Gjest lurven Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 hvordan får jeg deg på kroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Tja, det er litt av en kunst. Jeg er en kresen Fisk, mark holder ikke for min del. Nei, ikke sjokolade heller. Hvis du klarer å lage potetklubb (klubb og duppe) like godt som bestemor, da får du meg på kroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 *Blander meg litt, men hva pokker er klubb og duppe? Er klubb komle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 *Blander meg litt' date=' men hva pokker er klubb og duppe? Er klubb komle?[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Og Lurven, det må være brunostsaus til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Er duppe brunostsaus? I min verden serveres komler med kålrabistappe og vossakorv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg digger også komler, med da uten kjøtt. *ser for meg KG-treff med Fisk, Saeria og Greeney med lurven som varter opp med komler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg digger også komler, med da uten kjøtt. *ser for meg KG-treff med Fisk, Saeria og Greeney med lurven som varter opp med komler* Du skal naturligvis slippe vossakorv. Liker tanken på treff med lurven som varter opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 #9 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg digger også komler, med da uten kjøtt. *ser for meg KG-treff med Fisk, Saeria og Greeney med lurven som varter opp med komler* Me like Også er lurven solbrun og smurt inn i olje, med badebukse og bar overkropp, mens han serverer Jojo, også stiletthæler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #10 Del Skrevet 22. juni 2004 Synes stakkars lurvis skal slippe hælene jeg, men det er fordi jeg ikke klarer sånne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #11 Del Skrevet 22. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2004 #12 Del Skrevet 23. juni 2004 kan vi ikke heller kose oss med noe godteri fishermans friend eller salte bjørner eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. juni 2004 #13 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi har sååå lyst å se deg servere lurvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #14 Del Skrevet 23. juni 2004 Vi har sååå lyst å se deg servere lurvis! HVis du er veldig snill, kan du slippe stiletthælene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2004 #15 Del Skrevet 23. juni 2004 slapp av nå jenter! hadde dere sett meg i bar overkropp hadde dere sikert mistet matlysten likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #16 Del Skrevet 23. juni 2004 Dakar Lurvis.. Sliter du med dårlig selvtillit? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2004 #17 Del Skrevet 23. juni 2004 Dakar Lurvis.. Sliter du med dårlig selvtillit? :trøste: nei ikke spesielt! vet at jeg ikke er noen sexbombe men tar det ikke så tungt! tar det med et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #18 Del Skrevet 23. juni 2004 Det er bra Men godag, du vet da ikke hva vi jenter ser på som sexbomber? Nå aner ikke jeg hvordan du ser ut, men jenter liker som kjent mye forskjellig. Hvis du hadde hatt hale, kan det jo tenktes at jeg tente på det, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. juni 2004 #19 Del Skrevet 23. juni 2004 joda jeg vet hva dere jenter liker altså! jeg har hale altså men den er på den andre siden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2004 #20 Del Skrevet 23. juni 2004 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå