arya16mm Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hei! Jeg skal ta 4 "valgfrie" enkeltemner som en del av bachelorgraden min. En av de er AST1010, som er et ganske enkelt fag. Men jeg trenger tre andre. Jeg vil helst at de ikke er saa veldig krevende siden jeg har 2 veldig krevende fag allerede. Kan dere gi noen forslag paa noen emner som ikke krever saa veldig mye tid? F eks. at hvis man leser i boka og leser svar paa eksamensoppgaver kan man i det minste bestaa. Jeg tenkte ogsaa paa BIO1010. Noen som vet noe om det? takk!
Duckie Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 STK1000! Var et par obliger, men de var ikke for vanskelige. Og på eksamen kan man ha med lærebok med håndskrevne notater i, så man behøver ikke å ha lært så mye i løpet av semesteret, bare man er god på å slå opp og vurdere ting raskt. Skal du ta 6 fag ett semester? Antar at du tilhører MatNat, siden det er snakk om AST og BIO fag?
arya16mm Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2014 (endret) STK1000! Var et par obliger, men de var ikke for vanskelige. Og på eksamen kan man ha med lærebok med håndskrevne notater i, så man behøver ikke å ha lært så mye i løpet av semesteret, bare man er god på å slå opp og vurdere ting raskt. Skal du ta 6 fag ett semester? Antar at du tilhører MatNat, siden det er snakk om AST og BIO fag? STK1000? er ikke saa flink med mattefag, maa man ikke vaere det for aa ta et saant fag? :c og nei, dette gaar ut over 2 semestre, maa nesten ta 4 fag naa og 5 fag neste semester for aa oppnaa bachelorgraden. (mangler noen poeng). Og ja, MatNat! Endret 26. juni 2014 av arya16mm
Duckie Skrevet 26. juni 2014 #4 Skrevet 26. juni 2014 Det er absolutt ikke noe vanskelig matte i det faget. Du har helt sikkert være borti verre matte tidligere, i og med at du studerer ved MatNat. Man har også tilgang på fastsatte kollokviegrupper, hvor man kan få hjelp til både oppgaver og oblig. De startet også opp med et nytt emne på bio i fjor, MNKOM3000, har hørt at dette skal være et relativt greit fag. Ellers har du også muligheter til å ta fag utover MN, vet en del bio-folk tok et psykologifag som de fikk lov til å ha som en del av graden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå