AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Trenger man visum ved mellomlanding i Russland? Vet at man trenger det når man skal på ferie i Russland, men hva med mellomlanding? Anonymous poster hash: aff0e...b3f
Chizue Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg tviler.. Da jeg reiste til Sør Korea, så hadde jeg mellomlanding i Kina, og der trenger du jo visum, men da det bare var mellomlanding så trenger man det ikke Men om det samme gjelder i Russland...Vet jeg ikke Hvor skal du? :D
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Så fremt du skal oppholde deg i transitområdet på flyplassen, skal fly videre innen 24 timer og har med billett på videreforbindelsen din trenger du ikke visum. Anonymous poster hash: 6f915...052
Gjest Wei Wei Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Hvis du bestilte billettene separat, for eksempel, Oslo-Moskva og Moskva-Vancouver, så må du ha visum siden du skal hente bagasjen og gå ut av transit sone for å ordne check inn igjen. Kjøpte du billettene som en reise, så skal bagasjen sendes direkte til reisemålet og du skal oppholde deg i transitsonen ved flybyttet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå