AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #22 Skrevet 26. juni 2014 75 du liksom. Hun er sikkert i 30-åra. Feite kropper er stygt, og her ser dere elendigheten som heldigvis oftest er skjult. Ingen feite damer har fin rompe eller fitte. æææææsj, totalt avsmak. Heldigvis finnes det normale kropper.Anonymous poster hash: 9fb3b...126 Er du blind? Dette er ingen feit kropp, men rynkete hengelår og innskumpet rumpe. Anonymous poster hash: aa6f7...286 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #23 Skrevet 26. juni 2014 Taking the nopetrain to nopeland. Anonymous poster hash: 27e64...19e
Silverfox32 Skrevet 26. juni 2014 #24 Skrevet 26. juni 2014 Er du blind? Dette er ingen feit kropp, men rynkete hengelår og innskumpet rumpe. Anonymous poster hash: aa6f7...286 Tror det er du som er blind. Dette er selvsagt en feit kropp. Men finnes utrolig mange deilige overvektige damer også selvsagt. Når jeg så topicen var jeg nesten 100% sikker på at jeg kom til å svare ja på spørsmålet da en kvinne skal være ganske forferdelig for at jeg ikke skal finne noe tiltrekkende med henne overhodet, men denne dama har altså klart det.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #25 Skrevet 27. juni 2014 Tror det er du som er blind. Dette er selvsagt en feit kropp. Men finnes utrolig mange deilige overvektige damer også selvsagt. Når jeg så topicen var jeg nesten 100% sikker på at jeg kom til å svare ja på spørsmålet da en kvinne skal være ganske forferdelig for at jeg ikke skal finne noe tiltrekkende med henne overhodet, men denne dama har altså klart det. Du så helt feil. Anonymous poster hash: aa6f7...286
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå