Gå til innhold

Finnes det jenter som suger...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker, on 26 Jun 2014 - 06:59, said:

...men som ikke trenger å bli slikket? :)

Anonymous poster hash: deda3...3f4

Ja. min kone. Hun elsker å suge, ønsker ikke å bli slikket (synd for meg....) Av og til så sier hun med litt alvorlig tone at: " nå er det lenge siden du har knullet meg i munnen..." Så ja, de finnes sikkert som alt annet.

Anonymous poster hash: cb2f4...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å suge, men jeg kunne nok aldri ha vært sammen med en mann som ikke også så på det å slikke meg i blant som en naturlig del av sexlivet- jeg elsker å bli stimulert med hender og tunge også :).



Anonymous poster hash: f0564...0f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gi mannen blowjob men hater å bli slikket, så kan ikke huske sist jeg ble slikket... kanskje 2 år siden :P



Anonymous poster hash: c043e...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare er meg, jeg er veldig glad i å suge, men har aldri skjønt "greia" med slikking.. det gir meg absolutt ingenting :s føler meg rar, men det er virkelig ingen nytelse i det, har aldri fått orgasme av det, opplever bare å bli rastløs og vil gå videre til penetrering-

Kommer ganske lett ved vanlig sex og klitorisstimulering. Kjæresten vil så gjerne slikke, jeg lar ham, men får alltid så dårlig samvittighet for at jeg ikke kommer, han vil jo så gjerne at det skal være godt. Meh.

Har det heeeelt likt!

Anonymous poster hash: 46e39...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker å suge myye bedre enn å bli slikket, og vil tro jeg ikke er den eneste..?

Når det gjelder dere jenter som ikke liker å bli slikket, så tenker jeg at det umulig kan ha noe med den "fysiske følelsen" å gjøre?

Jeg mener....Om vi ser rent teknisk på det: Hva føles vel bedre enn å ha en varm, våt og myk tunge mot klitoris?? Det er jo rene kinderegget :wow:

Kan jeg tippe at dere ikke liker å bli slikket pga den mentale biten? Da jeg var yngre så var jeg mye mer usikker, og jeg merket at jeg da hadde mindre glede av å bli slikket. Dette kom av at jeg faktisk ikke var helt overbevisst om at menn/gutter faktisk liker å gi oralsex, når de holder på. Å tenke på at gutten ikke likte dette 100% medførte at jeg heller ikke likte 100% å bli slikket. Det var på en måte litt avtennende...

Nå er jeg eldre, mer selvsikker, og har innsett at veldig mange menn faktisk DIGGER å slikke!! :wow: Og da elsker jeg det også selv.

Dere som ikke liker å bli slikket, kan jeg spørre hva grunnen er?

Anonymous poster hash: 385b1...87b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dere jenter som ikke liker å bli slikket, så tenker jeg at det umulig kan ha noe med den "fysiske følelsen" å gjøre?

Jeg mener....Om vi ser rent teknisk på det: Hva føles vel bedre enn å ha en varm, våt og myk tunge mot klitoris?? Det er jo rene kinderegget :wow:

Kan jeg tippe at dere ikke liker å bli slikket pga den mentale biten? Da jeg var yngre så var jeg mye mer usikker, og jeg merket at jeg da hadde mindre glede av å bli slikket. Dette kom av at jeg faktisk ikke var helt overbevisst om at menn/gutter faktisk liker å gi oralsex, når de holder på. Å tenke på at gutten ikke likte dette 100% medførte at jeg heller ikke likte 100% å bli slikket. Det var på en måte litt avtennende...

Nå er jeg eldre, mer selvsikker, og har innsett at veldig mange menn faktisk DIGGER å slikke!! :wow: Og da elsker jeg det også selv.

Dere som ikke liker å bli slikket, kan jeg spørre hva grunnen er?

Anonymous poster hash: 385b1...87b

Liker ikke følelsen så godt, den der våt tunge-biten du nevner føles egentlig bare litt "rart"og gir ikke den stimuleringen jeg er vant til/liker best. Det er helt greit, men ofte kiler det til og med. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dere jenter som ikke liker å bli slikket, så tenker jeg at det umulig kan ha noe med den "fysiske følelsen" å gjøre?

Jeg mener....Om vi ser rent teknisk på det: Hva føles vel bedre enn å ha en varm, våt og myk tunge mot klitoris?? Det er jo rene kinderegget :wow:

Kan jeg tippe at dere ikke liker å bli slikket pga den mentale biten? Da jeg var yngre så var jeg mye mer usikker, og jeg merket at jeg da hadde mindre glede av å bli slikket. Dette kom av at jeg faktisk ikke var helt overbevisst om at menn/gutter faktisk liker å gi oralsex, når de holder på. Å tenke på at gutten ikke likte dette 100% medførte at jeg heller ikke likte 100% å bli slikket. Det var på en måte litt avtennende...

Nå er jeg eldre, mer selvsikker, og har innsett at veldig mange menn faktisk DIGGER å slikke!! :wow: Og da elsker jeg det også selv.

Dere som ikke liker å bli slikket, kan jeg spørre hva grunnen er?

Anonymous poster hash: 385b1...87b

Folk er forskjellig skrudd sammen.

Mentalt sett kan jeg se at slikking er digg. Typen min elsker å gjøre det, jeg er selvsikker og jeg kan se hva du mener med myk varm tunge osv.

Likevel synes jeg det er sinnsykt ubehagelig fysisk sett. Det gjør vondt. Det blir en helt sinnsykt intens følelse som jeg ikke takler. Mye mer vondt enn godt, ikke godt i det hele tatt faktisk. Da vil jeg heller ha han inni meg, eller bli fingret.

Så for meg er det ikke noe "kinderegg" å bli slikket, føles mer som en slags torturmetode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er mange ivrige sugersker her hvertfall...KG i et nøtteskall :)



Anonymous poster hash: 58cc1...075
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger ofte kjæresten min, han slikker meg aldri. Og da mener jeg aldri. Jeg liker jo å suge han, men savner å få noe tilbake, ettersom jeg egentlig elsker å bli slikket, og det er 2 år siden sist.. *sukk*

Anonymous poster hash: d6048...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 26 Jun 2014 - 06:59, said:

...men som ikke trenger å bli slikket? :)

Anonymous poster hash: deda3...3f4

Ja, kona. Sorry, hun er opptatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såklart! Jeg elsker å suge, men hater å bli slikket :fnise:



Anonymous poster hash: a5da6...167
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem. Ingenting er som en deilig kuk i munnen, men prøver han seg på å slikke rømmer jeg heller senga.

Her går det både på det psykiske og fysiske. Det kiler, og er ekkelt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg må i alle fall føle meg ren der nede for at jeg skal si ja til slikking, for om ikke klarer jeg ikke slappe av (jeg er nok skinnende ren der nede selv om jeg ikke føler det slik selv, men ja). Jeg kunne nok klart meg ganske godt uten slikking jeg, men ville ikke hatt en mann som ikke ville slikket likevel. Grunnen er jo den at oralsex er for meg en ganske naturlig del av sexlivet, og hadde ikke vært komfortabel med en mann som hadde syntest at underlivet mitt var ekkelt eller noe siden han ikke ville slikke. Det hadde vært rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må i alle fall føle meg ren der nede for at jeg skal si ja til slikking, for om ikke klarer jeg ikke slappe av (jeg er nok skinnende ren der nede selv om jeg ikke føler det slik selv, men ja). Jeg kunne nok klart meg ganske godt uten slikking jeg, men ville ikke hatt en mann som ikke ville slikket likevel. Grunnen er jo den at oralsex er for meg en ganske naturlig del av sexlivet, og hadde ikke vært komfortabel med en mann som hadde syntest at underlivet mitt var ekkelt eller noe siden han ikke ville slikke. Det hadde vært rart.

Jeg har kommet fram til det at et kjønnsorgan er ok uansett.

Så oral sex blir normalt uansett utseende. Men jeg føler selv at jeg må ha vasket meg nylig. Samt mannen jeg skal utføre oral sex på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har kommet fram til det at et kjønnsorgan er ok uansett.

Så oral sex blir normalt uansett utseende. Men jeg føler selv at jeg må ha vasket meg nylig. Samt mannen jeg skal utføre oral sex på.

Selvsagt er det det. Men som sagt tror jeg ikke at jeg ville vært sammen med en som ikke synes at et kvinnelig kjønnsorgan var noe greit å slikke. Man skal jo føle seg deilig sammen med den man har sex med!

Jeg føler ikke at min kjære trenger å være heelt nyvasket for at jeg skal suge han. Kan godt suge han selv om det har gått en del timer siden han dusjet. Selv må jeg være nyvasket som sagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det det. Men som sagt tror jeg ikke at jeg ville vært sammen med en som ikke synes at et kvinnelig kjønnsorgan var noe greit å slikke. Man skal jo føle seg deilig sammen med den man har sex med!

Jeg føler ikke at min kjære trenger å være heelt nyvasket for at jeg skal suge han. Kan godt suge han selv om det har gått en del timer siden han dusjet. Selv må jeg være nyvasket som sagt :P

Mener han det samme om å vasking som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Mener han det samme om å vasking som deg?

Nei :P Jeg tror han heller gjerne vil at det skal være et par timer siden jeg dusjet :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...