Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et rimelig hotell med ok beliggenhet. Jeg vil gjerne ha det noenlunde nærme stranden, men jeg skal også shoppe litt og se på severdigheter. Barcelona er en stor by, så jeg sliter med å orientere meg på hvor ting ligger. Vi er et par i midten av 20-åra.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette hotellet er bra:

http://www.hotelbanysorientals.com/en/

Det passer beskrivelsen din mtp. lokasjon.

Dersom det ikke passer dere av andre grunner, ville jeg tittet i samme nabolag ned mot katedralen Santa Maria del Mar. Det er en koselig del av byen, mye spisesteder og litt uteliv, og gåavstanden til stranden er helt grei. Det området er kanskje en av min favorittnabolag i hele Europa.

Anonymous poster hash: 65db8...9b5
Skrevet

Det så veldig flott ut, men de har ingen ledige rom dag 2 av turen vår.. Akk, så typisk!

AnonymBruker
Skrevet

Barcelona er ikke en spesielt stor by, og det er gåavstand til det meste sålenge du holder deg i sentrumsbydelene.

Har dere vurdert leilighet? Vi velger alltid det, og har god erfaring med friendlyrentals :)

Standarden var akkurat som avbildet, og de har flere kontorer i sentrum man kan hente nøkler/legge kofferter hvis flytidene er litt ugunstige med inn/utsjekking osv.

Anonymous poster hash: bd0c1...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...