Gjest Bud Skrevet 27. juni 2014 #21 Skrevet 27. juni 2014 Sidecut er totalt turnoff, sidecut, fullsleave tattiser og et overdrevent antall piercinger i enhver liten skinnskrukk er turnoff!
Gjest Trollkarlen Skrevet 27. juni 2014 #22 Skrevet 27. juni 2014 Sidecut er helt greit det, det er iallefall ikke turn off. Kan i noen tilfeller være turn on.
globalagogo Skrevet 27. juni 2014 #23 Skrevet 27. juni 2014 Man er ikke seg selv når man har sidecut! Det er wannabe Rihanna
Yme Skrevet 27. juni 2014 #24 Skrevet 27. juni 2014 Man er ikke seg selv når man har sidecut! Det er wannabe Rihanna Ja, det var jo hu som oppfant den sveisen ETTER at den blei populær... Med den solide logikken der, er man wannabe Kim Kardashian om man har langt, rett hår, eller wannabe Patrick Stuart, om man er helt skalla. 5
Gjest Christina146 Skrevet 27. juni 2014 #25 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Det verste er at fler og fler "pene" damer order seg med sidecut. Passer liksom ikke på kontordamer.Anonymous poster hash: 0138e...141 Mulig jeg tar feil, men jeg trodde det var slutt på populariteten ved sidecut? Husker "alle" inkludert meg hadde det for sånn tre år siden. Ser veldig få med det nå. Endret 27. juni 2014 av Christina146
Lutetium 71 Skrevet 27. juni 2014 #26 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Scenario: Dere ser en pen jente på bar/klubb/gata/ett eller annet sted hvor det ikke er helt utenkelig at dere finner på å sjekke opp en dame. Så snur hun litt på hodet og hun har deler av håret barbert bort. Går dere fremdeles bort til henne? (og til dere som kommer med prat om at jeg ikke skal bry meg om hva andre mener og ditten og datten: Dette er mest for moro skyld, slapp av!) Anonymous poster hash: 66e1f...de7 Jeg hadde gått bort. Mest fordi jeg lurer på hvorfor kvinner klipper seg slik. På sett og vis er det en åpenbar icebreaker, så man har noe å snakke om. Fantastisk trådtittel forresten, veldig norwenglisj. ..og hvorfor ligger tråden på seksualitet? Endret 27. juni 2014 av Lutetium 71 1
Fame Skrevet 27. juni 2014 #27 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har sidecut og det er dritsexy. Men nå er jeg lei og det er i ferd med å gro ut. Ikke fullt så sexy.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #28 Skrevet 27. juni 2014 Jeg synes det er en turn-off, akkurat som jeg synes med store tatoveringer. Jeg hadde kanskje ombestemt meg og droppet å gå bort. Handler bare om preferanser. Man må gjerne ha sidecut, jeg bare synes ikke det ser bra ut selv, og om man skal gå bort til en ukjent dame er det jo stort sett bare utseendet man har å gå etter. Anonymous poster hash: e91db...8ca
Apocalypse Skrevet 28. juni 2014 #29 Skrevet 28. juni 2014 Leser stadig her inne at både tatovering, piercing og frisyrer som ikke er langt hår er æsj og turn-off... Så kjedelig 3
Tøytigern Skrevet 28. juni 2014 #30 Skrevet 28. juni 2014 Scenario: Dere ser en pen jente på bar/klubb/gata/ett eller annet sted hvor det ikke er helt utenkelig at dere finner på å sjekke opp en dame. Så snur hun litt på hodet og hun har deler av håret barbert bort. Går dere fremdeles bort til henne? (og til dere som kommer med prat om at jeg ikke skal bry meg om hva andre mener og ditten og datten: Dette er mest for moro skyld, slapp av!) Anonymous poster hash: 66e1f...de7 Ja, det er turnoff. Nei, jeg går ikke bort til henne.
Tøytigern Skrevet 28. juni 2014 #31 Skrevet 28. juni 2014 Ja, for det å barbere hodet er SÅÅÅ utagerende og tøft assa! Sidecut er, og blir stygt. Og folk som har det er sauer som følger flokken - det er så langt fra å skille seg ut og være drastisk som det går an å få blitt!Anonymous poster hash: ba755...a6d Amen.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #32 Skrevet 28. juni 2014 Leser stadig her inne at både tatovering, piercing og frisyrer som ikke er langt hår er æsj og turn-off... Så kjedelig Haha, ja det er ikke måte på. Sjekket opp blir jeg likevel da, så KG er ikke så veldig representativt for resten av befolkningen tror jeg. Man er ikke seg selv når man har sidecut! Det er wannabe Rihanna Dette er det dummeste jeg har lest.. Anonymous poster hash: f0734...c3a
Gjest Regnstorm Skrevet 28. juni 2014 #33 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Man er ikke seg selv når man har sidecut! Det er wannabe Rihanna Det mennesker som deg tydeligvis ikke innser, er at sidecut er og var veldig populært innenfor visse miljøer, lenge før Rihanna fant ut at hun også ville se fantastisk ut. Populærkulturens mas om hva som er inne eller ute, kult eller harry, har heller ingen påvirkning på disse diskursene. Om det er noen som kan kalles en wannabe, så er det Rihanna og resten av fashionistaene. Endret 28. juni 2014 av Regnstorm 4
Yme Skrevet 28. juni 2014 #34 Skrevet 28. juni 2014 Leser stadig her inne at både tatovering, piercing og frisyrer som ikke er langt hår er æsj og turn-off... Så kjedelig Jeg kan se den med tættiser, fordi det stort sett er en permanent sak, og de aller fleste mennesker ikke eier nok kreativitet til å velge noe kult, men hårsveis og pierceinger er jo noe som kan forandres på, så det er jo i overkant dømmende å reagere på den slags Sidecut og pierceinger er bra saker. Tættiser kan være kult, men da må det være unikt og originalt. Ikke yet another tramp stamp.
Gjest Trollkarlen Skrevet 28. juni 2014 #35 Skrevet 28. juni 2014 Tættiser kan være kult, men da må det være unikt og originalt. Ikke yet another tramp stamp. 17 år gamle jenter prater om at de vil ha tatovering og gleder seg til å få det. Så viser det seg at det er http://www.tatguy.com/images/three%20hip%20stars%20on%20a%20star.jpg Da vil jeg nesten si at det er turn off altså.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2014 #36 Skrevet 28. juni 2014 Hvem bryr seg om hva menn generelt mener om dette? Er ikke poenget å ha en frisyre som en selv liker, og da som konsekvens tiltrekker seg mennesker som liker frisyren din? 3
Apocalypse Skrevet 28. juni 2014 #37 Skrevet 28. juni 2014 Sidecut og pierceinger er bra saker. Tættiser kan være kult, men da må det være unikt og originalt. Ikke yet another tramp stamp. Det kan jeg være enig i... Synes jo som regel ikke tribals er så attraktivt på menn heller
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #38 Skrevet 1. juli 2014 Ja, det er en veldig stor turn-off. Anonymous poster hash: 5dc0c...fb3
Yme Skrevet 1. juli 2014 #39 Skrevet 1. juli 2014 Det kan jeg være enig i... Synes jo som regel ikke tribals er så attraktivt på menn heller Jeg syns tribal ofte blir litt guttas form for tramp stamp. Uoriginalt og kjedelig, rett og slett. 3
Miss moneypenny Skrevet 1. juli 2014 #40 Skrevet 1. juli 2014 Ja, seg selv, som i at de tør å gjøre ting som ikke alle andre gjør... For eksempel å barbere halve hodet, eller å synge høyt på bussen. Men nå for tida barberer jo nesten alle jenter halve hodet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå