Gå til innhold

Sex i arbeidstida

Fremhevede innlegg

Gjest Handyman
Skrevet

Når jeg satt her og leste slo det meg at det foregår veldig mye her inne i arbeidstida. Ikke at det gjør meg noe, men det tente meg litt å tenke på at det sitter så mange damer og tenker på og diskuterer sex midt på dagen, mens de er på jobb! At mang en kontorstol kanskje ikke er så tørr som man skulle tro...

Og så kom frustrasjonen, over at jeg ikke har en sånn vinduspussejobb som han Coca-Cola Light mannen.

Sikkert mange som sitter hjemme også, for alt jeg vet. Men det får jo bli rørleggern, postbudet og snekkerns "ansvarsområde"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Så du tror vi blir opphisset av å være her? Vel, vi kvinner er kanskje ikke så enkle som enkelte menn som er her for å kikke og nappe seg en viss plass!!

Skrevet

:ler: Åjoda, vi bli sååå kåte av å sitte her inne altså :ler:

Skrevet

Jeg jobber i en respsjon.

Jeg pleier å sitte på forumet og kåte meg opp, for så å vente på at det skal komme noen kjekke menn på besøk....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg jobber i en respsjon.

Jeg pleier å sitte på forumet og kåte meg opp, for så å vente på at det skal komme noen kjekke menn på besøk....

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Ooooh! Sexxxy! :sjarmor::tunge1:

Skrevet
:ler: Åjoda' date=' vi bli sååå kåte av å sitte her inne altså :ler:

Åååååååååh, åååååååh ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH!

der gikk det for meg gitt.

Gjest Kontorrotte
Skrevet

På vårt kontor midt i Oslo så har vi jo sex hver dag ja, fordi vi har lest på KG, sextemaene.

Vi har oss i lunchpausene, før og etter jobb. Deretter ringer vi hverandre etter jobb for å treffes igjen når våre menn der hjemme er utslitt etter øktene.

Så er det på'n igjen med ny arbeidsdag, KG og bare sex.

Slik er vi kvinner laget. Alt duger for oss, vi er enkle og aldri kresne. Dessuten er det en fanesak for alle på vårt kontor at Rimi, Rema og Meny må begynne å selge dildoer i store størrelser til oss. Du skjønner, mennene i dag strekker ikke til...De slokner etter bare 1 runde :roll::roll: Ikke mye tess, akkurat!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns det begynner å svømme over av UTROLIG mange harry folk her i disse dager. Jeg trodde virkelig ikke at man kunne koble en pc i en campingvogn men der tok jeg feil gitt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pussig at alle damene her har behov for å nekte for at de tenker på sex!?

Jeg er kvinne og tenker på sex, i arbeidstida og utenom.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har da ikke problemer med det, jeg tenker så mye på sex at jeg får pusteproblemer av all pesinga mi. Spesielt i dag.

Men det er ikke noe man forteller folk, spesielt ikke en slesk type som denne her virker.

Syns det blir for harry. Vil jeg fortelle om sex, skjer det på mine premisser, ikke fordi en tilfeldig gjest kommer inn og spør etter ideer til en romantisk kveld med han og mister høyrehånd om du forstår mitt poeng.

Skrevet
Jeg syns det begynner å svømme over av UTROLIG mange harry folk her i disse dager. Jeg trodde virkelig ikke at man kunne koble en pc i en campingvogn men der tok jeg feil gitt.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Du får liksom sagt det du... *ler så jeg griner* :hoho::hoho:

Skrevet

Og jeg jobber på kontor og sitter nå og håper og drømmer om at alle damene her leser KG og går rundt kåte hele dagen pga det. Skal også holde et øye med alle stolene her og se om det er våte flekker på dem.

Jeg skal komme med en rapport i løpet av dagen.

Skrevet

.. er det dette vi få rsom erstatning for løktrådene...

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne stinker mer av hvitløk- sånn skikkelig god et par gammel dagers hvitløksstank

Skrevet

Mer en sånn løk som har lagt for lenge og det har begynt å vokse sånne grønne stilker på den. Selve løken er helt myk og svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...