Gå til innhold

Anja H. Johansen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Justlooking skrev:

Synes Anja har vært flink til å skjerme datteren fra hun ble født. Og skjønner ikke helt at Morten Hegseth tok henne med i samme bås som alle de som driver med barneeksponering?

Helt enig. Syns ikke den «2000 følgere» utalelsen kvalifiserte til å bli satt i bås med de andre nevnte bloggerne..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Zenhouse skrev:

Helt enig. Syns ikke den «2000 følgere» utalelsen kvalifiserte til å bli satt i bås med de andre nevnte bloggerne..

Den kom nok bare på et veldig feil eller rett tidspunkt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Locus skrev:

Går ikke an å komme inn på bloggen nå? 

Noen med samme problem? 

Er du inne på riktig blogg da? Bare å Google så kommer den opp tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Locus skrev:

Går ikke an å komme inn på bloggen nå? 

Noen med samme problem? 

Jeg ville vel ikke kalt det et problem, heller en lykkelig tilfeldighet. Men det er nå meg 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Viking-girl skrev:

I går røpet hun at de venter en jente til. På bloggen. 

Så hun fikk 2000 nye følgere da? Greit nok at Anja ikke er blant verstingene av eksponering, men det er ganske tacky å lokke med avsløring av kjønn mot ekstra følgere. Det er også litt småkleint at folk biter på, er det så interessant å vite kjønnet til en z-kjendis (samme med A-kjendis..)

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese Anja sin blogg fordi jeg ikke gadd den "jeg er så kul", "laidback", "easy", chill", "sminkeløs", "bare litt rouge og bb krem" greia lenger. Når noen har sånt behov for å understreke hvordan selv mener de er...nei. 

Når jeg leste Hegseths artikkel om 2000 likes så ble jeg kvalm. Flott at hun ikke eksponerer datteren sin, men hun melker i alle fall risikosvangerskap, prematur fødsel og kjønn på baby som det holder.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
9 minutter siden, Varmeba skrev:

Jeg sluttet å lese Anja sin blogg fordi jeg ikke gadd den "jeg er så kul", "laidback", "easy", chill", "sminkeløs", "bare litt rouge og bb krem" greia lenger. Når noen har sånt behov for å understreke hvordan selv mener de er...nei. 

Når jeg leste Hegseths artikkel om 2000 likes så ble jeg kvalm. Flott at hun ikke eksponerer datteren sin, men hun melker i alle fall risikosvangerskap, prematur fødsel og kjønn på baby som det holder.

Så er det feil også nå å skrive om risikosvangerskap, prematurfødsel og kjønnet på den kommende babyen? Seriøst må være grenser for hva man skal terpe på. Hun utleverer ikke barnet sitt og hun skriver en blogg. Viser at faktisk ikke alle går gjennom rosenrøde svangerskap og fødsler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ms. Daisy said:

Så er det feil også nå å skrive om risikosvangerskap, prematurfødsel og kjønnet på den kommende babyen? Seriøst må være grenser for hva man skal terpe på. Hun utleverer ikke barnet sitt og hun skriver en blogg. Viser at faktisk ikke alle går gjennom rosenrøde svangerskap og fødsler. 

Nei. Jeg snakker ikke om utlevering om barn. Men om å melke graviditet og eventuelle komplkasjoner. For hun har ikke skrevet om annet siden førstemann ble født, som nå må være en god stund siden? 

Jeg mener IKKE at hun ikke kan dele følelsene rundt rundt komplikasjoner rundt fødsel og graviditet. Men til å ha en så kjent blogg så det overraskende lite variasjon. Hun vet hva som selger og har holdt seg til det. Og ja, jeg syns fremdeles det er teit å si at om 2000 personer liker bloggen hennes på facebook eller whatnok så avslører hun kjønnet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
10 timer siden, Varmeba skrev:

Nei. Jeg snakker ikke om utlevering om barn. Men om å melke graviditet og eventuelle komplkasjoner. For hun har ikke skrevet om annet siden førstemann ble født, som nå må være en god stund siden? 

Jeg mener IKKE at hun ikke kan dele følelsene rundt rundt komplikasjoner rundt fødsel og graviditet. Men til å ha en så kjent blogg så det overraskende lite variasjon. Hun vet hva som selger og har holdt seg til det. Og ja, jeg syns fremdeles det er teit å si at om 2000 personer liker bloggen hennes på facebook eller whatnok så avslører hun kjønnet.

Vel hun er da en blogger - er vel ikke å melke mer enn å dele andre ting fra livet heller da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Varmeba skrev:

Jeg sluttet å lese Anja sin blogg fordi jeg ikke gadd den "jeg er så kul", "laidback", "easy", chill", "sminkeløs", "bare litt rouge og bb krem" greia lenger. Når noen har sånt behov for å understreke hvordan de selv mener de er...nei. 

Dette! Det er noe fascinerende usympatisk over måten hun presenterer seg selv på.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vi får nå se hvor lenge den «laidbacke» og «chille» tralten fortsetter når unge nr 2 melder sin ankomst...

Med 1 unge kan man noenlunde opprettholde seg og sitt som før, men med nr 2+ blir det faktisk ikke like lettvint lenger... Jeg er også en meget «chill» person, men hva hjelper det når min nr 2 er alt annet enn «laidback» og «enkel». Drar ikke han med på restaurant med mindre det er McD liksom🤪 (han er 3). Han er stikk motsatt av nr 1, enkelt og greit. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.11.2018 den 21.35, Ms. Daisy skrev:

Det er uhyre vanskelig å gjøre noe rett som gravid i 2018. Som blogger er det helt umulig 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Takida skrev:

Det er uhyre vanskelig å gjøre noe rett som gravid i 2018. Som blogger er det helt umulig 

Ingen mødre/ gravide er perfekte. Men når man frivillig velger å stikke hodet frem i media og fortelle om det, kan man heller ikke klage på at folk har er mening om det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi glede oss over ettergravidbilde snart. Er jo viktig å vise hvor fort man blir tynnest. Da er man jo flinkest og best 🏳 Bloggere konkurrerer vet dere.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...