Try2 Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Du har nok et poeng anonymB - man har ikke tistrekkelig med info til å ha en magefølelse...men hvis jeg har rett..så blir han enda mer kylling når han får en til å synes synd på ham. Men kanskje vi alle tar feil. Kanksje du bare skal legge frem hva du tror - så får du svar. Ganske enkelt. Vi har en tendens til å gå rundt og basere våre liv på antagelser. ps sjenert?? må være noe IT greier i KG
Gjest HarryDotter Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Høres ut som om han er skikkelig nervøs for å ta det siste skrittet å møte deg. Det er mitt inntrykk. Han er nok veldig usikker på seg selv og kanskje utseende sitt? Det finnes den typen menn også TS Men jeg syntes ikke du har oppført deg galt av den grunn. jeg ville kanskje bare ha skrevet rett ut hvor skuffet du er istede for å bare slette han. Litt enklere å kommunisere slik
niccoline Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #23 Skrevet 30. juni 2014 Hei jeg er trådstarter. Tror mange har misforstått det jeg sa. Vi har møttes flere ganger og han har bedt meg ut flere gganger så avlyst. Han har ikke vært syk over lengre tid. Han har vært på jobb og alt. Så at han er alvorlig syk kjøper jeg ikke. Mulig at han er bare en feig fyr. Ja ja.. Case closed på han her hvertfall
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #24 Skrevet 30. juni 2014 Hei jeg er trådstarter. Tror mange har misforstått det jeg sa. Vi har møttes flere ganger og han har bedt meg ut flere gganger så avlyst. Han har ikke vært syk over lengre tid. Han har vært på jobb og alt. Så at han er alvorlig syk kjøper jeg ikke. Mulig at han er bare en feig fyr. Ja ja.. Case closed på han her hvertfall Da ville jeg definitift droppet han. Han Virker da feig spør du meg om jeg forstår det riktig nå.
Gjest Ildergreier Skrevet 30. juni 2014 #25 Skrevet 30. juni 2014 Hei jeg er trådstarter. Tror mange har misforstått det jeg sa. Vi har møttes flere ganger og han har bedt meg ut flere gganger så avlyst. Han har ikke vært syk over lengre tid. Han har vært på jobb og alt. Så at han er alvorlig syk kjøper jeg ikke. Mulig at han er bare en feig fyr. Ja ja.. Case closed på han her hvertfall Bra at du ikke gidder å kaste bort mer tid på den idioten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå