AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Noen som har vært i Benidorm? Kan det anbefales? Vi vurderer å dra dit på en "forsinket bryllupsreise", stort sett for å slappe av og nyte hverandres selskap. Basseng på hotellet og strand i nærheten er ønskelig (det er det vel alltid på Benidorm?). Gjerne mulighet for litt opplevelser, korte turer på noen timer. Båtturer? Handlegater og litt uteliv? Hovedhensikten vil være å nyte sol og varme (ikke for varmt, når er temperaturen mest behagelig?) og hverandres selskap. Kommer sikkert til å være en del på hotellet, satser på "all inclusive". Anbefalinger ønskes, hotell, aktiviteter, gjøremål, turoperatør. Gjerne et hotell hvor ikke alle snakker norsk. Språket er ikke noe problem, mannen snakker spansk flytende. Anonymous poster hash: 8ca88...ec5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har vært der et par ganger og liker meg godt, stranden er vidunderlig og enorm og "deles i 2" av et nes hvor gamlebyen ligger. Det er svært trivelig å rusle i gamlebyen og nyte kvelden på toppen med utsikt over hav. I gatene like nede ved stranden, er det mye liv, og både shoppig og resturanter er det nok av. Anbefaler virkelig at dere tar turen til Guadalest, som er en fjellby med mye historie og imponerende utsikt. Guadalest er Spanias tredje støste turistattraksjondet. Det går buss fra busstasjonen dit, eller dere kan leie bil. Ca en god times kjøring unna Benidorm. Det er også fint å ta båt ut til den lille øya som ligger i havet, her kan dere velge undervannsbåt rundt øya, eller bare nyte å være der. Det finnes sikkert mye annet også, jeg selv har bare prioritert den fantastiske stranden og tur til Guadelest og den lille byen Althea, som ligger ca 30 min fra Benidorm m busss, raskere m bil. Jeg har desverre ikke noe hotel å anbefale m "all inclusive", men det er nok av hotel å velge blandt. Lykke til Anonymous poster hash: 9e31a...c63
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Glemte å si at August er ganske varmt og veldig folksomt i.om at Spanjolene har ferie da og mange trekker ned til kysten. Ville forsøkt å unngått den tiden. Anonymous poster hash: 9e31a...c63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå