AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Jeg gikk ferdig et helt brett i går med microgynon og nå plutselig innså jeg at jeg hadde tenkt til å ta den syv dagers pausen mellom brettene, men det har jeg glemt. Har tatt èn pille av et nytt brett idag, men spørsmålet mitt er om jeg kan starte den pillefrie uka nå, selvm jeg har tatt en pille "for mye"? Anonymous poster hash: ff95e...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Du har to alternativer: Stopp nå og få mensen (det går helt fint selv om du er èn dag "over" Alternativ to: Fortsett på det nye brettet og hopp over mensen. Det går helt fint det også. Eneste er at du bør ha gått på hormon prevensjon minst 6 mnd så kroppen har vent seg til det Anonymous poster hash: ffb16...b2b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 det er helt trygt, også med tanke på prevensjon? Har hatt sex hele denne uka. Anonymous poster hash: ff95e...f5d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Så sant du har gått minst 3 uker på pillene, noe du har, så kan du ta en ukes pause nå om du ønsker det. Ikke noe problem. Anonymous poster hash: 75fe6...cb7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 det er helt trygt, også med tanke på prevensjon? Har hatt sex hele denne uka. Anonymous poster hash: ff95e...f5d Ja, det er trygt.. Anonymous poster hash: e6dbe...437
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå