Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min søster er ganske slank/tynn og trenger derfor bh som er liten i omkrets. Vi skulle en tur på change for å handle bh og det var ingenting i hennes størrelse. Kjenner jeg blir så trist på hennes vegne. Hun er fornøyd med kroppen sin slik den er, men uten bh som passer blir man fort ukomfortabel

Vi fant str 60 som var store i cupen, men finnes det ikke bher til jenter som er tynne og har små bryster?

Vi var innom flere undertøysforetninger, men fant ingenting noen steder. Finner noe på nett, men vanskelig å kjøpe bh uten å prøve først.

Har det blitt sånn nå at man må operere brystene sine for å finne bh som passer? Er det noen som vet hvorfor de ikke tar inn de små størrelsene på change?

Jeg forstår jo at det ikke er kjempe mange som kjøper de små størrelsene, men det er heller ikke kjempe mange som kjøper de kjempe store størrelsene, men de har jo det i butikkene.

Sist søsteren min var på change alene for å kjøpe bh fikk hun bare et krasst svar om at det ikke fantes og at hun skulle gå hjem å spise (????). Lurer på om de forteller de som er på utkikk etter store størrelser at de skal gå hjem og slanke seg så de kan passe inn i størrelsene som finnes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du liten omkrets må du gjerne ha stor cup fordi brystene trekker seg langt bak.

Anonymous poster hash: 7952a...4e1
Gjest Vevila
Skrevet

Finner heller ikke BH i min størrelse. Vurderer å reise til England for å handle der. Har testet ut rådet søsteren din fikk om å legge på meg, men det fungerte dårlig :fnise: Kanskje hun finner noe på nett?

AnonymBruker
Skrevet

Kappahl bruker å ha en helt enkel type i 60a og b iallfall :)

Anonymous poster hash: f92c2...2d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg kjøpte på lindex i sin tid har dere sett der?

Anonymous poster hash: 2f0f1...948

AnonymBruker
Skrevet

Hun kan jo kjøpe bh uten cup-størrelse, men bare xs/xxs eller str 32/34. Det ser kanskje ikke like ''voksent'' ut med en tubebh-topp, men poenget er vel at nipplene ikke skal vises gjennom topper? Eller om man går med en løs tank-topp at det ikke er fritt innsyn.

Anonymous poster hash: 96e33...2ee
Skrevet

Hennes oc mauritz hadde dette Før iallfall. Jeg brukte str 60a derifra da jeg kjøpte min første bh:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...