Spiremor Skrevet 1. oktober 2014 #241 Skrevet 1. oktober 2014 Ååå, så koselig med vel overstått oul og at alt er bra! Gratulerer med en liten jente
MissStiles Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #242 Skrevet 1. oktober 2014 Hihi, de bodyene hørtes kjempekule ut Hvor kjøpte dere de? http://www.hm.com/no/product/29143?article=29143-B Jeg finner kun den ene bodyen på nettsiden. Den andre er hvit, også kommer det med en lue + bukse med masse farger. 1
juliane Skrevet 1. oktober 2014 #243 Skrevet 1. oktober 2014 Så deilig å høre at alt står bra til med veslejenta i magen!
MissStiles Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #244 Skrevet 2. oktober 2014 Samboeren kom hjem fra jobb i går og fortalte at han hadde kjøpt noe til mini. Det hadde vært salg på barneklær på jobben hans. Han hadde kjøpt 2 kjoler (en rosa og en lilla) og en turkis t-skjorte. Han var kjempestolt! Nå skal vi straks besøke foreldrene mine. Moren min har vært i utlandet den siste uka og jeg spurte pent om hun kunne gå innom en butikk og kjøpe et par ting til babyen for meg. Spent på om hun rakk det..... 1
Havmus Skrevet 2. oktober 2014 #246 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Wow! Det må jeg si. Her er Vesla 1, 5 og mannen har enda ikke kjøpt et eneste klesplagg til henne. Stjerne i taket til mannen din! Endret 2. oktober 2014 av Havmus
malicious Skrevet 3. oktober 2014 #247 Skrevet 3. oktober 2014 Så koselig! Så gøy å se på kjønnspesifiserte plagg når man vet kjønnet også Sett på Zara? Der har de hele kolleksjoner med outfit til små barn - såååå nusselig!
MissStiles Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #250 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker at han er engasjert... Han spurte om han skulle se om han fant noe mer babytøy. Så han kom hjem med nok en body. Også jeg kjøpte denne på Cubus i dag: https://cubus.com/no/7150029_F315 Nå er det middagstid også bare nyte en rolig kveld på sofaen. God helg! 1
MissStiles Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #252 Skrevet 5. oktober 2014 Da skal jeg straks møte moren min. Hun har invitert meg til å bli med og se "Skjønnheten og udyret". Også skal vi ut og spisr etter det. Samboeren gleder seg til litt alenetid. Spesielt så han kan se på fotball. Ha en fin søndag!!
missdior Skrevet 5. oktober 2014 #253 Skrevet 5. oktober 2014 Da skal jeg straks møte moren min. Hun har invitert meg til å bli med og se "Skjønnheten og udyret". Også skal vi ut og spisr etter det. Samboeren gleder seg til litt alenetid. Spesielt så han kan se på fotball. Ha en fin søndag!! Fin body du har kjøpt! Så koselig med en mammadag, man trenger sånne i blant. Er skikkelig sjalu pø dere som har foreldrene nærme! Kos dere!
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2014 #255 Skrevet 5. oktober 2014 Gratulerer med en frisk liten jente i magen! Håper du har kost deg i dag. Gleder meg til å se Skjønnheten og udyret samme med snuppa mi om noen uker!
MissStiles Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #257 Skrevet 6. oktober 2014 Håper du har kost deg i dag. Gleder meg til å se Skjønnheten og udyret samme med snuppa mi om noen uker! Gled deg!!
MissStiles Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #258 Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan var stykket? Veldig, veldih bra!! Skjønnheten og udyret var min favorittfilm når jeg var liten. Så gøy å se stykket. Også koselig å ha en mor & datter dag. Vi prater mye om mini og hva hun synes om å bli bestemor. Dette er hennes første barnebarn og hun gleder seg veldig. Da var mandag igjen. Og det regnværet!!
MissStiles Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #259 Skrevet 6. oktober 2014 Idag lurer jeg på om jeg kjente spark på utsiden. Midt i morgenmøte på jobb. Jeg satt med armene i kryss over magen og plutselig følte jeg at armene gikk utover. 2 ganger. Men hun har ikke villet sparke etter det så jeg er ikke 100% sikker. 2
Spiremor Skrevet 6. oktober 2014 #260 Skrevet 6. oktober 2014 Idag lurer jeg på om jeg kjente spark på utsiden. Midt i morgenmøte på jobb. Jeg satt med armene i kryss over magen og plutselig følte jeg at armene gikk utover. 2 ganger. Men hun har ikke villet sparke etter det så jeg er ikke 100% sikker. Så utrolig koselig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå