AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #1 Skrevet 26. juni 2014 Ser etter ny stasjonsvogn til meg for i underkant av 100000kr. Kollega sa se på Saab 9-5, de er billige. Faen meg sant! Men hvorfor? Er det trygge kjøp?Anonymous poster hash: 51c30...5a0
catman Skrevet 26. juni 2014 #2 Skrevet 26. juni 2014 Saab er lagt ned. Selv om moderselskapet General Motors (GM) garanterer for slitedeler en viss periode, er det usikkerhet knyttet til vanlig vedlikehold. Dessuten er GM-produkter av notorisk dårlig kvalitet.
Tante Bjarne Skrevet 26. juni 2014 #3 Skrevet 26. juni 2014 Har selv en 2006 saab 9-3 1.8t automat. Har hatt den i 2 og et halvt år, det jeg har kostet på er: nye bremseklosser, service, og 2 endeledd. Bilen hadde gått 110.000 km når jeg kjøpte den, nå har den gått 240.000km. Totalkostnad i deler og service ca 5000,- (nå tar kjerringa servicene da hun er bilmekaniker) Har også en helt ny mercedes som i dag må inn til rep. For 3 gang..... (På mandag skal jeg å se på Lexus, for jeg kan ikke ha bil som bryter sammen 1 gang i mnd) Så om du finner en strøken saab med bensinmotor ville jeg virkelig vurdert det!!
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Kjøpte selv saab 9-5 for litt over et år siden. Du får mye bil for pengene! Jeg er iallefall veldig fornøyd med mitt kjøp... Har ikke hatt noe behov for nye deler o.l., men ifølge en mekaniker- bekjent som har jobbet med saab, er ikke det noe problem... Anonymous poster hash: 29816...1b9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå