Gå til innhold

Vond lukt nedentil.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med vond lukt nedentil siden jeg var i tenårene. Er nå 25 og er fortsatt ikke kvitt det. Har prøvd antibiotika mot bakteriell vaginose og prøvd melkesyretabletter o.l. Antibiotikaen har funket i et par uker og så kommer lukten tilbake igjen. Jeg har ingen andre symptomer enn lukt og vasker meg stort sett kun med lunkent vann nedentil og kun litt asan eller dr greve om jeg først bruker såpe.

Dette ødelegger sexlivet mitt fullstendig og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal bli kvitt det. Legene ser ingenting på prøvene mine heller. Noen som har noen råd?

Anonymous poster hash: 289f1...63a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du faktisk har vond lukt da? Dessverre kommer bakteriell vaginose bare tilbake og tilbake. Gå til lege og få ny kur, deretter kjøper du en stor sprøyte (uten sprøytespiss) på apoteket og naturell youghurt. Sprøyt oppi skjeden hver kveld i en periode etter at du er ferdig med antibiotikakuren. Deretter vedlikeholder du med en gang i uken og i slutten av mensperioder.

Sov naken, bruk bommullstruser og bytt ofte. Ikke la mannen sprute inni deg, og bruk kondom en stund etter antibiotikakuren.

Anonymous poster hash: c2fc8...a75
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at du faktisk har vond lukt da? Dessverre kommer bakteriell vaginose bare tilbake og tilbake. Gå til lege og få ny kur, deretter kjøper du en stor sprøyte (uten sprøytespiss) på apoteket og naturell youghurt. Sprøyt oppi skjeden hver kveld i en periode etter at du er ferdig med antibiotikakuren. Deretter vedlikeholder du med en gang i uken og i slutten av mensperioder.

Sov naken, bruk bommullstruser og bytt ofte. Ikke la mannen sprute inni deg, og bruk kondom en stund etter antibiotikakuren.

Anonymous poster hash: c2fc8...a75

Ja, det lukter ikke spesielt godt.

En venninne snakket om å bruke eplecidereddikk og sprøyte opp. Noen som vet noe om det?

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig blank eddik! Ikke eplecidereddik. Jeg bruker eddik blandet med vann (et par ss i et lite glass med vann) når jeg har sopp, mye mer effektiv med canesten. Selv om du ikke har sopp så er det ikke skadelig, verd å prøve! Kan svi litt men ikke farlig :)

Anonymous poster hash: c0059...917

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig blank eddik! Ikke eplecidereddik. Jeg bruker eddik blandet med vann (et par ss i et lite glass med vann) når jeg har sopp, mye mer effektiv med canesten. Selv om du ikke har sopp så er det ikke skadelig, verd å prøve! Kan svi litt men ikke farlig :)

Mye mer effektivt ENN canesten skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

7% eddik? Altså husholdningseddik?

Ikke den 35%-eddiken som er svært konsentrert og ETSENDE

Anonymous poster hash: 3d4cb...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det lukter ikke spesielt godt. En venninne snakket om å bruke eplecidereddikk og sprøyte opp. Noen som vet noe om det? Anonymous poster hash: 289f1...63a

4 ss blank eddik 7%

1 ts salt

5 dl vann

Er det jeg har lest her tidligere.

Anonymous poster hash: 12f06...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...