Gå til innhold

Hvor mye er normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid plaget meg veldig at jeg har mye og mørkt kroppshår. Har tenkt mye på om det er en grunn til at jeg er sånn, hormonelt, PCOS e.a., eller om det er normalt. Jeg vet jo at alle er forskjellige, men synes likevel jeg må fjerne litt vel mye. Fjerner selvsagt de "normale" stedene som leggene og under armene. Men har også veldig mye hår på lår, bikinilinje, og også på magen og ryggen. Når du er kvinne, er ikke det spesielt morsomt. Hårene vokser også veldig fort. Om sommeren må jeg barbere meg under armene nærmest daglig.

Noen andre som har det sånn? Erfaringer, tanker, tips?

Anonymous poster hash: 3d741...78f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 3d741...78f

Skrevet

Sliter med det samme, har PCOS. Har fått Diane p-piller, har hjulpet noe, men føler meg fortsatt ikke normal. Litt usikker på om det er andre ting som kan hjelpe, skal til gyn om et halvt års tid for celleprøve, tenkte å forhøre meg litt da. For meg er det såpass mye hår at jeg ikke orker tanken på å begynne å fjerne. Har hår fra tærne til toppen av hodet, og føler at jeg har resignert. Voksing og barbering kommer til å ta uhorvelig mye tid, og det har jeg rett og slett ikke ressurser til. Og få fjernet profesjonellt er jo svindyrt. Så følger med på denne tråden, om det kanskje dukker opp noen flere tips!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg barberer meg på morgenen har jrg tydelige stubber under armer og på legger når jeg legger meg. Trodde det var like normalt som å ikke få stubber før etter to døgn.

Anonymous poster hash: f59f1...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...