AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Har merket at det er ganske stor forskjell på hvor trang jenta er. Asiatiske er ofte trangest, mørke jenter er ofte videre, mens norske jenter varierer veldig. Men siden jeg har litt stor penis, så har jeg funnet ut at norske passer min best. Blir passelig med friksjon. Er det ikke andre som syns at asiatiske ofte er for trang eller ikke dyp nok? Men alt er jo godt da, men bare lurte.Anonymous poster hash: 51647...e60
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Du bommer vel fælt på valg av forum nå. Finn deg et med overvekt av menn. Anonymous poster hash: e15b8...d15 11
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Overvektige menn, mener du over her? Anonymous poster hash: 1d5eb...e2b 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Du bommer vel fælt på valg av forum nå. Finn deg et med overvekt av menn.Anonymous poster hash: e15b8...d15 Er jo nesten like mye menn her inne virker det som.Anonymous poster hash: 51647...e60 1
bukken83 Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Er jo en del forskjell på damer ja. Men det burde jo ikke ha noe å si da. Er andre ting som betyr noe..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Forskjell på gutter også. Mørke har stor (og jente er vide), norske har passe (som norske gutter), asiatiske har liten (og kvinnene trange). Og som du ser, alt passer sammen med hverandre! Konklusjon? Alle holder seg til sin egen rase Anonymous poster hash: 30c7b...b81
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Forskjell på gutter også. Mørke har stor (og jente er vide), norske har passe (som norske gutter), asiatiske har liten (og kvinnene trange). Og som du ser, alt passer sammen med hverandre! Konklusjon? Alle holder seg til sin egen rase Anonymous poster hash: 30c7b...b81 Ja du sier noe der.. Man er kanskje bedre tilpasset det landet man kommer fra. Kan jo sikkert være noen unntak da. Har du opplevd forskjell eller?Anonymous poster hash: 51647...e60
Sphynx Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Har merket at det er ganske stor forskjell på hvor trang jenta er. Asiatiske er ofte trangest, mørke jenter er ofte videre, mens norske jenter varierer veldig. Men siden jeg har litt stor penis, så har jeg funnet ut at norske passer min best. Blir passelig med friksjon. Er det ikke andre som syns at asiatiske ofte er for trang eller ikke dyp nok? Men alt er jo godt da, men bare lurte. Anonymous poster hash: 51647...e60 Jøss, så folk er forskjellige? Ante meg virkelig ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Har merket at det er ganske stor forskjell på hvor trang jenta er. Asiatiske er ofte trangest, mørke jenter er ofte videre, mens norske jenter varierer veldig. Men siden jeg har litt stor penis, så har jeg funnet ut at norske passer min best. Blir passelig med friksjon. Er det ikke andre som syns at asiatiske ofte er for trang eller ikke dyp nok? Men alt er jo godt da, men bare lurte. Anonymous poster hash: 51647...e60 Jeg har et inntrykk av at menn bare vil ha trangest mulig? Liker du bedre at hun er "passe" enn veldig, veldig trang? Anonymous poster hash: 2f757...374
globalagogo Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Kan jo hende at alle er trange, men at din har krympa litt i vask? 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Så en asiatisk som har født for eksempel fire barn, er trangere enn en norsk som ikke har født? Det er kun etnisitet det gør på? Fint å vite, takk for at du opplyste meg!Anonymous poster hash: bbda1...70c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har et inntrykk av at menn bare vil ha trangest mulig? Liker du bedre at hun er "passe" enn veldig, veldig trang?Anonymous poster hash: 2f757...374 Jo er jo deilig at det er trangt. Men hvis man har ganske stor, så kan det jo bli for trangt, og man spruter etter 30 sekunder likssom.. Men hvis en gutt har liten så er jo der stor fordel at hun er trang da.Anonymous poster hash: 51647...e60
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Trang, tight, og glatt er noe av de beste trekkene for en kvinne, det er disse som sørger for en flott rumpe, mus, bryst og mage.Anonymous poster hash: 4c159...a95
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Kan jo hende at alle er trange, men at din har krympa litt i vask? Hehe nei desverre.. Er nok stor forskjell, men alt er jo godt da. Men for min del kan det være en ulempe hvis jenta er for trang. Kommer ann på hvor stor og følsom penis er. Jeg holder mye lengre med ei mørk jente enn ei asiatisk foreks. Varierer jo litt men som regel så har det stemt ganske godt. Er bare i iskaldt vann min kan krympe. Og det kunne vært en fordel hvis jeg har sex med ei asiatisk jente, men vannet er for varmt der..Anonymous poster hash: 51647...e60
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Så en asiatisk som har født for eksempel fire barn, er trangere enn en norsk som ikke har født? Det er kun etnisitet det gør på? Fint å vite, takk for at du opplyste meg!Anonymous poster hash: bbda1...70c Nei men i snitt så stemmer det veldig bra. Hadde sex med ei asiatisk som hadde to barn, og hun var overraskende trang, mens jeg har hatt sex med norske eller mørke som var videre selv om de ikke hadde barn. Men skal sies at ei asiatisk hadde ca samme størrelse som norske jenter. Så ikke alle er så trange da. Men har fortsatt til gode å ikke hatt god sex med ei tiltrekkende jente, uavhengig av størrelsen hennes.Anonymous poster hash: 51647...e60
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Men blir jo litt på samme måten som når jenter syns det kan bli for stort også, at det kan bli for trangt for gutten likssom. Er kjipt når den ikke vil inni jenta etter langt forspill, og det gjør ondt for jenta.Anonymous poster hash: 51647...e60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå