AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg reiser alene til Stockholm på tirsdag, og skal bli 3 netter. Har aldri vært der før. Tips til hva jeg skal gjøre der? Takk!Anonymous poster hash: 9ac5a...670
Solstrålemamma Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Hei! Stockholm er en fin by og jeg har noen tips! Uten å kjenne deg. - Sommerfuglhuset i Haga, 30 min med buss fra sentrum - Østasiatiske museet- spennende utstillinger fra Østen - Gamla Stan- koselig gammel bydel med hyggelige cafeer og butikker i sentrum - Skansen, rett ved Gamla Stan. Morsom heistur opp til bydelen Søder over sentrum. Også en restaurant med gin utsikt over byen her - Omvisning på slottet med morsom historie om Bernadottene - Katarinakyrkan, flott kirke med romantisk kirkegård og fin spasertur til sentrum derifra. God tur til Stockholm ! 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Abba-museet! Anonymous poster hash: 1a2b7...e2e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Hold deg unna ghettoene! Og ikke beveg deg utendørs så veldig sent. Litt som i Oslo, altså. Anonymous poster hash: 0546c...a37
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #6 Skrevet 3. juli 2014 Abba-museet! Hvor i St.holm ligger det? Anonymous poster hash: 1a2b7...e2e Anonymous poster hash: 4e38c...7cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå