AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg var nylig på telttur en helg med en jente jeg er svært forelsket i. Det var varmt og vi tok et avkjølende bad i en elv. Selv om vannet kom fra en bre og var iskaldt fikk jeg ståpikk da hun også kledde av seg og tok seg en dukkert. Jeg kom meg raskt på land og tok på meg shortsen, men selvsagt merket hun det. Da vi senere skulle campe for natten og det var på tide med et nytt bad etter en lang dagsmarsj, skjedde det igjen. Hun kledde av seg og gikk først i vannet. Jeg fulgte etter og hadde kontroll en stund, men til slutt vant naturen over ånden og pikken sto rett oppover magen min igjen. Jeg trodde først hun aldri ville overnatte i samme telt som meg siden jeg avsørte hvor kåt jeg er på henne, men vi krøp ned i hver får sovepose. Hva gjør en i slike situasjoner? En kan selvsagt bade med klær på, men nakenbading er så mye bedre. Jeg er 21 år og burde ha bedre kontroll. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Slapp av. Noen ting har man bare ikke kontroll på. Dersom du ikke gjør noe ut av det så klarer nok hun å overse det også. Anonymous poster hash: 3c495...4f2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Slikt får man aldri kontroll på Du ville ikke reagert negativt selv altså? Anonymous poster hash: d0ea5...5b4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Ekstra kjipt ts ikke fikk knulle henne da. Anonymous poster hash: 9b5fe...323
Fhashion King Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Du ville ikke reagert negativt selv altså? Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 Altså, hør her nakenbading med en dame du liker eller kanskje mer enn det, vi er da menn. Den dagen jeg ikke hadde fått stå da, ja da hadde jeg virkelig blitt bekymret for meg selv.
-Missi- Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Er da bare et kompliment at du får stå da, til den damen. Overhodet ikke noe negativt
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Altså, hør her nakenbading med en dame du liker eller kanskje mer enn det, vi er da menn. Den dagen jeg ikke hadde fått stå da, ja da hadde jeg virkelig blitt bekymret for meg selv. Hehe. OK. Da skal jeg sannelig ikke anstrenge meg for ikke å få ståpikk. Vi skal på helgetur i morgen igjen. er meldt knallvær. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Hehe. OK. Da skal jeg sannelig ikke anstrenge meg for ikke å få ståpikk. Vi skal på helgetur i morgen igjen. er meldt knallvær. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 Utrolig digg da. Du får ha en fin tur og lykke til. Håper du får knullet henne. Ikke glem å skrive her hvordan det gikk. Anonymous poster hash: 9b5fe...323
Gjest Funky Punk Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Å bli hard er en naturlig reaksjon, noe som kan skje også om du ikke er tiltrukket av jenta. Jeg reagerer ikke om jeg ser en annen bli hard iallefall.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Utrolig digg da. Du får ha en fin tur og lykke til. Håper du får knullet henne. Ikke glem å skrive her hvordan det gikk. Anonymous poster hash: 9b5fe...323 OK. Føler jeg har litt forventingspress på meg nå. Siden hun så hvordan jeg reagerte sitt og takket ja til ny tur, er det vel bare å ta en tur innom apoteket og kjøpe kondomer. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 1
Fhashion King Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Hehe. OK. Da skal jeg sannelig ikke anstrenge meg for ikke å få ståpikk. Vi skal på helgetur i morgen igjen. er meldt knallvær. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 Det eneste minuset jeg ser her er hvis hun ikke føler det samme for deg da, men det finner du muligens ut i helgen :-) Hun hadde sikkert ikke blitt med en tur til hvis hun synes det var ekkelt eller noe sånn at du fikk stå, lykke til dere har tydeligvis samme interessene.
Gjest Alohaa Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Overhode ikke noe å bekymre seg over TS! hun ble helt sikkert ikke fornærmet på noen måte
Gjest HarryDotter Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Altså, hør her nakenbading med en dame du liker eller kanskje mer enn det, vi er da menn.Den dagen jeg ikke hadde fått stå da, ja da hadde jeg virkelig blitt bekymret for meg selv. Støtter denne fullt ut. Er da bare et kompliment at du får stå da, til den damen. Overhodet ikke noe negativt Overhode ikke noe å bekymre seg over TS! hun ble helt sikkert ikke fornærmet på noen måte Godt å lese at det er noen som ikke tar slikt negativt. Man kan absolutt ikke noe for at pikken reiser seg hele tiden. Jeg får ikke nødvendigvis stå av å se bilder av nakne damer, det varierer om jeg går inn for å bli kåt av det eller ikke, men om jeg stod å så på en naken dame jeg syntes var flott i levende live, ville jeg ha strevet voldsomt med å ikke få reisning. Tror ikke du skal være for bekymret TS....tipper hun fikk litt å fantasere om i timene etterpå 1
petterm Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 OK. Føler jeg har litt forventingspress på meg nå. Siden hun så hvordan jeg reagerte sitt og takket ja til ny tur, er det vel bare å ta en tur innom apoteket og kjøpe kondomer. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 Selv om hun har takket ja til en ny tur behøver ikke det bety at hun vil ligge med deg, i alle fall ikke ennå. Ikke ødelegg for dere med å forvente det ene eller det andre. Kjøp gjerne kondomer, men la sexen komme etter hvert. Om dere har flere turer sammen og blir bedre kjent kan det være bra. Selvsagt bra hvis dere koser/kliner, men ikke ødelegg et spirende forhold med å gå for fort fram, sommeren er lang. Dere har god tid. Nyt det.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 OK. Føler jeg har litt forventingspress på meg nå. Siden hun så hvordan jeg reagerte sitt og takket ja til ny tur, er det vel bare å ta en tur innom apoteket og kjøpe kondomer. Anonymous poster hash: d0ea5...5b4 Jeg tror du gjør dumt å kjøpe og ha med kondomer. Hallo...du skal liksom på tur i naturen. Hvem har med seg kondomer da? Spesielt når man skal ut med noen de aldri har hatt sex med før. Hun vil kunne tolke det slik at du har planlagt knulletur, så hun kan tro du er creepy. Sats heller på å hoppe av i svingen om de skulle bli aktuelt. Går hun på pillen så er det selvfølgelig enda bedre. Anonymous poster hash: 9b5fe...323
Gjest HarryDotter Skrevet 28. juni 2014 #17 Skrevet 28. juni 2014 Jeg tror du gjør dumt å kjøpe og ha med kondomer. Hallo...du skal liksom på tur i naturen. Hvem har med seg kondomer da? Spesielt når man skal ut med noen de aldri har hatt sex med før. Hun vil kunne tolke det slik at du har planlagt knulletur, så hun kan tro du er creepy. Sats heller på å hoppe av i svingen om de skulle bli aktuelt. Går hun på pillen så er det selvfølgelig enda bedre. Anonymous poster hash: 9b5fe...323 Jeg ville nå hatt med kondomer uansett jeg da....Er vel ikke slik at du må ta dem frem og vifte med dem før dere drar avgårde? Gjem dem godt i bagen just in case. Om du skulle være så heldig at det blir teltkos. så er det bedre å være på den sikre siden. Å hoppe av i svingen gir ingen sikkerhet overhode......Hun kan fortsatt bli gravid. Husk at pikken lekker endel under samleie. Better safe than sorry 2
Reg Skrevet 28. juni 2014 #18 Skrevet 28. juni 2014 Nå er vel tur nr 2 i gang allerede - men: De har badet nakne sammen to ganger, hun har sett ham få ståpikk begge ganger, og sier ja til en ny tur ... Her bør de vel stille med kondom i sekken begge to, for sikkerhets skyld (i dobbel forstand).
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #19 Skrevet 14. desember 2014 Herlig å bade seg naken sammen med noen. Å føle naturen "overalt". Noen av guttene jeg har badet, solt meg sammen med har svulmet litt opp. Det betyr ikke at jeg er klar. Har du vanlige sosiale antenner, og dere bare er 2 der, skjønner du fort om dere kan gjøre noe mer. Anonymous poster hash: 9be99...752
Justia Skrevet 15. desember 2014 #20 Skrevet 15. desember 2014 Herlig å bade seg naken sammen med noen. Å føle naturen "overalt". Noen av guttene jeg har badet, solt meg sammen med har svulmet litt opp. Det betyr ikke at jeg er klar. Har du vanlige sosiale antenner, og dere bare er 2 der, skjønner du fort om dere kan gjøre noe mer. Anonymous poster hash: 9be99...752 Enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå