AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Det er utrolig mange fordommer, og utrolig mye hat i forhold til telefonselgere, og jeg har sitti her og fyra meg selv opp over en kommentar i en annen tråd, og fant ut at det var på tide å få ut litt frustrasjon. Først, DETTE burde du vite FØR du kjefter på en telefonselger. 1. Det er IKKE selgeren sin skyld at du blir ringt opp flere ganger. Det kan være en tidligere selger som har gjort en feil, det kan være sjefen som ikke har vasket listene godt nok, og det kan være systemet sin feil, men selgeren som ringer har ingen kontroll over hvem som dukker opp i den andre enden av telefonen før du faktisk er der. 2. De aller fleste som sitter i en jobb som telefonselger er ungdommer i sin første jobb og studenter som prøver å tjene noen ekstra kroner ved siden av studielån. Selgerjobben er ganske grei å ha som student fordi arbeidstiden er ganske fleksibel - skulle du ikke ha mulighet til å jobbe en dag så er det ingen som må "ta over" for deg (kanskje med mindre du jobber på et lite team der man er avhengig av alle mann på dekk) 3. Du blir ikke oppringt midt i middagen, midt i ungelegging, midt i arbeidstiden eller midt i dagsrevyen fordi de LIKER å forstyrre deg. Du blir oppringt fordi det tilfeldigvis er da du kommer opp i lista til noen. Dette foregår stort sett automatisk, og selgeren går ikke inn for å finne det minst passende tidspunktet. Det er en satt arbeidstid hos telefonselger som med alle andre, så når du blir ringt kvart på ni om kvelden er det IKKE selgeren sin skyld, det er bare sånn arbeidstiden er satt opp. 4. Det finnes mange ufyselige selgere, som gir andre selgere et dårlig ry. Men det betyr ikke at alle er helt like. Av de jeg jobbet med var det kanskje 2 av 20 som var litt for pågående, de andre tok hensyn og respekterte deg når du sa nei den andre gangen (grunnen til at du ikke blir tatt på ordet første gang du sier nei er fordi det i veldig mange tilfeller kommer på refleks. Litt det samme prinsippet som når du går inn i en klesbutikk og den ansatte spør om du trenger hjelp. De fleste svarer nei med en gang, og så trenger de hjelp alikevel.) 5. Hvis du er reservert mot telefonsalg og blir oppringt uten avtale er det IKKE selgeren sin feil, det er sjefen sin jobb å vaske listen. Det du kan gjøre er å opplyse om det og be om å bli strøket av listen. Hvis du greier å si det uten å kjefte selgeren huden full kan jeg nesten garantere at selgeren beklager og stryker deg fra lista, kanskje tilogmed reserverer deg internt i mot selskapet h*n jobber for. - Presterer du derimot å starte samtalen med å slenge skjellsord og dritt til selgeren før h*n en gang har rukket å reagere skal du ikke regne med en dritt av service. 6. Det føles ikke GODT å ringe en person og skape problemer, jeg kan ikke en gang forklare hvor dårlig jeg hadde det hver gang jeg fikk opp en samtale med en person som følte seg terrorisert, det føltes heller ikke spesielt godt å ringe fra et selskap som noen har hatt dårlig erfaring med tidligere, men du kan ikke kjefte på en selger for noe som skjedde for tre år siden. Du kan forklare problemet og si at du derfor ikke ønsker å kjøpe produktet igjen, men å skylde på selgeren er helt søkt, de kan gjøre et forsøk på å rette opp i problemet hvis det har skjedd nylig ved å gi beskjed til sjefen (hva sjefen så gjør med det er utenfor selgerens rekkevidde) eller ved å prøve å finne en løsning på problemet selv. Eventuelt beklage på vegne av selskapet, men stort mer enn det er det faktisk ikke mulig å gjøre. 7. Når du har fått en forståelsesfull selger på tråden, ta deg et halvt minutt til å høre på beklagelsen og la selgeren forklare hvordan du kan reservere deg, ikke sitt der og skrik nei i kjeften på selgeren, det kommer du ingen vei med. De er bare mennesker som prøver å tjene penger til å leve, de er ikke ute etter å terrorisere deg. 8. At du har en dårlig dag gir deg ingen rett til å skrike til en selger. Du har lov til å si at du ikke ønsker å snakke med selgeren, men ikke la din dårlige dag gå utover den stakkars personen i andre enden. Kjefter du på personen i kassa på butikken hvis du har en dårlig dag også?9. Hvis du så absolutt ikke vil snakke med selgere, ta for helvete ansvar selv og RESERVER DEG mot telefonsalg! (http://www.brreg.no/) 10. Ja, vi alle vet at de fleste misliker å bli oppringt, men det betyr ikke at de kan slutte å ringe, de må også ha penger til mat på bordet, og når du står i stampe og ikke finner en annen jobb er det bedre enn ingenting. 11. Har du dårlig erfaring med selgere fra tidligere, ikke la det gå utover alle som ringer. Ikke alle er like. Hvis du får dårlig service av en ansatt på bunnpris, lar du det gå utover alle bunnprisansatte i hele landet? Med tanke på gjennomtrekken du har i dette yrket er sannsynligheten veldig stor for at du møter på en helt fersk selger. Hilsen en frustrert eks-selger. Anonymous poster hash: a07d4...7ba 23
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Helt enig med deg. Jeg trengte sårt pengene da jeg var 20, men jeg klarte ikke mer enn en måned før det gikk for innpå meg å få kjeft så mye av dagen min, hver dag. Flere ganger gråt jeg når jeg kom hjem. Herregud så takknemlig jeg var for at det dukket opp en jobb på Rema 1000, så jeg slapp å være selger. Jeg forstår at man kan bli irritert, men det er ingen grunn til å fortelle den som ringer at de er søppel, skulle vært skutt, skulle vært voldtatt, "hadde du vært min datter hadde jeg ikke klart å se på deg lenger, "heng deg" og diverse andre mindre hyggelige tilbakemeldinger jeg fikk. All respekt til de som har tykk nok hud til å jobbe som selger. Jeg hadde ikke. Anonymous poster hash: f625c...bdd 4
Druid Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har reservert meg. Hvis du ringer meg på tross av det, uansett hvorfor vil du måtte ta konsekvensene av situasjonen jeg står i. Jeg vil være kort og jeg vil avslutte samtalen så fort som mulig og jeg forutsetter at du forstår at det betyr at du skal opdatere listen din. Og ja, jeg regner selgere, uansett type, som lavere enn prostituerte. Men det har noe med jobben min å gjøre; jeg har generelt hat mot selgere og advokater; det er umulig å ha min jobb over lengre tid uten å utvikle dette. 13
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Vanlige folk er de, og en jobb er det. Det endrer ikke på det faktum at det er utrolig frekt å ringe private personer for å mase og reklamere for produkter. Anonymous poster hash: 62090...df5 16
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har reservert meg. Hvis du ringer meg på tross av det, uansett hvorfor vil du måtte ta konsekvensene av situasjonen jeg står i. Jeg vil være kort og jeg vil avslutte samtalen så fort som mulig og jeg forutsetter at du forstår at det betyr at du skal opdatere listen din. Og ja, jeg regner selgere, uansett type, som lavere enn prostituerte. Men det har noe med jobben min å gjøre; jeg har generelt hat mot selgere og advokater; det er umulig å ha min jobb over lengre tid uten å utvikle dette. Ja, men at du vil avslutte samtalen er helt i orden. Det er noe alle selgere er forberedt på! Det er den der kjeftesmella jeg sikter til nå. Og hvis du er reservert, men alikevel blir oppringt så må du varsle om det sånn at selgeren kan stryke deg fra lista, det er som sagt sjefen som i såfall har gjort en dårlig vaskejobb. Og at du ser ned på selgere er også helt i orden så lenge du ikke smeller om det hvis en skulle ringe deg. Vanlige folk er de, og en jobb er det. Det endrer ikke på det faktum at det er utrolig frekt å ringe private personer for å mase og reklamere for produkter.Anonymous poster hash: 62090...df5 Det er lov til å mene det, men det er noe du må ta opp med selskapet, ikke den stakkars jævelen som sitter i den andre enden av telefonen og prøver å tjene penger til å leve! Anonymous poster hash: a07d4...7ba 3
Gjest Offensive Pie Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Det er lov til å mene det, men det er noe du må ta opp med selskapet, ikke den stakkars jævelen som sitter i den andre enden av telefonen og prøver å tjene penger til å leve! Anonymous poster hash: a07d4...7ba ... jeg kan ikke ta opp et problem jeg har med selskapet med personen som ringte meg, representerer selskapet, og som er tilgjengelig i øyeblikket problemet oppstår? Hvorfor skal jeg være nødt til å ta kontakt med en annen representant, når det er selskapet som har gjort en feil? For all del, jeg er høflig mot telefonselgere når jeg sier at jeg er reservert. Det at enkelte andre blir irriterte, må man bare ta som en del av jobben. 13
Gjest Steamboat Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Du tjener penger på å plage andre da blir det utrolig frekt å klage over at du får kjeft. Er ikke verre enn at du legger på eller enda bedre får deg en jobb som ikke går ut på å terrorisere folk. Selv legger jeg bare på ved salg og ja jeg har reservert meg. Endret 27. juni 2014 av Steamboat 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Velger man å jobbe som telefonselger, må man nesten bare regne med og tåle at folk blir sure. Det er nesten ikke noen tid som ikke er gunstig å ringe på i følge de, og det å ringe hjem til folk etter klokka 22.00 på kvelden hører ikke hjemme noen steder når man skal bare tigge penger eller prøve å prakke på folk ting de ikke ønsker (hadde man ville hatt de omega 3 pillene, eller krill, leksikon eller what ever de selger, så hadde man jo gått og kjøpt det?). Jeg har reservert meg for mange år siden, og likevel får jeg opprigninger med jamne mellomrom. Nå tar jeg aldri telefonen dersom jeg ikke har lagret nummeret fra før av, siden det er 99% en selger eller markedsundersøkelse, og den 1% som ikke er det kan jeg ringe opp igjen. Tar jeg den ved en feiltagelse, så legger jeg bare på med en gang jeg hører det er en selger. Tåler de ikke det, får de skaffe seg en annen jobb. Par ganger har jeg bare latt telefonen ligge, så kan de sitte der og rope hallo så lenge de orker. Etter å ha startet å bare blokkere nummerne, har antall tulletelefoner gått ned også. Nei, det er aldri greit å behandle noen stygt uansett yrke, men så lenge de overhode ikke tar et hint eller klarer å vaske lister og oppfører seg som drittsekker, så må de forvente at det kommer tilbake. Folk går dritt lei dette her. Da jeg var 15-16 år gammel ble jeg oppringt av en som skulle selge meg noe jeg overhode ikke hadde myndighet til å kjøpe en gang. Da jeg sa jeg var under 18 og bodde hjemme, så startet vedkommende å lenge spydigheter og dritt i telefonen. Skikkelig seriøst rett og slett... Har man firma, er det vel ikke mulig å reservere seg mot plageånder enda om det ikke er endringer siden sist jeg sjekket. For det er det telefonselgere er. Plageånder. Jeg gir blaffen i om sjefen deres synes det er greit å ringe til meg klokka etter 22 på kvelden (som er det seneste jeg har blitt oppringt), det er IKKE greit overhode. Takler man ikke at folk blir forbanna da, så får man finne seg en annen jobb. Anonymous poster hash: 6797d...f3a 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Det er ikke lov til å ringe etter klokka 21 på kvelden, og heller ikke i helgen. Hva markedsundersøkelser angår aner jeg ikke, men selgere har ikke lov til å ringe før 9 om morgenen og etter 21 på kvelden. Og det er fortsatt helt på trynet å kjefte på noen fordi de gjør jobben sin. Det er lov til å bli sint, det er lov til å bli irritert, men å la det gå utover selgeren er fortsatt feil på alle måter. Om du derimot sier i fra først uten respons og SÅ blir sint er det forståelig, da kan man på sett og vis si at selgeren legger opp til det selv, men å kjefte fra det øyeblikket man tar opp røret til man legger på er helt på trynet. Og jeg vil gjerne høre deg si at "det er bedre å legge seg ned på sofaen og ikke gjøre noe" i en av diskusjonene om sosialstønad her på forumet Selgere representerer et selskap, men med mindre det er kundeservice som ringer så er det veldig begrenset hva selgeren faktisk får til å gjøre. Anonymous poster hash: a07d4...7ba 2
Gjest Steamboat Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Og ja, jeg regner selgere, uansett type, som lavere enn prostituerte. Men det har noe med jobben min å gjøre; jeg har generelt hat mot selgere og advokater; det er umulig å ha min jobb over lengre tid uten å utvikle dette. Samfunnet hadde gått til helvete uten advokater. Samme kan man ikke si om telefonselgere. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Hva som ikke er lov og ikke, er visst ikke alle så nøye med. Verken dette med helger eller kvelder. Vaske lister skal de også, men enkelte firmaer trur jeg gir blanke faen i det, siden folk blir ringt opp mange år etter de reserverte seg. Får man stadige tilbakemeldinger fra de man plager om at de har reservert seg, så burde også telefonselgeren ta dette med ledelsen om at ikke lister bli vasket? I stede for å sutre over at person nummer 437 de ringer og plager også ble sur. Telefonselgere hadde man klart seg utmerket uten her i verden. Det er et av de få yrkene som er mulig å være uten.... Gleder meg til den dagen de skal ut i streik for bedre lønn, så vil de se hvor mye folk bryr seg og er avhengig av de.... Anonymous poster hash: 6797d...f3a 2
Johanne88 Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Jeg er enig! Det er ikke greit å være frekk mot telefonselgere. De er mennesker på jobb de også... Jeg pleier som regel å høre hva de har å si, for å være høffelig. Men 99,9% av gangen er det noe jeg absolutt ikke er interessert i. Da avslår jeg på en høffelig måte og sier at de må ha en god dag. Men så finnes det de som ikke vil gi seg. Det er lenge siden jrg har støtt på de nå, men de som solgte FriFlyt var meget utrivelig å snakke med. Både på telefonen og på gaten. Måtte faktisk heve stemmen et par ganger for å gjennta ordet "nei". Men de ga seg ikke fordi. Men man skal ikke dra alle under en kam. De gjør som sagt bare jobben sin, som alle andre. Og noen gjøre en bedre jobb enn andre. Slik som alle andre 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Samfunnet hadde gått til helvete uten advokater. Samme kan man ikke si om telefonselgere. Det er klart, samfunnet hadde klart seg meget godt uten. Men hvor ville du så ha plassert alle de tusen studentene som plutselig står uten jobb da? Plutselig gikk ikke samfunnet like godt rundt lenger alikevel. Anonymous poster hash: a07d4...7ba
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Jeg anser telefonselgere som nederst på rangstigen. Yrket deres går kun ut på å plage og invadere andres privatliv. Ikke holder de opp å prate heller når jeg sier klart og tydelig fra at jeg IKKE ER INTERESSERT. De respekterer ikke meg. Hvorfor skal jeg respektere dem? Nå har jeg aldri kjeftet på en telefonselger. Jeg legger bare på. Jeg har likevel full forståelse over at noen kjefter på telefonselgere (spesielt når de er reservert). Når telefonselgere har rett til å invadere andres privatliv for å prøve å prakke på dem alt mulig mener jeg at de stakkars ofrene har all rett til å kjefte på dem. Dette er noe en bare må regne med som telefonselger. Det fører ingenting positivt med seg med telefonselgere. Utrolig unødvendig og plagsomt yrke. Jeg kan ikke fatte hvorfor noen har lyst til å jobbe som det. Det finnes jo flere yrker en kan prøve seg ut på som ikke krever utdannelse. Tåpelig. Anonymous poster hash: 845e5...924 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Det er utrolig mange fordommer, og utrolig mye hat i forhold til telefonselgere, og jeg har sitti her og fyra meg selv opp over en kommentar i en annen tråd, og fant ut at det var på tide å få ut litt frustrasjon. Først, DETTE burde du vite FØR du kjefter på en telefonselger. 1. Det er IKKE selgeren sin skyld at du blir ringt opp flere ganger. Det kan være en tidligere selger som har gjort en feil, det kan være sjefen som ikke har vasket listene godt nok, og det kan være systemet sin feil, men selgeren som ringer har ingen kontroll over hvem som dukker opp i den andre enden av telefonen før du faktisk er der. 2. De aller fleste som sitter i en jobb som telefonselger er ungdommer i sin første jobb og studenter som prøver å tjene noen ekstra kroner ved siden av studielån. Selgerjobben er ganske grei å ha som student fordi arbeidstiden er ganske fleksibel - skulle du ikke ha mulighet til å jobbe en dag så er det ingen som må "ta over" for deg (kanskje med mindre du jobber på et lite team der man er avhengig av alle mann på dekk) 3. Du blir ikke oppringt midt i middagen, midt i ungelegging, midt i arbeidstiden eller midt i dagsrevyen fordi de LIKER å forstyrre deg. Du blir oppringt fordi det tilfeldigvis er da du kommer opp i lista til noen. Dette foregår stort sett automatisk, og selgeren går ikke inn for å finne det minst passende tidspunktet. Det er en satt arbeidstid hos telefonselger som med alle andre, så når du blir ringt kvart på ni om kvelden er det IKKE selgeren sin skyld, det er bare sånn arbeidstiden er satt opp. 4. Det finnes mange ufyselige selgere, som gir andre selgere et dårlig ry. Men det betyr ikke at alle er helt like. Av de jeg jobbet med var det kanskje 2 av 20 som var litt for pågående, de andre tok hensyn og respekterte deg når du sa nei den andre gangen (grunnen til at du ikke blir tatt på ordet første gang du sier nei er fordi det i veldig mange tilfeller kommer på refleks. Litt det samme prinsippet som når du går inn i en klesbutikk og den ansatte spør om du trenger hjelp. De fleste svarer nei med en gang, og så trenger de hjelp alikevel.) 5. Hvis du er reservert mot telefonsalg og blir oppringt uten avtale er det IKKE selgeren sin feil, det er sjefen sin jobb å vaske listen. Det du kan gjøre er å opplyse om det og be om å bli strøket av listen. Hvis du greier å si det uten å kjefte selgeren huden full kan jeg nesten garantere at selgeren beklager og stryker deg fra lista, kanskje tilogmed reserverer deg internt i mot selskapet h*n jobber for. - Presterer du derimot å starte samtalen med å slenge skjellsord og dritt til selgeren før h*n en gang har rukket å reagere skal du ikke regne med en dritt av service. 6. Det føles ikke GODT å ringe en person og skape problemer, jeg kan ikke en gang forklare hvor dårlig jeg hadde det hver gang jeg fikk opp en samtale med en person som følte seg terrorisert, det føltes heller ikke spesielt godt å ringe fra et selskap som noen har hatt dårlig erfaring med tidligere, men du kan ikke kjefte på en selger for noe som skjedde for tre år siden. Du kan forklare problemet og si at du derfor ikke ønsker å kjøpe produktet igjen, men å skylde på selgeren er helt søkt, de kan gjøre et forsøk på å rette opp i problemet hvis det har skjedd nylig ved å gi beskjed til sjefen (hva sjefen så gjør med det er utenfor selgerens rekkevidde) eller ved å prøve å finne en løsning på problemet selv. Eventuelt beklage på vegne av selskapet, men stort mer enn det er det faktisk ikke mulig å gjøre. 7. Når du har fått en forståelsesfull selger på tråden, ta deg et halvt minutt til å høre på beklagelsen og la selgeren forklare hvordan du kan reservere deg, ikke sitt der og skrik nei i kjeften på selgeren, det kommer du ingen vei med. De er bare mennesker som prøver å tjene penger til å leve, de er ikke ute etter å terrorisere deg. 8. At du har en dårlig dag gir deg ingen rett til å skrike til en selger. Du har lov til å si at du ikke ønsker å snakke med selgeren, men ikke la din dårlige dag gå utover den stakkars personen i andre enden. Kjefter du på personen i kassa på butikken hvis du har en dårlig dag også?9. Hvis du så absolutt ikke vil snakke med selgere, ta for helvete ansvar selv og RESERVER DEG mot telefonsalg! (http://www.brreg.no/) 10. Ja, vi alle vet at de fleste misliker å bli oppringt, men det betyr ikke at de kan slutte å ringe, de må også ha penger til mat på bordet, og når du står i stampe og ikke finner en annen jobb er det bedre enn ingenting. 11. Har du dårlig erfaring med selgere fra tidligere, ikke la det gå utover alle som ringer. Ikke alle er like. Hvis du får dårlig service av en ansatt på bunnpris, lar du det gå utover alle bunnprisansatte i hele landet? Med tanke på gjennomtrekken du har i dette yrket er sannsynligheten veldig stor for at du møter på en helt fersk selger. Hilsen en frustrert eks-selger. Anonymous poster hash: a07d4...7ba FORFERDELIG sammenligning det jeg har uthevet. Vil du ha dette inn med teskje? Når en går i butikken OPPSØKER en selv denne tjenesten. Det er noe annet enn at telefonselgere plager og innvaderer privatlivet til andre mennesker uten at disse menneskene har oppsøkt det selv. Jeg kan ikke fatte at du mener at det er det samme. Anonymous poster hash: 845e5...924 3
Bluegreen Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes ærlig talt ikke det er i orden å kjefte på andre mennesker så lenge de ikke har gjort deg noe helt uakseptabelt. Man kan da oppføre seg til tross for at man blir irritert. Jeg inngår ALDRI telefonsalg, men jeg er fullstendig i stand til å høflig takke nei og ønske dem en god dag videre. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Telefonselgere og de som står og praier folk på gata for å selge eller tigge (til organisasjoner) er samfunnets bunnslam. Null respekt. Anonymous poster hash: 0bb04...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Det er ikke lov til å ringe etter klokka 21 på kvelden, og heller ikke i helgen. Hva markedsundersøkelser angår aner jeg ikke, men selgere har ikke lov til å ringe før 9 om morgenen og etter 21 på kvelden. Og det er fortsatt helt på trynet å kjefte på noen fordi de gjør jobben sin. Det er lov til å bli sint, det er lov til å bli irritert, men å la det gå utover selgeren er fortsatt feil på alle måter. Om du derimot sier i fra først uten respons og SÅ blir sint er det forståelig, da kan man på sett og vis si at selgeren legger opp til det selv, men å kjefte fra det øyeblikket man tar opp røret til man legger på er helt på trynet. Og jeg vil gjerne høre deg si at "det er bedre å legge seg ned på sofaen og ikke gjøre noe" i en av diskusjonene om sosialstønad her på forumet :)Selgere representerer et selskap, men med mindre det er kundeservice som ringer så er det veldig begrenset hva selgeren faktisk får til å gjøre. Anonymous poster hash: a07d4...7ba De VELGER SELV å invadere livet til folk. At det er jobben deres er irrelevant. De er, uansett hvordan du vender på det, en pest og en plage. Å måtte reservere seg burde vært unødvendig. En burde heller selv melde seg opp for at telefonselgere skulle fått ringe. Slik det er i dag burde vært ulovelig.Anonymous poster hash: 62090...df5 2
slumkim Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Har jeg god tid er jeg superhyggelig mot de som ringer meg. Spørr og graver og kaster ofte bort 30-40 min av arbeidsdagen deres. 3
Puny Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Jeg føler jeg er ganske frekk mot telefonselgere, men jeg kjefter aldri. Jeg bare lar de ikke snakke ferdig og avbryter dem med ' det er jeg ikke interessert i, hade bra'... Det er liksom det frekkeste lille passive aggressive meg kan være 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå