Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig gått påvist høyt stoffskifte. Slet med anpustenhet, høy puls, stress følelse, mistet mens. Trente uten å komme i bedre form, tvert i lot. Fikk påvist T4 på 76 (!) Det er vel skyhøyt? Legen min målte ikke pulsen min. Jeg har etter diagnose blitt oppmerksom på at drn er så høy. Ble satt på neo mercanzole to tbl ganger tre i døgnet for tre dager siden. Er ikke bedre. Hvilepuls på jobb er oppi 116, her hjemme rundt 90-95, etter en spennende fotvall kanp i sofaen 140. Synes dere dette virker som e farlig høy puls?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at T4 er på 76? Det høres veldig høyt ut...

Jeg har også høyt stoffskifte pga overdosering etter å hatt lavt stoffskifte. Skal ned til T4 på ca under 19. Har hatt hvilepuls på 95. Fikk betablokker skrevet ut av legen, noe som hjelper litt.

Høyt stoffskifte er utrolig slitsomt, både psykisk og fysisk. Kjenner meg utrolig stresset og sliten :(

Anonymous poster hash: dd7fb...764

Skrevet

Jeg har nylig gått påvist høyt stoffskifte. Slet med anpustenhet, høy puls, stress følelse, mistet mens. Trente uten å komme i bedre form, tvert i lot. Fikk påvist T4 på 76 (!) Det er vel skyhøyt? Legen min målte ikke pulsen min. Jeg har etter diagnose blitt oppmerksom på at drn er så høy. Ble satt på neo mercanzole to tbl ganger tre i døgnet for tre dager siden. Er ikke bedre. Hvilepuls på jobb er oppi 116, her hjemme rundt 90-95, etter en spennende fotvall kanp i sofaen 140. Synes dere dette virker som e farlig høy puls?

Det er høyt, jeg har hatt høyere. Du dør ikke :-)

Det tar tid før denne medisinen virker. Du må regne med 14 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde T4 på ca 27 og følte meg elendig... Har kommet ned på 23 nå, men føler meg fortsatt dårlig.

Men har hørt at det er individuelt hva som føles bra. Tror jeg må under 19 for å føle meg frisk.

Anonymous poster hash: dd7fb...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...