Gå til innhold

anmeldt sin egen mor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor.

Hun har vært periodedranker siden jeg var liten og mixet gjerne medikamenter og alkohol. Jeg kuttet all kontakt for noen år siden, men da jeg fikk barn lot jeg henne komme for å hilse på når hun ville, så lenge hun var edru. Hun har klart det! Min far forteller (de er skilt, men venner) at hun stadig kjører i fylla og at han har prøvd å stoppe henne. I dag ble jeg selv vitne til det...

I dag kom min mor på besøk til min far, (jeg var også innom en tur) jeg merket med en gang at hun var beruset! Jeg spurte om hun hadde drukket og hun nektet, jeg spurte om hun hadde tatt noen av medesinene sine som var merket med trekant og hun nektet for det også! Jeg spurte om hun var villig til å blåse i alkomåleren som jeg har og det var hun. Jeg kjørte for å hente den, da jeg kom tilbake var hun vekk! Hun hadde det plutselig veldig travelt etter jeg hadde kjørt. Min far var også enig i at hun garantert var beruset! Jeg ringte henne, hun hadde kjørt inn til byen......jeg ba henne parkere bilen, men hun bare lo og kalte meg tåpelig! Jeg sa til min far at jeg ville ringe politiet og spurte om han ville støtte meg i det og det ville han! Jeg ringte..... Nå sitter jeg med en blanding av styrke og anger! Jeg er 100% sikker på at jeg gjore det rette, men gud så dårlig samvittighet jeg har!!!

Hva synes dere om det jeg har gjort?

Anonymous poster hash: 56f90...1f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde det rette, ingen tvil om det :klemmer:

Folk som kjører i fylla kan fort ende med å skade andre enn seg selv. Hva hadde du følt om hun havnet i en ulykke der noen endte opp med å bli skadet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort det rette. Folk som kjører i fylla er ikke bare en fare for seg selv, de er også en fare for andre. Tenk om ditt barn hadde lekt ute i nabolaget og blitt påkjørt og drept av en som kjører i fylla? Det kunne tilogmed vært din mor som satt bak rattet. Hvordan ville det føles når du visste at din mor kjørte i beruset tilstand, men ikke meldte ifra og det resulterte i at hun drepte noen?

Du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 9016f...964

• Liker 1
Skrevet

Så leit å høre om situasjonen din! men synes du har vært veldig flink!! Det kunne ikke være lett for deg. Hun trenger nok en vekker og forhåpentligvis blir dette en. Hun setter andre sine liv i fare med å kjøre beruset og desverre ble du nødt til å være den som tok det på alvor... Full støtte fra meg ihvertfall, du gjorde noe vanskelig men nødvendig!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Min mor.

Hun har vært periodedranker siden jeg var liten og mixet gjerne medikamenter og alkohol. Jeg kuttet all kontakt for noen år siden, men da jeg fikk barn lot jeg henne komme for å hilse på når hun ville, så lenge hun var edru. Hun har klart det! Min far forteller (de er skilt, men venner) at hun stadig kjører i fylla og at han har prøvd å stoppe henne. I dag ble jeg selv vitne til det...

I dag kom min mor på besøk til min far, (jeg var også innom en tur) jeg merket med en gang at hun var beruset! Jeg spurte om hun hadde drukket og hun nektet, jeg spurte om hun hadde tatt noen av medesinene sine som var merket med trekant og hun nektet for det også! Jeg spurte om hun var villig til å blåse i alkomåleren som jeg har og det var hun. Jeg kjørte for å hente den, da jeg kom tilbake var hun vekk! Hun hadde det plutselig veldig travelt etter jeg hadde kjørt. Min far var også enig i at hun garantert var beruset! Jeg ringte henne, hun hadde kjørt inn til byen......jeg ba henne parkere bilen, men hun bare lo og kalte meg tåpelig! Jeg sa til min far at jeg ville ringe politiet og spurte om han ville støtte meg i det og det ville han! Jeg ringte..... Nå sitter jeg med en blanding av styrke og anger! Jeg er 100% sikker på at jeg gjore det rette, men gud så dårlig samvittighet jeg har!!!

du gjorde absolutt det riktige. Hun trenger en wake up call for å se hvor store problemer hun har. Og hun bør bli fratatt lappen før hun skader seg selv eller andre på veien i fylla.
Skrevet

Har gjort det samme med en i familien. Angrer ikke. Du har gjort det riktige.

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)
AnonymBruker, on 26 Jun 2014 - 18:09, said:

Gratulerer !

Du har gjort noe som har koste deg selv ganske mye. Du kunne fint snudd ryggen til men du valgte å gjøre det som var riktig. Det er sånt som man beundrer hos andre mennesker. Du og pappaen din har all grunn til å være stolte. Ikke bare gjør du det som er riktig for moren din, men du gjør også noe veldig flott for andre mennesker som kunne blitt rammet av en person som kjører i rus. Dette kan bli et vendepunkt i din mor sitt liv, eller ikke. Uansett var dette en 100% riktig avgjørelse.

Kjempeflott gjort :tommelsmil:

Endret av Coolaid
Skrevet

Du gjorde det rette. Jeg forstår at du har dårlig samvittighet, men husk at dette og lan være veien til at hun kan få hjelp. Lykke til! :)

Skrevet

Du kan ha forhindret ulykker, stor sjanse for det faktisk. Tenk på det du, og ikke den dårlige samvittigheten

Gjest Blomsterert
Skrevet

Klart du har ambilavente følelser til dette . Du gjorde likevel det rette. Men ikke slutt å elske moren din! Utrolig vanskelig, men du handlet rett!

Gjest Blomsterert
Skrevet

du gjorde absolutt det riktige. Hun trenger en wake up call for å se hvor store problemer hun har. Og hun bør bli fratatt lappen før hun skader seg selv eller andre på veien i fylla.

Enig! Moren din kan skade andre og seg selv. Klem til Ts!

Skrevet

HELT riktig av deg, på absolutt alle måter! Kjempebra, ts! :)

Skrevet

Du gjorde helt riktig :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Som alle andre her har sagt - du gjorde det riktige. Jeg synes det er flott at din far støttet deg i dette.

Anonymous poster hash: 791a6...830
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Varmer mitt hjerte av å få så mye støtte! <3

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Tusen takk alle sammen!

Varmer mitt hjerte av å få så mye støtte! <3

Du får den fortjent :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk!

Det var kanskje mitt barn du reddet fra å bli påkjørt av en fyllekjører.

Du må ikke være i tvil om at du gjorde det riktige.

Anonymous poster hash: 23342...641

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gjort det samme. Bra gjort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...