idunk Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hei, jeg er gift og vi har et godt sexliv. Men vi vil prøve ridestilling, cowgirl rettvendt , men når det skjer så føles det som om pikken blir bøyd og det føles ubehagelig, vi har mange andre stillinger å bruke, men vi har veldig lyst til å få til ride stillinger. I et tidligere forhold så ble den ikke bøyd. Har du noen tips å komme med.?
AnonymBruker 42 Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Har samme problem med reverse... Det blir vel en kombinasjon av forskjellig "bøy" på utstyret ... Både damer og menn har jo grei variasjon på sakane nedentil.... Har ikke noen tips dessverre, jeg styrer bare unna reverse, sånn løser jeg det Er det ubehaglig om du sitter oppreist, type litt skjevt evt.? Dyne+/pute under ryggen kanskje Endret 29. juni 2014 av Beeblebrox
idunk Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2014 Skal se om vi får prøvd oppreist med pute under
Gjest Heartbeat Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hun må bare ender ridestilling når hun rir bakveien Jeg kan ikke ri på samme måte fremover mot han som når jeg rir med rumpa mot han om du forstår. 1
idunk Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2014 Litt usikker, mener du reversed i forhold til ansikt mot ansikt ?. Tror bare vi må prøve mer, hun blir usikker på seg selv og det kan jeg forstå. Sikkert et dumt spørsmål, men tror dere det vil bli lettere for oss om hun ligger fremover med kroppen hennes mot min? Vi må nok uansett kommunisere litt bedre på dette/denne stillingen. Takk for svar BTW
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå