Hege899 Skrevet 26. juli 2020 #181 Del Skrevet 26. juli 2020 Har en kommentar til at hun alltid sier hun er så "chill mor ". Vi har felles venner ,og for å si det slik så er det ikke alltid det er like kult for folkene rundt henne at de har få regler.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 26. juli 2020 #182 Del Skrevet 26. juli 2020 5 minutter siden, Hege899 skrev: Har en kommentar til at hun alltid sier hun er så "chill mor ". Vi har felles venner ,og for å si det slik så er det ikke alltid det er like kult for folkene rundt henne at de har få regler.. Fri barneoppdragelse? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegvetik Skrevet 28. juli 2020 #183 Del Skrevet 28. juli 2020 Hva innebærer egentlig «chill mor»? Er det noen som vet? Hvilke regler har de ikke? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 30. juli 2020 #184 Del Skrevet 30. juli 2020 (endret) På 28.7.2020 den 23.25, Jegvetik skrev: Hva innebærer egentlig «chill mor»? Er det noen som vet? Hvilke regler har de ikke? Dette lurer jeg også på? Og hva er liksom det motsatte av å være chill for henne? Stressa? Hvis en chill mor er en mor som ikke styrer og ståker unødvendig, ikke baker og fjaser, tar med barna på turer, lar de være lenge oppe i ferier og tar de med på middag, kan ha barnevakt for å dra ut på middag og fortsatt tar seg en real fest etc. så er alle mine venninner "chille" mødre i hvert fall. Jeg ville kalt det "helt normale mødre". Vi er like gamle som henne, men tror nok bruken av ordet "chill" ble lagt igjen på tidlig 2000-tall.. Endret 30. juli 2020 av Unika 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 31. juli 2020 #185 Del Skrevet 31. juli 2020 10 timer siden, Unika skrev: Dette lurer jeg også på? Og hva er liksom det motsatte av å være chill for henne? Stressa? Hvis en chill mor er en mor som ikke styrer og ståker unødvendig, ikke baker og fjaser, tar med barna på turer, lar de være lenge oppe i ferier og tar de med på middag, kan ha barnevakt for å dra ut på middag og fortsatt tar seg en real fest etc. så er alle mine venninner "chille" mødre i hvert fall. Jeg ville kalt det "helt normale mødre". Vi er like gamle som henne, men tror nok bruken av ordet "chill" ble lagt igjen på tidlig 2000-tall.. Færre regler enn "alle andre ". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 31. juli 2020 #186 Del Skrevet 31. juli 2020 3 timer siden, Hege899 skrev: Færre regler enn "alle andre ". Hva slags regler er det andre har, som ikke hun har? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 7. august 2020 #187 Del Skrevet 7. august 2020 Lever hun av å blogge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 9. august 2020 #188 Del Skrevet 9. august 2020 På 7.8.2020 den 8.12, Trude.lutt skrev: Lever hun av å blogge? Alle so tidligere levde av å blogge, lever av Instagram. Bloggen er nå bare et sideprosjekt for 99% av dem. Hvem leser blogg lenger? Alle følger jo på Insta.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. oktober 2020 #189 Del Skrevet 13. oktober 2020 For en ekstrem sløsing. Nettopp flyttet inn i ny leilighet, men river et helt bad. Nye fliser, nytt alt. Må være en krevende dame det der. Og så ligger hun i badekaret og reklamerer for Ressursbank (åger-rente). Litt av en «influencer» 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 13. oktober 2020 #190 Del Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, Stargaze skrev: For en ekstrem sløsing. Nettopp flyttet inn i ny leilighet, men river et helt bad. Nye fliser, nytt alt. Må være en krevende dame det der. Og så ligger hun i badekaret og reklamerer for Ressursbank (åger-rente). Litt av en «influencer» Ja det badet der hadde vært bra nok for jentene vel, hadde vært bra nok for meg også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 13. desember 2020 #191 Del Skrevet 13. desember 2020 Noen som har sett innleggene i dag? Skjønner ikke helt de «rantene». Den ene (borte nå) fornærmet over ikke å få gratulasjoner til minste på bildet som er lagt ut. (Kommet en del etter det) Men jeg synes det er rart å gratulere med et fremmed barn. Hvis kontoen er inntekstkilden, som den tydeligvis er, burde barnet holdes borte. I hvert fall ikke bli sur for manglende kommentarer. Skroller igjennom mange IG for inspirasjon, orker ikke komnentere på alle. Virker rart å ta seg så nær av det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. desember 2020 #192 Del Skrevet 14. desember 2020 Stargaze skrev (2 timer siden): Noen som har sett innleggene i dag? Skjønner ikke helt de «rantene». Den ene (borte nå) fornærmet over ikke å få gratulasjoner til minste på bildet som er lagt ut. (Kommet en del etter det) Men jeg synes det er rart å gratulere med et fremmed barn. Hvis kontoen er inntekstkilden, som den tydeligvis er, burde barnet holdes borte. I hvert fall ikke bli sur for manglende kommentarer. Skroller igjennom mange IG for inspirasjon, orker ikke komnentere på alle. Virker rart å ta seg så nær av det. Har hun begynt å eksponere barna nå? Hun var vel den første som holdt barna helt unna bloggen. Det var så uvanlig på den tiden (!) at noen trodde det var noe «feil» med eldste som ble født 3 måneder for tidlig. Nå har heldigvis flere foreldre lært, men dessverre ikke alle .. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzette Skrevet 14. desember 2020 #193 Del Skrevet 14. desember 2020 Blogger hun fortsatt? Finner ingen blogg, bare insta. Leter jeg på feil sted? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 14. desember 2020 #194 Del Skrevet 14. desember 2020 Synes oppriktig synd på disse influncerne som Anja, som egentlig hater SOMe, men som tjener for godt til å klare å slutte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 14. desember 2020 #195 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) LinnKatrine skrev (1 time siden): Synes oppriktig synd på disse influncerne som Anja, som egentlig hater SOMe, men som tjener for godt til å klare å slutte. Hun legger vel ut noe reklame på insta bare nå? Hun fikk så mye dødtid med to barn og some at hun begynte å ta vakter i butikk mens hun blogget. Endret 14. desember 2020 av Justlooking Tillegg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. desember 2020 #196 Del Skrevet 14. desember 2020 Det virker som om hun trenger veldig bekreftelse/kommentarer på det hun legger ut. Må være veldig slitsomt å være opptatt av likes for å holde selvbilde oppe. Det var sånn jeg oppfattet henne. De fleste bryr seg vel ikke så mye om det man ser/leser. Det er nok mer underholdning for mange. Uansett, slitsomt å bli lei seg av lite engasjement i kommentarfeltet... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 14. desember 2020 #197 Del Skrevet 14. desember 2020 Eller så ønsker hun mer penger. Tipper engasjement i form av kommentarer og likes gir høyere inntekt. Så da truer man med en lang pause slik at de få som bryr seg skal kommentere og like alt som kommer fra den kanalen. Slitsomt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 14. desember 2020 #198 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) LinnKatrine skrev (12 timer siden): Synes oppriktig synd på disse influncerne som Anja, som egentlig hater SOMe, men som tjener for godt til å klare å slutte. Tror ikke hun hater det, tror hun er helt avhengig av den bekreftelsen det gir henne. Tenk å gjøre seg selv avhengig av likes og kommentarer fra helt fremmede. I tillegg skriver hun at hun gjerne vil ha et hjerte eller en kommentar når hun legger så mye flid i noe. Jeg må bare spørre, hvor lang tid tok det å ta et bilde av datteren og skrive en gratulasjon på noen få setninger til henne? Er DET å legge flid i noe?? Jeg er så lei av disse influenserne som tror de jobber mye, dette blir bare sååå dumt! Kan de ikke bare være takknemlig for at de tjener godt på dette, uten å hele tiden må skrive hvor hardt de jobber? Dagen rant fra meg! Endret 14. desember 2020 av MFO 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuslix Skrevet 14. desember 2020 #199 Del Skrevet 14. desember 2020 Når du faktisk begynner klage på «kundene» dine😂 kanskje heller ta det til seg å gjøre noen endringer, hvis hun ønsker høyere engasjement! Det er jo hun det kommer Ann på, ikke følgerne. Men det er vel sånn det er med influensere, som lever i sin egen lille boble! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 14. desember 2020 #200 Del Skrevet 14. desember 2020 Jo da, skjønner at man kan le av å ønske noe så "teit" som likes og kommentarer. Men det er ikke rart å savne sosial kontakt og tilbakemeldinger som de fleste andre får via jobb... Synes det er unødvendig å latterliggjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå