Gå til innhold

luftgevær skyting ny trend?


grinchen

Anbefalte innlegg

det har vært voldsomt mye skyting med luftgevær i nabolaget i det siste for det første så er det nabo 1 som skyter med luftpistoler på skiltene der ute mens han skriker: fedrelandet tilhører oss! Å så var det nabo 2 som skjøt med et luftgevær på en annen nabo i ryggen fra sin veranda og skrek: yippi kay yeah!!!

å så er det nabo 3 som klatret opp på taket å begynte å skyte på folk med sitt luftgevær. i dag hørte jeg igjen pling fra skiltene det var nabo 1 som konkurerte med nabo 3 i å skyte på skiltene her ute.,. Det jeg lurer på er dette en ny trend? eller er det bare i mitt nabolag at det skytes med luftgevær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Skyte med luftgevær har vært et stort miljø lenge.

Løpe rundt som noen tullinger som de du beskriver burde anmeldes.

Hvorfor har du ikke ringt politiet? Du vet man kan skade andre mennesker alvorlig selv om det "bare" er et luftgevær?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å skyte hvor man vil, selv om det "bare" er en luftpistol/gevær. Jeg hadde anmeldt dem

En liten luftkule kan gjøre stor skade om man treffer et øye el.l.



Anonymous poster hash: 8fadd...a72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyte med luftgevær har vært et stort miljø lenge.

Løpe rundt som noen tullinger som de du beskriver burde anmeldes.

Hvorfor har du ikke ringt politiet? Du vet man kan skade andre mennesker alvorlig selv om det "bare" er et luftgevær?

det gir liten mening å anmelde disse da de er psykisk syke og kan bare bli lagt inn men merkelig nok har ingen av dem blitt lagt inn selv om jeg vet at nabo 1 har fått stemningsdempende medisiner men det virker ikke som de virker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Nei da så...om du mener det så gjør jo du som du vil.

Morsomt for deg den dagen et barn blir truffet da. For eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da så...om du mener det så gjør jo du som du vil.

Morsomt for deg den dagen et barn blir truffet da. For eksempel.

det er ikke jeg som skyter da. jeg tror ikke barna får lov å gå ut alene i nabolaget, men selvfølgelig har politet vært her men de er tilbake samme dag og fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har vært voldsomt mye skyting med luftgevær i nabolaget i det siste for det første så er det nabo 1 som skyter med luftpistoler på skiltene der ute mens han skriker: fedrelandet tilhører oss! Å så var det nabo 2 som skjøt med et luftgevær på en annen nabo i ryggen fra sin veranda og skrek: yippi kay yeah!!!

å så er det nabo 3 som klatret opp på taket å begynte å skyte på folk med sitt luftgevær. i dag hørte jeg igjen pling fra skiltene det var nabo 1 som konkurerte med nabo 3 i å skyte på skiltene her ute.,. Det jeg lurer på er dette en ny trend? eller er det bare i mitt nabolag at det skytes med luftgevær

Hvor bor du? Synes nabolaget ditt hørtes gøy ut. Skulle ønske jeg hadde så kule naboer :D Mine er veldig anonyme...jeg har bodd her hele livet, altså 21 år. Og jeg vet fortsatt ikke hva naboen min heter, verken til fornavn eller etternavn. Men jeg troor han er homofil...uansett, vil flytte dit du bor:D Men hadde de skutt bikkja mi ville det blitt KRIG :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig. Slikt var det i vårt nabolag også. Det startet med softguns, så paintball, deretter eskalerte det til luftgevær og nå har galningene gått over til compound buer. :sjokkert:

:ironi:


Anonymous poster hash: 15ba9...81f



Anonymous poster hash: 15ba9...81f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo absurd ut, hvor er dette her? Sikker på at de ikke holder på med noen form for rollespill? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo absurd ut, hvor er dette her? Sikker på at de ikke holder på med noen form for rollespill? :P

jeg bor på grefsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Synes nabolaget ditt hørtes gøy ut. Skulle ønske jeg hadde så kule naboer :D Mine er veldig anonyme...jeg har bodd her hele livet, altså 21 år. Og jeg vet fortsatt ikke hva naboen min heter, verken til fornavn eller etternavn. Men jeg troor han er homofil...uansett, vil flytte dit du bor:D Men hadde de skutt bikkja mi ville det blitt KRIG :P

bare å søke kommunal bolig det så er det massevis av "spennende" nabolag du kan ende opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...