Gå til innhold

vil hun ha sex med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg flyttet nylig i hybel i et tett koselig nabolag, min hybel er i samme bygg som to andre, også er det en leilighet over. og i den ene hybelen så bor det ei jente..hun er kanskje 17/18/19? (jeg er 21).hver gang jeg møter hun ute eller sånne ting så ser hun på meg å smiler skikkelig lurt, og en annen ting...jeg kan av og til høre stønning om kveldene (soverommet hennes er vegg i vegg med stuen min) hører ikke noe dunk, men bare stønn..akkurat som hun ligger å fingrer seg, og vil jeg skal høre det.

Har ikke snakket ordentlig med hun ennå,er bare hei og et lurt smil hver gang.

Men hva tror dere er sjangsene for at hun vil ha sex med meg? :rolleyes::redd:



Anonymous poster hash: d9afd...bbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å vite.. Det kan jo godt henne hun smiler til deg rett og slett fordi hun er en hyggelig jente. Selv om hun evt koser med seg sjøl betyr jo ikke det nødvendigvis at hun vil pule med deg. Kanskje hun har kjæreste allerede?

Hvis du er interessert i henne bør du i alle fall begynne prate med henne. Bli kjent med henne! Inviter henne på en kopp te. Ikke ødelegg forholdet med å foreslå/forvente sex med en gang. Selen kommer når/hvis det er naturlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal dette være invitasjon til sex? Jeg tviler på at hun vet at du hører stønninga. Også er det slik at noen jenter wr høylytte, også ved onanering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...