Gå til innhold

Hvor kjøpe bikini i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal straks på strandferie, og var visst litt sent ute med den bikinien i år... så nå må jeg på shopping! Hvor finner jeg bikini? Jeg synes kjedebutikkene som regel har litt dårlig passform, og de typiske undertøysbutikkene kan ofte ha litt tantete stil på bikiniene. Noen som har tips til spesifikke butikker der jeg kan finne? Har verken store eller veldig små pupper (B til C, som oftest B), så trenger ingen enorm støtte, men liker balconette-formen. Har en liten rumpe som jeg gjerne vil gjøre litt større, også er magen selvfølgelig problemområdet jeg vil skjule (litt løs og "bulkete" hud etter operasjoner), så vurderer faktisk truse med høyt liv. Forslag? :

:-)

Jeg har vært på den på Steen&strøm, de på Storo, på Triumph og LaLina (som hadde alt badetøy på bakrommet, så jeg fikk ikke sett, men må vel ta en tur til). Synes det er så vanskelig. Hadde bestilt på internett hvis jeg hadde hatt mer tid, men rekker ikke det nå dessverre.



Anonymous poster hash: 3de4a...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gitt de vanlige kjedene en sjans hvis du har så dårlig tid for de har mye fint i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...