Gå til innhold

Overtale kjæresten! TIPS! takk!

Fremhevede innlegg

Gjest andysowhat
Skrevet (endret)

det her er ikke troll.

det er greit å overtale kjæresten med å gi flere orgasmer eller squirte for at hun skal bli med å spise pizza på resturant isteden for å syte meg til det?!?

eller andre bedre tips??!

Endret av andysowhat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt på at det kanskje for kjæresten din kan være sårende om hun må gjøre noe for at du skal gi henne orgasme?

Hadde typen min vært sånn hadde jeg nok blitt litt såra om han prøvde å overtale med med å gi meg nytelse for å få pizza. Nytelse skal man gi til kjæresten sin uten klausuler, som at hun da må bli med å spise pizza...

Skrevet

Kompis, bare bestill pizzaen på døren og se fotballkampen - hun kommer snikende for å ta seg noen biter uansett. Vær litt mann.

Gjest andysowhat
Skrevet

Kompis, bare bestill pizzaen på døren og se fotballkampen - hun kommer snikende for å ta seg noen biter uansett. Vær litt mann.

da har jeg tapt. jeg må ha en måte å overtale på ikke å gjøre som jeg vill xD jeg vet veldig godt hvordan jeg gjør ka enn jeg vill :P

Skrevet

Hæ?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er vel greit nok det, hvis det funker da.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har du tenkt på at det kanskje for kjæresten din kan være sårende om hun må gjøre noe for at du skal gi henne orgasme?

Hadde typen min vært sånn hadde jeg nok blitt litt såra om han prøvde å overtale med med å gi meg nytelse for å få pizza. Nytelse skal man gi til kjæresten sin uten klausuler, som at hun da må bli med å spise pizza...

Ville du sagt det samme om en dame ville overtalt typen sin vhja en blowjob?
Skrevet

Ville du sagt det samme om en dame ville overtalt typen sin vhja en blowjob?

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...