frksølekopp Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #21 Skrevet 2. juli 2014 Hvor bestilte dere? Takk for svar- vi booket i dag og bestemte oss i siste liten for å booke begge parker- tross mange advarsler fra andre om at det vil bli ALT for stressende... Det var jo kun 350 kr forskjell på totalprisen for en familie på 4 for to parker ift 1!! Vi skal lese oss godt opp på severdigheter i uka før vi reiser så vi har en klar plan mht hva vi skal se og delta på. Sier seg selv at det er umulig å gå over begge parkene i sin helhet på en dag, men hvis vi har ei løype klarlagt skal det nok gå bra. Mine døtre er lite interessert i Buzz lightyear, biler, toy story etc, så det blir de tradisjonelle disney-figurene, prinsesser og for hun eldste ungdoms-tingene på Disney i studios Midnattsparaden er også plottet inn.. gleder oss Anonymous poster hash: 31cba...134
I all verden Skrevet 2. juli 2014 #22 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har aldri bestilt billetter på forhånd. Kan ikke huske at det var noe særlig kø for å få kjøpt billetter heller, men det varierer nok fra dag til dag.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #23 Skrevet 2. juli 2014 Jeg har aldri bestilt billetter på forhånd. Kan ikke huske at det var noe særlig kø for å få kjøpt billetter heller, men det varierer nok fra dag til dag. Min erfaring også, ingen kø-bestiller ikke på forhånd. Anonymous poster hash: 4187c...fe7
Gjest Gemini7 Skrevet 2. juli 2014 #24 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Vi bestilte hos disneyland paris.com sine egne sider. Vi betalte 2400 kr ca for to voksne og to barn i TO parker. Ble ca 2100 for alle fire til kun en park, Vi leste SÅ mange steder på nettet- både i reise"anmeldelser" og på forum- at det virkelig lønner seg å booke på forhånd så vi gjorde det, da mange nevnte at køen for å få billetter kan være lang. Et sted sto det at man kan spare seg for 2 timer i kø bare der.... Og jeg har skjønt at Disney innebærer KØ! Vi er i Frankrike nå og skal besøke Disney neste uke. Bestilte billettene for få dager siden og det står at billettene er gyldige 1 år fom dagen etter de ble kjøpt (hvis dere ikke velger en spesifikk dato).. Endret 2. juli 2014 av Gemini7
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juli 2014 #25 Skrevet 2. juli 2014 Har ett spørsmål til, hvem flyr dere med? Tenker å fly med ryanair, er svært fornøyd fra tidligere faktisk!, og de lander på flyplassen "Beauvais". Noen som vet om det er togstasjon ved den, eller buss stasjon, hva som helst? og hvor langt er det til hovedstadsområdet? Jeg flyr med Air France rett til CDG. Veldig enkelt å komme seg til og fra med RER B. Her er lenke til tog/metro-kart over Paris og aktuelle steder rundt paris: http://www.ratp.fr/plan-interactif/ 1
frksølekopp Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #26 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Vi bestilte hos disneyland paris.com sine egne sider. Vi betalte 2400 kr ca for to voksne og to barn i TO parker. Ble ca 2100 for alle fire til kun en park, Vi leste SÅ mange steder på nettet- både i reise"anmeldelser" og på forum- at det virkelig lønner seg å booke på forhånd så vi gjorde det, da mange nevnte at køen for å få billetter kan være lang. Et sted sto det at man kan spare seg for 2 timer i kø bare der.... Og jeg har skjønt at Disney innebærer KØ! Vi er i Frankrike nå og skal besøke Disney neste uke. Bestilte billettene for få dager siden og det står at billettene er gyldige 1 år fom dagen etter de ble kjøpt (hvis dere ikke velger en spesifikk dato).. Jeg flyr med Air France rett til CDG. Veldig enkelt å komme seg til og fra med RER B. Her er lenke til tog/metro-kart over Paris og aktuelle steder rundt paris: http://www.ratp.fr/plan-interactif/ Okei, tusen takk begge to! :D Edit; autocorrect Endret 2. juli 2014 av frksølekopp
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #27 Skrevet 2. juli 2014 Noen som vet om det går tog fra Gare de Leon til Disneyland? Anonymous poster hash: 4187c...fe7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #28 Skrevet 3. juli 2014 Vi skal bestille bord på Askepotts restaurant (Auberge de Cendrillon). Koster skjorta, men hører at det skal være mye kontakt mellom barna og prinsesser der (de kommer til bordene mens man spiser). Vi har bare en hel dag der, og da gjør vi det slik mens vi spiser, i stedet for å stå i kø for å møte dem, eller løpe rundt på prinsessejakt når det er så mange andre ting å gjøre. Å møte prinsesser er det jenta vår gleder seg aller mest til. Anonymous poster hash: aac3d...b90
frksølekopp Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #29 Skrevet 4. juli 2014 Noen som vet hva den broen som man henger en hengelås på heter?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #30 Skrevet 12. juli 2014 Pont de l'Archeveche Anonymous poster hash: 7a702...84a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2014 #31 Skrevet 12. juli 2014 Her kan du lese litt. Var bare å søke http://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g187147-d2072995-Reviews-Pont_des_Arts-Paris_Ile_de_France.html Anonymous poster hash: 7a702...84a
Gjest Skrevet 13. juli 2014 #32 Skrevet 13. juli 2014 Er ikke den fjernet? Er kanskje flere slike broer, men var jo en de måtte klippe av alle låsene på for broen holdt på kolapse!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #33 Skrevet 13. juli 2014 Er ikke den fjernet? Er kanskje flere slike broer, men var jo en de måtte klippe av alle låsene på for broen holdt på kolapse! Det gjør de med jevne mellomrom. Den eldste låsen jeg fant var fra rundt siste halvdel av 2013. Anonymous poster hash: 8fc09...464
Gjest Skrevet 13. juli 2014 #34 Skrevet 13. juli 2014 Det gjør de med jevne mellomrom. Den eldste låsen jeg fant var fra rundt siste halvdel av 2013. Anonymous poster hash: 8fc09...464 Ah ok! Husker bare det var mye oppstyr i avisa for hele broen sto i fare for kollaps! Men googlet det, og det var ikke den broen, så da finnes det flere tydeligvis
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #35 Skrevet 21. august 2014 Nå er det ikke så lenge igjen til vi reiser nedover! Er det noen som har vært der nylig, og har lyst til å fortelle om opplevelsen? Har lest mange plasser at det er lange køer, og at det er ganske mange som bare driter i køsystemet, og presser seg inn der de måtte ønske. Slikt er det verste jeg vet! Stresse med slikt (og irettesette folk eller skule stygt på dem) når vi egentlig bare vil kose oss! Anonymous poster hash: aac3d...b90
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #36 Skrevet 23. august 2014 Få med dere paraden, lysshowet kl 23 er fantastisk, i studioparken anbefaler jeg å ta tog der dere kan se bak kulissene ( jordskjelv, flammer og vann ) i den andre parken anbefaler jeg pirates of the c og a little world..( nydelig ) Anonymous poster hash: 4187c...fe7 1
frksølekopp Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #37 Skrevet 6. oktober 2014 Er det noen som har vært i Disneyland på nyttårsaften?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #38 Skrevet 6. oktober 2014 Er det noen som har vært i Disneyland på nyttårsaften? Har hørt det skal være et helt utrolig fyrverkeri show Med tanke på hvor fantastisk det showet de allerede har på kvelden er, så er jeg ikke i tvil om at nyttårsaften tar helt av Anonymous poster hash: cd5c3...6d6
frksølekopp Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #39 Skrevet 13. oktober 2014 Har hørt det skal være et helt utrolig fyrverkeri show Med tanke på hvor fantastisk det showet de allerede har på kvelden er, så er jeg ikke i tvil om at nyttårsaften tar helt av Anonymous poster hash: cd5c3...6d6 oi, denne så jeg nå! Sorry jaa, slik har jeg oppfattet det også vi tenkte å dra dit å være der da, men er usikkre på åpningstidene på nyttårsaften og 1. januar. Har googlet meg i hjæl men finner ikke ett konkret svar. Har også sendt mail men de ba meg bare ringe de (Norske kontoret tydeligvis), 800 nr og det kan koste meg meget dyrt Så, noen som har peiling?
I all verden Skrevet 13. oktober 2014 #40 Skrevet 13. oktober 2014 oi, denne så jeg nå! Sorry jaa, slik har jeg oppfattet det også vi tenkte å dra dit å være der da, men er usikkre på åpningstidene på nyttårsaften og 1. januar. Har googlet meg i hjæl men finner ikke ett konkret svar. Har også sendt mail men de ba meg bare ringe de (Norske kontoret tydeligvis), 800 nr og det kan koste meg meget dyrt Så, noen som har peiling? 31. desember 2014: Disneyland Park: 9.30-1.00. (extra magic hours kl 8.00-9.30) Walt Disney Studios: 10.00-1.00 (extra magic hours 8.00 - 10.00) 1. januar 2015: Disneyland Park: 10.00-22.00 (extra magic hours 9.0 -10.00) Walt Disney Studios: 10.00-21.00 (extra magic hours 9.00-10.00) Dette tok 2 minutter å google. Kilde: http://us.news.disneylandparis.com/calendar/index.xhtml
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå