niccoline Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Så.. En fyr jeg har hatt kontakt med og par små dater, har avlyst i dag for tredje gang på rad. Alltid samme unnskyldninga, han er syk og har kastet opp. Så, jeg blokkerte han fra snapchat og slettet matchen på tinder. Tre ganger har han avlyst og la meg bare si, i siste liten hver gang, når jeg har vært klar til å gå omtrent.. Han sendte meg så en sms og sa det var så dårlig gjort av meg å slette han.. Kunne han ikke få bli syk, og det var så ego gjort av meg.. Si meg.. Var jeg drittkjerring her nå? Eller burde han fått flere sjanser?
kareen Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Syk og kastet opp tre ganger... Er det i samme uka? Eller over lengre tid?
niccoline Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2014 Tre ganger på to uker.. Det er de tre gangene på rad liksom.. Han har avlyst før også i siste liten, men at det var tredje gang på rad det var liksom det som gjorde utslaget.. Nå skylder han på at jeg ikke hadde villet møte han. Det var en gang og jeg lå syk i pinsehelga. La meg si det sånn, hver gang vi har gjort en avtale, unntatt første gangen, så har jeg lært meg å gå ut i fra at det ble avlyst.. Morsomt ja?
kareen Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Tre ganger på to uker.. Det er de tre gangene på rad liksom.. Han har avlyst før også i siste liten, men at det var tredje gang på rad det var liksom det som gjorde utslaget.. Nå skylder han på at jeg ikke hadde villet møte han. Det var en gang og jeg lå syk i pinsehelga. La meg si det sånn, hver gang vi har gjort en avtale, unntatt første gangen, så har jeg lært meg å gå ut i fra at det ble avlyst.. Morsomt ja? Vel, om man er uheldig kan man kanskje være syk såpass lenge, men da sier man ifra før. Om han skylder på andre ting, så hadde jeg ikke giddet. Hvis han hadde ville treffe deg så hadde han fått det til. Med en slik oppførsel hadde i hvert fall varsellampa mi blinket. Vil ikke si at du er ei drittkjerring, heller ei som vet hva hun vil og ikke orker slik drama! 2
niccoline Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2014 Takk for støtten kareen.. Jeg blir jævlig oppgitt bare.. Og irritert! Ikke at han er noe stor tap, men han må da greie å oppføre seg?
Gjest Ung tøff mann Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Du har ikke vært en drittkjerring. Hva slags fugl har du på profilbildet forresten?
niccoline Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2014 Du har ikke vært en drittkjerring. Hva slags fugl har du på profilbildet forresten? Takk for det Det er en undulatunge Babyen som undulatene jeg hadde med eksen fikk sammens Søt ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Skjønn fugl ja:) Nei,ddu er ikke en drittkjerring, men en som viser at du ikke finner deg i tullet hans og det er bra:) Jeg datet en sånn fyr nylig, men lot tvilen komme ham til gode hver gang han hadde "man-flu", allergi, hangover osv...Det angrer jeg på nå ,for det ble ikke bedre bare verre. Han spilte også ut offer-kortet når jeg konfronterte ham og prøvde å gi meg dårlig samvittighet. Nei bare vær glad du er kvitt han der ts, der sparte du deg nok for mange problemer. Anonymous poster hash: 6e000...a54 1
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Så.. En fyr jeg har hatt kontakt med og par små dater, har avlyst i dag for tredje gang på rad. Alltid samme unnskyldninga, han er syk og har kastet opp. Så, jeg blokkerte han fra snapchat og slettet matchen på tinder. Tre ganger har han avlyst og la meg bare si, i siste liten hver gang, når jeg har vært klar til å gå omtrent.. Han sendte meg så en sms og sa det var så dårlig gjort av meg å slette han.. Kunne han ikke få bli syk, og det var så ego gjort av meg.. Si meg.. Var jeg drittkjerring her nå? Eller burde han fått flere sjanser? Hann minner meg om Stan Men nei, han fortjener ikke flere sjanser.
romtemperert Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ville gjort akkurat det samme! (Så nei, jeg synes ikke du var ei drittkjerring ) Alle kan bli syke, men så akutt at en ikke rekker å si fra før i siste liten - tre ganger på to uker? Syns det tegner ganske dårlig, så nei, ikke ha dårlig samvittighet for dette.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Kanskje han har kjæreste? Anonymous poster hash: 05043...d00
niccoline Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 27. juni 2014 Kanskje han har kjæreste? Anonymous poster hash: 05043...d00 Nei han er oppført som singel på alle sosiale medier.. Tror han bare er rett og slett en feiging jeg.. og j***** umoden. Dere har rett idet greit å slippe mere med han. 1
Puny Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Nei det tullet der hadde jeg ikke giddet... Høres ut som dårlige unnskyldninger... 1
rouge noir Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Kan godt være han ble supernervøs for å møte deg, og rett og slett ikke turte.. Dere har ikke møttes en eneste gang? Uansett; samme hvorfor han ikke kom, han kunne gitt beskjed i god tid, og dette trenger du ikke å finne deg i. Du er ikke en drittkjerring.
Lennhy Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Hadde gjort akkurat det samme, kaster ikke bort tid på noen som oppfører seg slik.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Hadde antageligvis droppet han etter 2.gangs avlysning jeg, så nei du er ingen drittkjerring. Anonymous poster hash: 4a90b...f68
Gjest miss_sara Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Nei, du er ikke det. Han tør sikkert ikke møte deg.
Corvo Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Så.. En fyr jeg har hatt kontakt med og par små dater, har avlyst i dag for tredje gang på rad. Alltid samme unnskyldninga, han er syk og har kastet opp. Så, jeg blokkerte han fra snapchat og slettet matchen på tinder. Tre ganger har han avlyst og la meg bare si, i siste liten hver gang, når jeg har vært klar til å gå omtrent.. Han sendte meg så en sms og sa det var så dårlig gjort av meg å slette han.. Kunne han ikke få bli syk, og det var så ego gjort av meg.. Si meg.. Var jeg drittkjerring her nå? Eller burde han fått flere sjanser? Du gjorde nok det rette. Godt mulig at han var syk, men da avlyser du i litt god tid. Ikke i siste liten 3 ganger på rad.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Nok en tråd på kg der jeg føler meg som one in a million. For hvis en jeg kjente var syk over en lengre periode ville jeg jeg blitt bekymret for ham og sjekket om det var noe jeg kunne gjøre. Anonymous poster hash: c350a...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå