Avi Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har lyst til å kanskje dra bort noen dager i sommer, helst et sted i Europa som det ikke er så knotete å komme seg til med fly. Vil gjerne på stranda jeg har vært i Spania før så jeg vil prøve et annet land enn Spania. Kunne Italia vært noe kanskje? Er det noen fine strender i Italia?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har realtivt ofte tilbragt noen late dager alene i Cinque Terre. Du kan fly til Pisa, og ta toget nordover et par timer. Cinque Terre er 5 små fiskerlandsbyer, og du kan spasere mellom de. Monterosso er den største byen, og har to strender. Vernazza er den andre med strand, mens Riomaggiore har klipper å ligge på. Det er også noen bortgjemte strender langs kysten mellom byene. Det er ikke så mange gode restauranter der, men når man reiser alene er en skikkelig pizza og et glass vin mer enn nok til middag synes jeg. Været har vært fantastisk når jeg har vært der, og badetemp'n like så. Lokalbefolkningen er snille og imøtekommne, og den lokale vinen er perfekt. Du kan ta toget til mange små og større steder langs hele kysten. Det er en fordel å reise uten bil. Anonymous poster hash: 77f44...945 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå