Gjest andysowhat Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 (endret) det her er ikke troll. det er greit å overtale kjæresten med å gi flere orgasmer eller squirte for at hun skal bli med å spise pizza på resturant isteden for å syte meg til det?!? eller andre bedre tips??! Endret 29. juni 2014 av andysowhat
Cambria Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Har du tenkt på at det kanskje for kjæresten din kan være sårende om hun må gjøre noe for at du skal gi henne orgasme? Hadde typen min vært sånn hadde jeg nok blitt litt såra om han prøvde å overtale med med å gi meg nytelse for å få pizza. Nytelse skal man gi til kjæresten sin uten klausuler, som at hun da må bli med å spise pizza...
Uheldigtype Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Kompis, bare bestill pizzaen på døren og se fotballkampen - hun kommer snikende for å ta seg noen biter uansett. Vær litt mann.
Gjest andysowhat Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Kompis, bare bestill pizzaen på døren og se fotballkampen - hun kommer snikende for å ta seg noen biter uansett. Vær litt mann. da har jeg tapt. jeg må ha en måte å overtale på ikke å gjøre som jeg vill xD jeg vet veldig godt hvordan jeg gjør ka enn jeg vill
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Er vel greit nok det, hvis det funker da.
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Har du tenkt på at det kanskje for kjæresten din kan være sårende om hun må gjøre noe for at du skal gi henne orgasme? Hadde typen min vært sånn hadde jeg nok blitt litt såra om han prøvde å overtale med med å gi meg nytelse for å få pizza. Nytelse skal man gi til kjæresten sin uten klausuler, som at hun da må bli med å spise pizza...Ville du sagt det samme om en dame ville overtalt typen sin vhja en blowjob?
Cambria Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Ville du sagt det samme om en dame ville overtalt typen sin vhja en blowjob? Ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå