Gå til innhold

Carl Philip og Sofia er forlovet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gratulerer!

Litt av et stykke han har kapret :)

-Bilde fjernet-

- Magnifique, mod.

Anonymous poster hash: af11c...2d7

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe spesielt med henne. Hun ser akkurat ut som alle andre som poserer lettkledd. Kommer sikkert til å gli fint inn i en famile hvor Kungen på forhånd er veldig glad i sånne unge damer.

Bortsett fra det er kongehus en dårlig vits når de drar inn kreti og pleti fra gata. I norge også.



Anonymous poster hash: 85daa...e15
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt med henne. Hun ser akkurat ut som alle andre som poserer lettkledd. Kommer sikkert til å gli fint inn i en famile hvor Kungen på forhånd er veldig glad i sånne unge damer.

Bortsett fra det er kongehus en dårlig vits når de drar inn kreti og pleti fra gata. I norge også.

Anonymous poster hash: 85daa...e15

Hvorfor er jeg ikke overrasket av et slikt typisk "KG-svar"? :)

Anonymous poster hash: af11c...2d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

:hoppe: Gøy med kongelige brylluper! Jeg tror det svenske folket har ventet lenge på denne kunngjøringen.

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er pen!

Anonymous poster hash: 1efdd...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får Sverige en Mette-Marit også. Hahaha!



Anonymous poster hash: 3fde5...7b5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får Sverige en Mette-Marit også. Hahaha!

Anonymous poster hash: 3fde5...7b5

Teknisk sett så er Daniel Sveriges Mette-Marit siden han giftet seg med tronearvingen.

Anonymous poster hash: 2b9a9...f9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir lekre i photoshoop ;)



Anonymous poster hash: fbde8...f92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets og brudd på kopirett.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som ei voksen, reflektert og sjarmerende dame jeg. Bein i nesa og medievandt.

Og de har jo vært sammen i en halv evighet allerede.



Anonymous poster hash: 6a7e3...559
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne! Ja, hun har en noe utsvevende fortid hun også. Men Mette-Marit klarte det, tross alt. Og Sofia blir ikke kronprinsesse. Presset på en "vanlig" prinsesse skal ikke være like stort som hos en som gifter seg med tronarvingen.

Hun virker jordnær og godhjertet. Og hun er utrolig vakker da.

http://image.gala.de/v1/cms/e9/sofia-hellqvist_4837964-original-lightbox.jpg?v=6998933



Anonymous poster hash: b4f83...d18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker henne! Ja, hun har en noe utsvevende fortid hun også. Men Mette-Marit klarte det, tross alt. Og Sofia blir ikke kronprinsesse. Presset på en "vanlig" prinsesse skal ikke være like stort som hos en som gifter seg med tronarvingen.Hun virker jordnær og godhjertet. Og hun er utrolig vakker da.http://image.gala.de/v1/cms/e9/sofia-hellqvist_4837964-original-lightbox.jpg?v=6998933 Anonymous poster hash: b4f83...d18

MM har da ikke klart noe. Det er ikke mange som har latt seg lure.

Anonymous poster hash: 7379a...da6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne! Ja, hun har en noe utsvevende fortid hun også. Men Mette-Marit klarte det, tross alt. Og Sofia blir ikke kronprinsesse. Presset på en "vanlig" prinsesse skal ikke være like stort som hos en som gifter seg med tronarvingen.

Hun virker jordnær og godhjertet. Og hun er utrolig vakker da.

http://image.gala.de/v1/cms/e9/sofia-hellqvist_4837964-original-lightbox.jpg?v=6998933

Anonymous poster hash: b4f83...d18

enig i at hun er vakker, men aller vakkrest når hun smiler sånn som på dette bildet og ikke med tennene sine....

Anonymous poster hash: b1c64...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er jo helt drøyt hvor mange lettkledt-bilder det finnes av henne på nettet, er det ikke mulig for kongehuset å fjerne hvert fall brorparten??



Anonymous poster hash: e26e8...eef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...