AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Scenario: Dere ser en pen jente på bar/klubb/gata/ett eller annet sted hvor det ikke er helt utenkelig at dere finner på å sjekke opp en dame. Så snur hun litt på hodet og hun har deler av håret barbert bort. Går dere fremdeles bort til henne? (og til dere som kommer med prat om at jeg ikke skal bry meg om hva andre mener og ditten og datten: Dette er mest for moro skyld, slapp av!) Anonymous poster hash: 66e1f...de7
Gjest Coolaid Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Det har ikke noe å si. Det kan faktisk hende at du er ekstra søt med sidecut. Bare positivt at folk er seg selv vel ?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Veldig turnoff!! Anonymous poster hash: ec35a...442 7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Jeg liker ikke sidecut, så for meg er det turnoff. Når det er sagt, så er jo vi menn ulike, så det finnes jo de som digger det også. I mine øyne er sidecut litt harry egentlig. For mye punkstil. Det verste er at fler og fler "pene" damer order seg med sidecut. Passer liksom ikke på kontordamer.Anonymous poster hash: 0138e...141 8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Turnoff... :fise: Anonymous poster hash: 32e8c...0a9 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #6 Skrevet 26. juni 2014 Det har ikke noe å si. Det kan faktisk hende at du er ekstra søt med sidecut. Bare positivt at folk er seg selv vel ? Dette. Sidecut er i seg selv hverken turnoff eller supersexy; det kommer mest an på stilen, selvtilliten og (selvsagt) utseendet til jenta. For et par år siden var det veldig populært, og mange jenter klippet seg sidecut uten at det egentlig fungerte for dem.. Noen passer bra med det, andre ikke. Ullent og ubrukelig svar, I know, men sånn føler jeg det :-) (PS: I likhet med de fleste andre veldig populære/markante trender har vel sidecut nå i etterkant blitt litt harry, etter min mening.)Anonymous poster hash: dc27b...076 1
Yme Skrevet 26. juni 2014 #7 Skrevet 26. juni 2014 Jeg syns det er kult, og min oppfatning er at jenter som skiller seg ut på den måten, ofte er mer underholdende å snakke med. 5
Gjest Kim Skrevet 26. juni 2014 #8 Skrevet 26. juni 2014 Liker litt sånn punk look, så det er pluss i min bok
globalagogo Skrevet 26. juni 2014 #9 Skrevet 26. juni 2014 Det har ikke noe å si. Det kan faktisk hende at du er ekstra søt med sidecut. Bare positivt at folk er seg selv vel ? Seg selv..?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #10 Skrevet 26. juni 2014 Nesten (men ikke helt) like turn-off som bob-frisyre for min del.Anonymous poster hash: ad0d9...622
Yme Skrevet 26. juni 2014 #11 Skrevet 26. juni 2014 Seg selv..? Ja, seg selv, som i at de tør å gjøre ting som ikke alle andre gjør... For eksempel å barbere halve hodet, eller å synge høyt på bussen. 4
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juni 2014 #12 Skrevet 26. juni 2014 Kan være veldig fint det.... k34.kn3.net/taringa/2/0/2/3/3/7/04/culling-the-herd/E53.jpg?9891 photos.newknd.com/media/x1920/ChristyMack1679201124.jpg escooltura.com.mx/wp-content/uploads/2012/12/Christy-Mack2.jpg Syntes hun her er veldig søt med den sveisen iallefall....Også var jo hun Julie i Tv2 sporten litt fin med det en gang også
miramis Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Du kan lett gi inntrykk av å være lesbisk. I tillegg er det fire år for sent å gå rundt med sidecut nå. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Ja, seg selv, som i at de tør å gjøre ting som ikke alle andre gjør... For eksempel å barbere halve hodet, eller å synge høyt på bussen. Det er vel 3-4 år siden alle gikk rundt med det, så det er vel ikke akkurat å være seg selv. Anonymous poster hash: e61f6...7b3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Syntes det er pent når det er sidecut med litt lengde, hvis det blir alt for kort blir det bare litt barnslig og ekstremt. Anonymous poster hash: b45ea...b5a 1
Yme Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Det er vel 3-4 år siden alle gikk rundt med det, så det er vel ikke akkurat å være seg selv. Anonymous poster hash: e61f6...7b3 Så om man har sidecut i dag, er man ikke seg selv, fordi "det er 3-4 år siden alle gikk rundt med det"? Du aner jo ikke hva "å være seg selv" betyr, til og med når du siterer min forklaring på at det som oftest handler om å gjøre ting andre ikke gjør... Som da for eksempel å ha en sveis man liker, selv om "alle andre gikk rundt med det for 3-4 år siden", synge høyt på offentlige plasser, løpe naken i skogen... Å være seg selv, kan selvfølgelig innebære å gjøre som alle andre, men stort sett betyr det at man ikke er så konform at man må ha det samme som alle andre, noe som er et veldig stort pluss for de fleste menn. Omtrent ingen menn syns det er kult med disse jentene som "slavisk" følger den nyeste moten hele veien... De er jo en gjeng med kloner. Endret 27. juni 2014 av Yme 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Ja, seg selv, som i at de tør å gjøre ting som ikke alle andre gjør... For eksempel å barbere halve hodet, eller å synge høyt på bussen. Ja, for det å barbere hodet er SÅÅÅ utagerende og tøft assa! Sidecut er, og blir stygt. Og folk som har det er sauer som følger flokken - det er så langt fra å skille seg ut og være drastisk som det går an å få blitt!Anonymous poster hash: ba755...a6d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Så om man har sidecut i dag, er man ikke seg selv, fordi "det er 3-4 år siden alle gikk rundt med det"? Du aner jo ikke hva "å være seg selv" betyr, til og med når du siterer min forklaring på at det som oftest handler om å gjøre ting andre ikke gjør... Som da for eksempel å ha en sveis man liker, selv om "alle andre gikk rundt med det for 3-4 år siden". Nei. "Alle andre" går rundt med den IDAG... Det kan godt være at de faktisk er seg selv, hvis de innerst inne er noen teite sauehoder. Som har stygg smak.Anonymous poster hash: ba755...a6d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Synes ikke det er særlig pent nei. Anonymous poster hash: 0652b...469
Yme Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Ja, for det å barbere hodet er SÅÅÅ utagerende og tøft assa! Sidecut er, og blir stygt. Og folk som har det er sauer som følger flokken - det er så langt fra å skille seg ut og være drastisk som det går an å få blitt!Anonymous poster hash: ba755...a6d Utagerende? Det er da ingen som liker folk som utagerer... Det handler jo ikke om at man på død og liv skal skille seg ut. Å være seg selv, handler om å gjøre det man liker selv, selv om dømmende småbarn på KG syns det er stygt. Nei. "Alle andre" går rundt med den IDAG... Det kan godt være at de faktisk er seg selv, hvis de innerst inne er noen teite sauehoder. Som har stygg smak.Anonymous poster hash: ba755...a6d Det var et svar til en person som skrev at alle gjorde det for 3-4 år siden, så da svarte jeg i den konteksten. Du sitter for så vidt her å utagerer selv, så jeg skjønner ikke helt at du kan snakke nedlatende om den slags. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå