Teita Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg reiser til Kypros med noen venner på fredag. Har aldri vært på Kypros før, men gleder meg veldig. Vi skal bo på Vrissaki beach hotel på Fig tree Bay Tips til steder å se/reise, spise, oppleve osv mottas med stor takk
Lille Cathrine Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har bott på Kypros, men jeg bodde i Agia Napa. (Ligger ca 15 minutter unna med taxi) Tips til god mat: hokkaido restaurant. Dette er en japansk restaurant med verdens beste sushi! De har også mye annet på menyen og de japanske kokkene holder show mens de lager maten. Dette er min favoritt i Agia Napa. Det lønner seg å reservere bord, da det ofte blir fullt. Utflukt: er man på Kypros bør man ta seg til nordsiden, til spøkelsesbyen Famagusta. (Googler du, kan du lese mere om spøkelsesbyen) Utfluktene som arrangeres dit, tar deg først til den tyrkiske delen av øya. Da får du sett to land på en og samme ferie Det finnes også mange antikke ruiner, som amfi teater, antikke hus, statuer og levninger fra flere tusen år tilbake. Reiseselskapet ditt arrangerer sikkert turer om du er interessert i slikt.
Gjest knerw Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Enig med Lille Cathrine. Hokkaido er vel verdt et besøk. Beste maten jeg noensinne har smakt. Nesten så jeg vurderer å reise til Kypros kun for å spise der igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå