Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er gift og vi har et godt sexliv. Men vi vil prøve ridestilling, cowgirl rettvendt , men når det skjer så føles det som om pikken blir bøyd og det føles ubehagelig, vi har mange andre stillinger å bruke, men vi har veldig lyst til å få til ride stillinger. I et tidligere forhold så ble den ikke bøyd. Har du noen tips å komme med.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har samme problem med reverse... Det blir vel en kombinasjon av forskjellig "bøy" på utstyret ... Både damer og menn har jo grei variasjon på sakane nedentil.... Har ikke noen tips dessverre, jeg styrer bare unna reverse, sånn løser jeg det :P Er det ubehaglig om du sitter oppreist, type litt skjevt evt.? Dyne+/pute under ryggen kanskje :vetikke:

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Skal se om vi får prøvd oppreist med pute under :)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hun må bare ender ridestilling når hun rir bakveien :) Jeg kan ikke ri på samme måte fremover mot han som når jeg rir med rumpa mot han om du forstår.

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker, mener du reversed i forhold til ansikt mot ansikt ?. Tror bare vi må prøve mer, hun blir usikker på seg selv og det kan jeg forstå. Sikkert et dumt spørsmål, men tror dere det vil bli lettere for oss om hun ligger fremover med kroppen hennes mot min? Vi må nok uansett kommunisere litt bedre på dette/denne stillingen. Takk for svar BTW :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...