Gå til innhold

Singel for alltid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år, er overvektig og jomfru. Jeg er genuint redd for å være alene for resten av mitt liv! De jeg har blitt kjent med og begynt å rote med av gutter har jeg funnet ut senere at de er bare ute etter en ting og når de ikke fikk det så forsvant de.

Han ene forelsket jeg meg i og han sa og gjorde alt riktig for å få meg til å tro at han likte meg. Vi begynte å bli kjent og etter fem uker så begynte vi å rote, han prøvde å ta det et steg videre men jeg sa nei da jeg ikke ligger med noen jeg ikke er sammen med. Han dro hjem, og jeg fikk som svar at han hadde kjæreste uansett og at jeg ikke er så pen allikevel...

Dette er en litt klagetråd da jeg er litt lei av å prøve å bli kjent med gutter, gi av meg selv og bli skuffet. Jeg har prøvd sukker.no, frodig.no og tinder. Jeg har blitt kjent med noen også er jeg alltid ærlig. Jeg vil ikke at noen skal få sjokk når de ser hvor stor jeg er eller at jeg er jomfru. Når samtalen begynner å gå i den retningen så er jeg alltid ærlig om hvor stor jeg er og at jeg er jomfru, noe annet er bare dumt. Men sånn som han ene, hvor vi var godt i praten hadde masse til felles også slutter han bare å svare. Og jeg gidder ikke mase og jeg kan ta et hint. Jeg spør om dagen hans feks eller om han har lyst til å finne på noe og jeg hører aldri noe igjen.

Ute på byen eller bare å møte nye gutter så er jeg hyggelig, imøtekommende og ei positiv jente. Men de fleste ser ikke på meg som en potensiell kjæreste, de ser heller på venninnene mine.

Jeg prøver å gå nedi vekt og får medisinsk hjelp men det tar sin tid, men samtidig vil jeg at noen skal like meg for meg, og ikke bare mitt utseende. Er det for mye å be om?

Anonymous poster hash: 23d41...89e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel utseendet teller jo en del, så det er nok lettere hvis du går ned i vekt.

Men å ikke ha sex med noen etter 5 uker kan også få menn til å forsvinne, det er begrenset hvor lenge man gidder å vente. Og etter 5 uker er man ikke bare ute etter sex.

Anonymous poster hash: b1c33...bac

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vel utseendet teller jo en del, så det er nok lettere hvis du går ned i vekt.

Men å ikke ha sex med noen etter 5 uker kan også få menn til å forsvinne, det er begrenset hvor lenge man gidder å vente. Og etter 5 uker er man ikke bare ute etter sex.

Anonymous poster hash: b1c33...bac

Unnskyld meg, men for et svar å komme med! Disse som kun var ute etter en ting, hadde vel vært ute etter det samme om ts veide mindre!? Dessuten skal man vente med sex til man er klar, og hvis en mann ikke respekterer det, er han enkelt og greit ikke noe å spare på.

Til ts: du skal absolutt finne en som liker DEG for den du er! Det finnes flotte menn der ute som ikke bare er ute etter en ting og som driter i om du veier sånn eller sånn! Jeg er selv singel og har vært det hele livet. Noen dager tenker jeg at jeg aldri finner en som vil ha meg for den jeg er, men jeg vet at han finnes der ute. Det gjør din også! Stor klem til deg 😄

Endret av Purple Diamond
  • Liker 7
Gjest Steamboat
Skrevet

Ikke jente så kan ikke snakke av erfaring, men du må kanskje akseptere at du brenner deg noen ganger med gutter om du vil ha kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Fins mange drittsekker der ute som vil utnytte sårbare jenter.

Jeg har blitt lurt mange ganger fordi jeg er søt og har vært (veldig) naiv.

Spar deg til han som elsker deg for deg du er. Han dukker opp, bare vær tålmodig så skal du se :)

Ikke ta til takke med noen andre enn en kvalitetsmann!

Anonymous poster hash: 1fb11...fa8
  • Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg skal si det ærlig. Veien til de mennene kvinner oftere liker, er en slank kropp og fint utseende. Og spesielt et smil og ei som er glad i å kysse og ha kontakt og bra oppførsel. Men det er ikke slik at du ikke finner en mann pga det du nevner. Det gjør du nok, men da må en senke forhåpningene litt. Det eneste som kan gjøre at du ikke får kjæreste er at du virker tilbakestående.

Endret av Idollet
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn har ikke noe imot litt for mange kilo på kroppen, ingen er perfekte. Men hvis du er sykelig overvektig så er jo ikke det noen fordel heller akkurat. Hvor overvektig er du?

Anonymous poster hash: c687e...129
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men for et svar å komme med! Disse som kun var ute etter en ting, hadde vel vært ute etter det samme om ts veide mindre!? Dessuten skal man vente med sex til man er klar, og hvis en mann ikke respekterer det, er han enkelt og greit ikke noe å spare på.

Jeg har nesten aldri datet ei jente uten å ende opp med å ha sex første date. Eneste unntaket er hvis jeg har kjent noen en liten stund før jeg "oppdaget" dem.

For meg er det normalt, å "drive på" en stund før man går inn i et forhold. Hvis det hadde gått ukesvis uten at det ble noe hadde jeg rett og slett bare begynt å lure på hva slags problemer jenta har siden hun ikke vil ha sex.

Og jeg dater normalvektige, pene jenter.

Anonymous poster hash: 6b718...39d

AnonymBruker
Skrevet

Til ts: du skal absolutt finne en som liker DEG for den du er! Det finnes flotte menn der ute som ikke bare er ute etter en ting og som driter i om du veier sånn eller sånn! Jeg er selv singel og har vært det hele livet. Noen dager tenker jeg at jeg aldri finner en som vil ha meg for den jeg er, men jeg vet at han finnes der ute. Det gjør din også! Stor klem til deg

Tusen takk for varme ord! Dette hjalp meg veldig :)

hilsen ts!

Og til dere andre: jeg er ikke tilbakestående! Og hvor mye jeg veier er irrelevant.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ei jente på 23 år, er overvektig og jomfru. Jeg er genuint redd for å være alene for resten av mitt liv! De jeg har blitt kjent med og begynt å rote med av gutter har jeg funnet ut senere at de er bare ute etter en ting og når de ikke fikk det så forsvant de.

Han ene forelsket jeg meg i og han sa og gjorde alt riktig for å få meg til å tro at han likte meg. Vi begynte å bli kjent og etter fem uker så begynte vi å rote, han prøvde å ta det et steg videre men jeg sa nei da jeg ikke ligger med noen jeg ikke er sammen med. Han dro hjem, og jeg fikk som svar at han hadde kjæreste uansett og at jeg ikke er så pen allikevel...

Dette er en litt klagetråd da jeg er litt lei av å prøve å bli kjent med gutter, gi av meg selv og bli skuffet. Jeg har prøvd sukker.no, frodig.no og tinder. Jeg har blitt kjent med noen også er jeg alltid ærlig. Jeg vil ikke at noen skal få sjokk når de ser hvor stor jeg er eller at jeg er jomfru. Når samtalen begynner å gå i den retningen så er jeg alltid ærlig om hvor stor jeg er og at jeg er jomfru, noe annet er bare dumt. Men sånn som han ene, hvor vi var godt i praten hadde masse til felles også slutter han bare å svare. Og jeg gidder ikke mase og jeg kan ta et hint. Jeg spør om dagen hans feks eller om han har lyst til å finne på noe og jeg hører aldri noe igjen.

Ute på byen eller bare å møte nye gutter så er jeg hyggelig, imøtekommende og ei positiv jente. Men de fleste ser ikke på meg som en potensiell kjæreste, de ser heller på venninnene mine.

Jeg prøver å gå nedi vekt og får medisinsk hjelp men det tar sin tid, men samtidig vil jeg at noen skal like meg for meg, og ikke bare mitt utseende. Er det for mye å be om?

Vil du virkelig ha et tips? Begynn å gi en litt mer faen!

Alt for mange jenter klager på at de er for feite og for stygge.

Det virker på meg at du faktisk ikke tørr å oppleve motgang eller å bli avvist. Når det skjer så tar du det så jævlig personlig.

Ja vel at du selv sier du har mangler, men innerst inne er det personlighet som er viktigst.

Går du med en attitude om at du er feit og stygg, ja så er du virkelig feit og stygg.

Gir du mer faen i det, og heller spiller på dine gode egenskaper (hvis du har noen i det hele tatt) så kommer den rette skal du se.

Folk som aktivt "leter" etter en partner er uansett kjønn, for desperat til å få seg noe(n). Det er når du gir faen at ting løsner.

Går ikke dette så kan du jo selge kroppen din for å få intimitet? =)

Gjest Steamboat
Skrevet

Ja vel at du selv sier du har mangler, men innerst inne er det personlighet som er viktigst.

Går du med en attitude om at du er feit og stygg, ja så er du virkelig feit og stygg.

Gir du mer faen i det, og heller spiller på dine gode egenskaper (hvis du har noen i det hele tatt) så kommer den rette skal du se.

Verste rådet ever! Å gi faen i hvordan man ser ut, er ikke veien for å få en kjæreste.

Gjest Reza08
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det du vil ha er urimelig. Det er ikke for mye å be om. Du har helt sikkert mange positive egenskaper som menneske, og det bør stå høyt på listen når man skal lete etter en kjæreste. At de avviser deg bare fordi du er litt større enn gjennomsnittet er bare smålig. Man må da bli kjent med personen før man kan trekke en konklusjon.

Det ytre utseende kan ha litt å si for videre fremdrift i slike former for kjærlighetsrelasjoner, men fokuset bør være mest mulig på den totale pakken. Dessuten kan en da være veldig pen selv om man veier litt mer enn slike modeller vi ser på TV.

Bare stå på videre, ikke la deg knekke av slike menn. Jeg har troen på at du kommer til å finne deg en bra mann en dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 67922...5bd

Skrevet

Verste rådet ever! Å gi faen i hvordan man ser ut, er ikke veien for å få en kjæreste.

Er vel et greit råd når TS fremstiller det slik at hun ser ut som ei hespetre. :)

Skrevet

Jeg ble sammen med eksen min som overvektig, gikk også endel opp i løpet av de 5 årene vi var sammen. Der var ikke en stopper for hvordan han så på meg eller sexlivet vårt. Så selvfølgelig er det mulig å finne noen selvom man "har litt ekstra".

Nå etter at jeg har gått ned 40-50 kg (slutta å veie meg etter jeg var så og si fornøyd) har jeg mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men de er bare ute etter en ting. Dette kan forsåvidt også ha noe med at jeg ikke leter etter en kjæreste og for tiden trives alene, men det vet jeg egentlig ikke noe om.

Skrevet

" samtidig vil jeg at noen skal like meg for meg, og ikke bare mitt utseende. Er det for mye å be om?"

Nei, TS, det er aldeles ikke for mye å be om (akkurat passe spør du meg), og du trenger ikke være bekymret for å bli 4ever-singel heller. Du er 23 år, og du har goooooood tid til å finne en å bli glad i, og som er glad i deg "for den du er". Men..... du kan ikke gi opp. Den som intet våger osv. vet du :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nesten aldri datet ei jente uten å ende opp med å ha sex første date. Eneste unntaket er hvis jeg har kjent noen en liten stund før jeg "oppdaget" dem.

For meg er det normalt, å "drive på" en stund før man går inn i et forhold. Hvis det hadde gått ukesvis uten at det ble noe hadde jeg rett og slett bare begynt å lure på hva slags problemer jenta har siden hun ikke vil ha sex.

Og jeg dater normalvektige, pene jenter.

Anonymous poster hash: 6b718...39d

Da tror jeg du ikke har datet så veldig mange jenter. Jeg har ikke noe problemer med sex, men har rett og slett bare ikke lyst til å ha sex på første date, og kan fort la det gå noen uker før jeg synes sex er greit med han jeg dater. Klarer han ikke vente, så kan han godt gå sin vei for min del.

• Liker 1
Skrevet

Å være fornøyd med seg selv, er ikke et dårlig ''råd.'' :)

Selv om brukeren du siterte fikk det frem på en rimelig frekk måte.

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for varme ord! Dette hjalp meg veldig :)

hilsen ts!

Og til dere andre: jeg er ikke tilbakestående! Og hvor mye jeg veier er irrelevant.

Med all mulig respekt, slik du fremstiller det, så er vekten din en særs viktig faktor.

Gutter/menn er glad i intimitet, og spesielt i en startende datingfase har man gjerne flere man er smått interessert i. Får man ikke ''det man trenger'' fra den ene man er interessert i, er det lett å satse mer på andre jenter.

Slik er det desverre, sex er limet i en slik relasjon, både i oppstartsfasen og ellers. Det at du tviholder på å stoppe progresjonen i en begynnende relasjon viser seg altså å være en effektiv stopper for mange av guttene som viser interesse for deg.

Skrevet

Med all mulig respekt, slik du fremstiller det, så er vekten din en særs viktig faktor.

Gutter/menn er glad i intimitet, og spesielt i en startende datingfase har man gjerne flere man er smått interessert i. Får man ikke ''det man trenger'' fra den ene man er interessert i, er det lett å satse mer på andre jenter.

Slik er det desverre, sex er limet i en slik relasjon, både i oppstartsfasen og ellers. Det at du tviholder på å stoppe progresjonen i en begynnende relasjon viser seg altså å være en effektiv stopper for mange av guttene som viser interesse for deg.

Å vente med å ha sex er ikke å "tviholde på å stoppe progresjonen i en begynnende relasjon". En som ikke respekterer at den andre ikke ønsker å ha sex helt i begynnelsen, er ikke noe å samle på.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...