Gå til innhold

Liker ikke å danse jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært særlig glad i å danse, noen som helst form egentlig. Takler et dansegulv ute på byen uten å skjemmes for mye, men pardans...vel, ikke noe talent i så måte! Så derfor har jeg begynt å bekymre meg litt for det til bryllupet(utrolig hva man skal bekymre seg over, eller hva?!). Vi har lært vals og øver og øver på den, men tanken på å danse med svigerfar, onkler og gjester etterpå...Er det noen måte å slippe unna?! Min kjære sier det er forventet at jeg danser den dagen :-( Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har vore i mange bryllaup der det ikkje har vore dans i det heile. Synast ikkje du skal tvinge deg sjølvtil å gjere noko du ikkje vil på bryllaupsdagen! Viss det er lagt opp til dans så vert det kanskje litt vanskeleg å vri seg unna, men... :-)

Skrevet

Jeg takler ikke et dansegulv på byen heller, så den dagen jeg gifter meg blir det ingen dans. Det er opp og avgjort.

Om den eldre garde i familien vil danse, så kan vi alltids ordne noe til dem. Så jeg synes ikke du skal gjøre noe duikke har lyst til. :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt, at noe liksom skal være forventet av deg på deres store dag. Det eneste som bør være forventet av deg på den dagen er at du sier ja der du skal.

Jeg forstår deg godt, for en skal ikke behøve å gå rundt å grue seg til den dagen. Vil du danse så skal du danse, men ønsker du ikke å danse så er det ingen som skal kunne tvinge deg til det. Det er din dag, og ikke alle de andre sin dag. Du skal kose deg den dagen, og bare være blid og fornøyd. :wink:

Jeg liker heller ikke å danse, og absolutt ingen skal tvinge meg til å danse bare fordi det liksom forventes av meg. Jeg ahr lovet min kjære en dans den dagen, og en dans skal han få. Men jeg kommer galant til å takke nei om jeg ikke ønsker å danse med resten av gjestene. Uten å få dårlig samvittighet. :sjarmor:

Skrevet

Helt forståelig at ikke alle liker å danse syntes nå jeg.

Men nå har det seg slik at mange eldre "forlanger" dette, og syntes det er utrolig gøy å danse. Så om du får noen spørsmål, det må du regne med. Det er jo bare å si det som det er; at du ikke vil danse. Kan jo alltids klage på dårlige sko også da, dersom du vil vri deg unna :wink:

Selv er jeg nok en av de som kanskje maser litt ekstra om en dans ved slike annledninger. Hadde jeg vært sammen med en mann som ALDRI danset, hadde jeg nok forlanget å få noen denne dagen. Jeg elsker å danse, og syntes absolutt han burde pine seg gjennom noen få danser denne ene gangen i livet. Slemme meg! :-?

Men nå er det jo kanskje ikke slik at din mann forlanger noe slikt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...