser det. Når man da ikke er interessert i det, når den ene parten føler det er naturlig: er det nettopp å stoppe progresjonen. Ettersom disse guttene ikke er noe å samle på, hvorfor klager man over at de stikker? Man burde da heller feire at man kvittet seg med eventuelle partnere som ikke er gode nok? Jeg forklarer bare hvordan mange tenker.
Sandie Skrevet 1. juli 2014 #22 Skrevet 1. juli 2014 Vel utseendet teller jo en del, så det er nok lettere hvis du går ned i vekt.Men å ikke ha sex med noen etter 5 uker kan også få menn til å forsvinne, det er begrenset hvor lenge man gidder å vente. Og etter 5 uker er man ikke bare ute etter sex.Anonymous poster hash: b1c33...bac Det er mange som er ute etter sex og ingenting annet etter både 5 , 15 og 25 uker. De holder gjerne på med andre samtidig, så mange klarer fint å holde tålmodigheten oppe så lenge det er nødvendig. Det høres ut som du har vært uheldig med mennene du har møtt ts. Vær bare glad du ikke har hatt sex med noen av dem. Og ikke gi opp. Det er mange flotte menn der ute, du er ung og kommer garantert ikke til å være singel for alltid 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #23 Skrevet 1. juli 2014 Nei, jeg syntes ikke det er for mye å be om og du finner helt sikkert noen og du er jo ennå bare i tyveårene. Det er mange som er langt eldre enn det og som sliter med å finne noen. Når det er sagt (og forsøker på ingen måte å trykke noen ned her) så er det jo en fordel å være slank eller veltrent - for begge kjønn. Ser du kanskje ikke litt ekstra på en veltrent mann selv og ønsker deg han fremfor de mennene med mer å ta i? Det vil ikke si at alle MÅ ha en veltrent partner men det er jo en del som setter pris på en partner som tar vare på seg selv. Det handler heller ikke bare om utseende, men også helse og livsstil. Om man er en mann som lever aktivt så ønsker han ofte en partner som kan matche og dele denne livsstilen med han, og det samme ønsker ofte en aktiv kvinne. Videre ønsker man jo en partner man kan leve lenge sammen med og overvekt er jo knyttet til flere livsstilsykdommer. Det er jo med andre ord lurt å gjøre noe med overvekt. (Da snakker jeg om helsefarlig overvekt, ikke for å bli som de unaturlig radmagre modellene) Men slik jeg leser det så gjør du jo det allerede. Anonymous poster hash: 7a874...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #24 Skrevet 1. juli 2014 En ting til: Det kan jo ikke være sikker på at overvekten har noe å gjøre med at de ikke tar kontakt med deg igjen, du behøver ikke være åpen om alt med en gang. Å være åpen om kroppsfasong er nok greit, man møtes jo og ser hverandre uansett, så det er lite poeng i å lyve om det, snarere tvert imot. At du er jomfru er jo egentlig ikke raker en ny potensiell partner. Det viktigste er å gi av seg selv i senga når man blir klar for det, ingen har krav på å vite noe om ens seksuelle fortid bortsett fra kjønnssykdommer en skal innformere ny partner om slik at h*n kan beskytte seg. Anonymous poster hash: 7a874...d7d
Purple Diamond Skrevet 1. juli 2014 #25 Skrevet 1. juli 2014 Å nærme seg sex er en naturlig progresjon, slik jeg ser det. Når man da ikke er interessert i det, når den ene parten føler det er naturlig: er det nettopp å stoppe progresjonen. Ettersom disse guttene ikke er noe å samle på, hvorfor klager man over at de stikker? Man burde da heller feire at man kvittet seg med eventuelle partnere som ikke er gode nok? Jeg forklarer bare hvordan mange tenker. Man kan jo være interessert i sex og ønske at det nærmer seg dette, selv om man ikke vil ha sex med en gang.
King in the North Skrevet 1. juli 2014 #26 Skrevet 1. juli 2014 Man kan jo være interessert i sex og ønske at det nærmer seg dette, selv om man ikke vil ha sex med en gang. Nettopp, men når de to partene i en slik relasjon har vidt forskjellige tanker om når sex skal skje, blir det clash. Pga det faktum at sex er ekstremt viktig for mange. Synd i grunn, men slik er det: tror jeg.
Gjest Tassen10 Skrevet 1. juli 2014 #27 Skrevet 1. juli 2014 Husk også at mange menn liker kvinner med noen kg for mye. Jeg gjør det. Det som er viktigere for meg er at de ikke bare ligger på sofaen og spiser snop, og klager og syter over vekta. Men har de noen kg for mye, og trives med det, så trives jeg også med det:) Jeg tror det har mest med innstillinga til trådstarter å gjøre
pluttipott Skrevet 1. juli 2014 #28 Skrevet 1. juli 2014 Å nærme seg sex er en naturlig progresjon, slik jeg ser det. Når man da ikke er interessert i det, når den ene parten føler det er naturlig: er det nettopp å stoppe progresjonen. Ettersom disse guttene ikke er noe å samle på, hvorfor klager man over at de stikker? Man burde da heller feire at man kvittet seg med eventuelle partnere som ikke er gode nok? Jeg forklarer bare hvordan mange tenker. Det er ikke å stoppe progresjonen, det er at den ene parten som ønsker sex, vil øke progresjonen i et hurtigere tempo enn den andre parten ønsker. Ingen stopper progresjonen i en relasjon fordi man ikke ønsker å ha sex med det samme. En slik oppfatning vitner bare om at man ikke bryr seg spesielt mye om å bli glad i personen for den en er, men at forholdet er basert på sex og at hvis ikke sex skjer når man ønsker det så er ikke forholdet til den personen verdt noe allikevel. Lite seriøst, og umodent. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå