Mrs Smith Skrevet 28. juni 2014 #41 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 28. juni 2014 #42 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg skal i utdrikkningslag Men kunne heller tenkt meg å være hjemme å slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 28. juni 2014 #43 Del Skrevet 28. juni 2014 Sitter på et hotel i Tyrkia og venter på kveldens underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 28. juni 2014 #44 Del Skrevet 28. juni 2014 Ser halvveis på Brasil-Chile og venter på pizza fra peppes. Kjedelig kveld, nervesmerter hindrer meg i å gå ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #45 Del Skrevet 28. juni 2014 Døyver hjertesorg med baileys og sprit mens jeg ser på gossip girl. Satser på at jeg blir kunstnerfull og tegner noe villt etterhvert. Hjelper faenmeg på også. Kos dere masse ikveld alle sammenAnonymous poster hash: 3088d...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 28. juni 2014 #46 Del Skrevet 28. juni 2014 Ser på ekstraomganger nå (Brasil-Chile) mens jeg tester ut en ny pai-oppskrift og så blir det såklart Colombia-Uraguay senere i kveld! Bare liiitt småkjedelig å skulle tilbringe lørdagskvelden helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2014 #47 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 5. juli 2014 #48 Del Skrevet 5. juli 2014 I kveld blir det ingenting på meg! Ferien min er ødelagt for par dager siden Hva skal dere gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 5. juli 2014 #49 Del Skrevet 5. juli 2014 Slappe av! Harryturen startet ved 9 og sitter enda i bilen.. Damn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 5. juli 2014 #50 Del Skrevet 5. juli 2014 I kveld blir det ingenting på meg! Ferien min er ødelagt for par dager siden Hva skal dere gjøre? Uff, hva har skjedd Jeg tar et fotbad ute på terrassen, mens sola steker. Skal slappe av i kveld. (Etter å ha vært en tur på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 5. juli 2014 #51 Del Skrevet 5. juli 2014 Koser med katten mens jeg hører på naturlyder på Spotify og drikker øl. En vanlig lørdagskveld for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 5. juli 2014 #52 Del Skrevet 5. juli 2014 Koser meg med mann, baby og god god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 5. juli 2014 #53 Del Skrevet 5. juli 2014 Skal kanskje på fest.. men frister ikke! Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 5. juli 2014 #54 Del Skrevet 5. juli 2014 Ser på bestevenninna mi spille gta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 5. juli 2014 #55 Del Skrevet 5. juli 2014 Mye mye, det jeg har planlagt i ferien å gjøre + dra ut på konsertene til de kjente, datoene passer ikke for meg. Uff, hva har skjedd Jeg tar et fotbad ute på terrassen, mens sola steker. Skal slappe av i kveld. (Etter å ha vært en tur på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lanista1984 Skrevet 5. juli 2014 #56 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg har lekt med en gekko. Tror den liker meg. Den drar ikke. Men stirrer. Jeg tror vi er på bølgelengde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 5. juli 2014 #57 Del Skrevet 5. juli 2014 Kom igjen da. Hvis du har mulighet for fest + være med venner dine. + at det er sommer :D Skal kanskje på fest.. men frister ikke! Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DirtyMimi Skrevet 6. juli 2014 #58 Del Skrevet 6. juli 2014 Kom igjen da. Hvis du har mulighet for fest + være med venner dine. + at det er sommer :D Haha, ikke noe sommer her jeg bor! Regn og tordenvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLilla Skrevet 6. juli 2014 #59 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) Slapper av, hører på musikk og venter på at temperaturen skal bli overkommelig nok til å kunne sove... Sommer Endret 6. juli 2014 av LilleLilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 6. juli 2014 #60 Del Skrevet 6. juli 2014 Hvor bor du? Flytt til Fredrikstad, her er det sommer og sol Haha, ikke noe sommer her jeg bor! Regn og tordenvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå