Gå til innhold

Svar i Studentweb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått svar om intern overgang i Studentweb, men finner det inget sted! Noen som vet hvor det ligger under? :)



Anonymous poster hash: 3ec22...b43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oppe til høyre



Anonymous poster hash: 0c4d0...ac5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppe til høyre

Anonymous poster hash: 0c4d0...ac5

Det er ingenting oppe til høyre hos meg. :klo: Jeg har studentweb fra UiB.

TS

Anonymous poster hash: 3ec22...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studentweb fra UiB. Du går inn på innsyn (vet ikke om det er det som står hos deg da jeg har nynorskversjonen) også inn på dokumentarkiv. På dokumentarkiv ligger all info som jeg har fått på mail. Du kan trykke på plussen, så får du opp meldingene som er sendt til e-postene dine. Vet ikke om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo være at du må inn på søknadsweb, og ikke studentweb da... Det er på søknadsweb jeg har fått svar på opptak til mastergradsstudium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studentweb fra UiB. Du går inn på innsyn (vet ikke om det er det som står hos deg da jeg har nynorskversjonen) også inn på dokumentarkiv. På dokumentarkiv ligger all info som jeg har fått på mail. Du kan trykke på plussen, så får du opp meldingene som er sendt til e-postene dine. Vet ikke om det hjelper?

Jeg var inne på dokumentarkiv, men der står det bare epost om at jeg kan finne ut resultatet på Studentweb. Ikke noe mer.

TS

Anonymous poster hash: 3ec22...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan jo være at du må inn på søknadsweb, og ikke studentweb da... Det er på søknadsweb jeg har fått svar på opptak til mastergradsstudium.

Ser jo nå at jeg har lest feil og at det står "søknadsweb" :fnise: Hvor logger man inn til søknadsweb hen?

TS

Anonymous poster hash: 3ec22...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soknadsweb.uib.no :) Logger inn med samme passord som på Studentweb :)

Ser jo nå at jeg har lest feil og at det står "søknadsweb" :fnise: Hvor logger man inn til søknadsweb hen?

TS

Anonymous poster hash: 3ec22...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...