AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Er veldig usikker på om dette er et egnet sted å poste dette på, men jeg prøver meg allikevel. I september 2013 ble jeg voldtatt. Jeg var på ferietur med noen venninner. Long story short: jeg ble voldtatt av to menn. Jeg prøvde å sparke, jeg prøvde å rope, plutselig gikk ingenting mer. Hver eneste bevegelse var så utrolig tung. Jeg klarte ikke å gjøre motstand. Jeg vet ikke om det var rus eller bare sjokk, men det var som at musklene mine rett og slett ikke responderte. Jeg ble bare liggende. Dagen etter løp jeg bare. Jeg løp til hotellet venninnene mine og jeg bodde på. Jeg dusjet i minst en time og bare smilte lurt når jentene lurte på hvor jeg hadde vært hele natten. Jeg løy til de, og helt siden da har jeg aldri tenkt på det. Det var som visket ut fra hukommelsen min. Men for et par uker siden kom det frem. Jeg hadde sex med kjæresten min og plutselig kom minnene. Helt ut av det blå, jeg skjønte ingenting. Jeg hylgråt i to dager. De to/tre siste ukene har jeg drømt mareritt hver eneste natt. Minnene kommer støtt og stadig frem, både i form av bildeglimt og drømmer. Jeg får ikke sove med mindre kjæresten min holder rundt meg og jeg tør ikke engang gå på do alene på kveldene. Det er helt forferdelig, men også veldig rart. Jeg skjønner ikke hvorfor det plutselig har blitt slik? Og hvordan blir jeg kvitt de vonde tankene og marerittene? Alt jeg ønsker er å glemme alt sammen igjen, men hvordan gjør jeg det?Anonymous poster hash: d5978...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Kjære vene Snakk med noen om det, få det ut! Det blir bare verre om du holder det inni deg. Jeg har vært gjennom voldtekt selv, og det begynte ikke å gå bedre før jeg hadde grått i gudene vet hvor mange dager. Har du fortalt det til kjæresten din? Anonymous poster hash: 1a302...641 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg føler ikke at dette ble postet i riktig kategori. Anonymous poster hash: 0101c...9d6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Vet du hjem disse to mennene er den dag i dag? Kanskje du kunne ha hevnet deg på de. Anonymous poster hash: 80446...39a
Gjest øst94 Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Du skal ikke glemme - du skal bearbeide. Hvis man prøver å glemme, kommer det ofte opp igjen i ettertid, en eller annen gang. Du må på en måte prøve å akseptere det som har skjeďd og forsone deg med det, men IKKE selve handlingen. Det som har skjedd er historie og kan ikke endres på. Du bør prate med noen om dette. Noen som forstår deg, og kan hjelpe deg. Jfr psykisk helsepersonell e.l.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Du har fått et flashback. Så lenge du aldri har bearbeidet det er det stor fare gor at de fortsetter å komme. Snakk med psykologAnonymous poster hash: f66d4...ff9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå