Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en offentlig samling i bydelshuset er det andre regler, men ikke hvis noen leier lokalet for og ha fest der privat

Anonymous poster hash: eba14...f02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som er dusten, du sier jeg ringer politi for små ting men da er det merkelig at jeg aldri noen gang har ringt politiet, gjorde det ikke denne gangen men hvis det er nabobråk en annen gang og klokken har passert 1 ringer jeg, du har sosiale antenner men det virker som om du ikker viser hensyn til andre, og hvis noen har behov for å feste etter kl 1 kan de jo dra til byen og ikke forstyrre hele nabolaget som det bor mange småbarn familier i

To ting. Punktum er en flott ting å bruke.

"Du er dust, nei du er dust" - opplegget ditt er bare tragisk. Stakkars deg:( Håper du har det bra ellers.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bare kalt deg dust en gang.

det var du som begynte med og skrive negative ting

jeg er ikke brukeren Battery hvis det er det du tror

AnonymBruker
Skrevet

hvis du ringer til politiet for nabobråk ringer du da til 02800 og sier at du vil varsle om nabobråk i det området det gjelder, og skal du starte med og si ditt navn?

AnonymBruker
Skrevet

?

AnonymBruker
Skrevet

ingen som vet?

AnonymBruker
Skrevet

Dere som synes det eg smålig å ringe politiet, synes dere også det er greit om dere hadde blitt akutt innlagt på sykehus, og ble møtt av en ufokusert sykepleier som kun har fått 1 1/2 time med søvn pga naboens festing?

Anonymous poster hash: ea6cc...98a

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal tidlig opp og bråket gjør at jeg ikke får sove

Min erfaring er at det er irritasjonen heller enn bråket som gjør at man ikke sovner. Hvis man klarer å ikke ergre seg vil man slappe mer av og plutselig er det morgen. :)

hvis du ringer til politiet for nabobråk ringer du da til 02800 og sier at du vil varsle om nabobråk i det området det gjelder, og skal du starte med og si ditt navn?

Ja, det sier seg vel selv?

"Hei, det er AB eba14...f02 som ringer. Jeg bor i Klagegata 14 og det er full fest rett borti her. Kan dere ta en tur og sjekke?"

Ikke så vanskelig det, vel?

:heks:

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

hvis du har fest og naboene ringer om nabobråk i 3 tiden og politiet kommer, får du pålegg om å avslutte festen eller forelegg?

Gjest Funky Punk
Skrevet

hvis du har fest og naboene ringer om nabobråk i 3 tiden og politiet kommer, får du pålegg om å avslutte festen eller forelegg? Anonymous poster hash: eba14...f02

De ser an situasjonen.

Aller helst så vil de jo gi deg en sjanse til å avslutte festen eller dempe dere betraktelig først, men om det ikke skjer så kan de få mer drastisk til verks.

Men om de kommer til festen første gangen og det er helt ute av kontroll, så kan de nok være strengere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...