Gå til innhold

Sett et familiemedlem naken og likt synet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett noen innlegg om dette, og det virket nesten "vanlig" at mange (spesiellt gutter) har sett en tante eller søster naken og blitt kåt.

Dette virker for meg veldig rart...kunne aldri blitt kåt av synet på noen i slekta mi.

Har dette skjedd deg?

Anonymous poster hash: dadbf...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De guttene har problemer. Det er ikke normalt for gutter/menn å bli tent av å se f.eks. søsteren naken, det er helt sinnsykt.



Anonymous poster hash: 3c7b6...ee8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Så en gang min far løpende rundt på morgenkvisten i bokseren, han var visst stresset og skulle rekke jobb.

Og nei, jeg har så absolutt ikke bitt tent av dette, er det virkelig noen som blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang glemte jeg å banke på før jeg gikk inn på rommet til foreldrene mine. Der lå faren min kliss naken og leste ei bok. Det bildet er brent på netthinnen min. Blir uvel den dag i dag. Dette er 10 år siden.

Anonymous poster hash: 902a5...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

En gang glemte jeg å banke på før jeg gikk inn på rommet til foreldrene mine. Der lå faren min kliss naken og leste ei bok. Det bildet er brent på netthinnen min. Blir uvel den dag i dag. Dette er 10 år siden.

Anonymous poster hash: 902a5...4ff

Huffameg.. misunner deg ikke der, altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se mora mi naken gjør meg ingenting, men det er heller ikke noe jeg tenner på.

Å se faren min naken ville gjort meg veldig kvalm, det er ille nok å se ham i undertøy...

Broren min har jeg heldigvis ikke sett naken siden han gikk i barnehagen, det høres bare helt feil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så både foreldre og søsken nakne før jeg flytta hjemmefra. Er man vokst opp med det er det helt naturlig. Ungene våre ser oss nakne innimellom uten at det virker som om det plager dem. Det hender vi er nakne på badet mens ungene er der.

Jeg har aldri blitt kåt av å se familien naken. Unge gutter kan bli kåt av det meste uten at de dermed ønsker å ha sex med noen de er i slekt med.

Anonymous poster hash: 48733...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De guttene har problemer. Det er ikke normalt for gutter/menn å bli tent av å se f.eks. søsteren naken, det er helt sinnsykt.

Anonymous poster hash: 3c7b6...ee8

Hvem er du til å bestemme hva som er normalt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et paradoks at vi overøses av nakenhet i reklame og underholdningsbransjen, mens det ikke lenger er en selvsagt ting med naturlig nakenhet innenfor kjernefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...