AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Hei, jeg er altså i dialog med et firma om en jobb, har blitt intervjuet, så har det vært mye kontakt på mail om dokumentasjon osv. Det er nå 4 uker siden prosessen begynte og jeg vet ennå ikke hva som skjer...er dette vanlig? Det er en økonomjobb. Har tidligere bare tatt 3-7 dager Anonymous poster hash: 2d548...bad
ninuska_ Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Vi har enkelte prosesser på 4-ukers tid, særlig om det går til 3. gangsintervju. Det tar nesten aldri under 2 uker hvertfall, med mindre det er hast fra kandidaten sin side. Det tar tid med 1. gangsintervju, 2. gangsintervju, koordineringer, grundige referansesjekk + avklaring om lønn, forventninger osv. Men da er tilbud sendt ut i uke 3. eller 4. Ville ringt eller sendt mail og spurt hva status er. Si du ville høre om du fremdeles er aktuell for stillingen siden det har tatt så lang tid. Endret 26. juni 2014 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Hos oss har de nå ventet tre uker på at det skal være ansettelsesråd. Fint med ryddige prosesser, men man risikerer jo å miste de beste kandidatene.Anonymous poster hash: 47373...385
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 hmmm, ja, har ikke hørt noe på en uke fra dem og de skulle selvfølgelig komme tilbake til meg veldig raskt..ja da...ikke så mange andre kandidater har de heller.. det sa de selv...og ingen skulle på ferie før juli. da er det vel et dårlig tegn ts Anonymous poster hash: 2d548...bad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå