Gå til innhold

Tyrkia i september?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren tenkte oss på en ferietur i høstferien, og trenger litt tips. Er Tyrkia fint på denne tiden? Og hvilke steder kan dere anbefale i nærheten av flyplassen? Er taxi dyrt fra flyplassen til hotell? Har aldri vært i Tyrkia så blir glad for alle typer tips.

Strand er viktig, og det gjør ikke noe om det er litt liv der. Vil gjerne at det skal være en del å kikke på, disse typiske tyrkershappene og slikt vil vi gjerne ha med oss. Som sagt blir vi glad for alle tips :)

Anonymous poster hash: 4edaf...c65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker også å bestille fly og hotell samtidig, hvilke nettsider bør jeg se på?

Skrevet

Hei! Jeg har vært i Tyrkia i midten av september, og da var det herlig temperatur, ikke så altfor varmt som det ofte er midt på sommeren! Jeg vil tro dere finner restplasser og ordinære turer dit både hos Ving og Star Tour hvis dere vil bestille en pakkereise. Ellers bruker jeg som regel finn.no for å finne de rimeligste flyreisene :) jeg har kun vært i Alanya noen ganger, og det tok ca 2 timer med buss fra flyplassen i Antalya, hvis jeg ikke husker feil. Alanya er jo livlig og der fins mer enn nok sjapper som selger alt mulig;)

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har vært i Tyrkia i midten av september, og da var det herlig temperatur, ikke så altfor varmt som det ofte er midt på sommeren! Jeg vil tro dere finner restplasser og ordinære turer dit både hos Ving og Star Tour hvis dere vil bestille en pakkereise. Ellers bruker jeg som regel finn.no for å finne de rimeligste flyreisene :) jeg har kun vært i Alanya noen ganger, og det tok ca 2 timer med buss fra flyplassen i Antalya, hvis jeg ikke husker feil. Alanya er jo livlig og der fins mer enn nok sjapper som selger alt mulig;)

Hei! Tusen takk for svar og tips! Går det ofte busser fra flyplassen i antalya til alanya? Og hvis ikke, hva må vi regne med å betale for taxi fra flyplassen til alanya?

Skrevet

Taxi anbefales å forhåndsbestille. Hvis ikke, kan det bli meget dyrt.

Hvis dere kjøper tur gjennom turoperatører som Ving, så kan bestille transport via dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...