Gå til innhold

Jeg er for trang

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettop kommet ut av et langt forhold, og jeg har alltid vært trang, vist det går 1 dag mellom samleie så "gror" jeg skikkelig igjen, så jeg må alltid bruke veeeeeeeldig mye glidekrem. Nå for en stund siden så var jeg godt i gang med en ny mann, gode venner. Men jeg var for treng, det er jo ganske lenge siden jeg sist hadde samleie pgr meg å eks samboeren ikke hadde samleie særlig de siste månedene. Men jeg er alt for trang, det er så vidt en finger går inn, det er veldig flaut når man er "godt" i gang med saken så går det ikke. Noen tips?? Andre som har/hatt samme problem?

Anonymous poster hash: 499a5...075

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: 241db...681
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettop kommet ut av et langt forhold, og jeg har alltid vært trang, vist det går 1 dag mellom samleie så "gror" jeg skikkelig igjen, så jeg må alltid bruke veeeeeeeldig mye glidekrem. Nå for en stund siden så var jeg godt i gang med en ny mann, gode venner. Men jeg var for treng, det er jo ganske lenge siden jeg sist hadde samleie pgr meg å eks samboeren ikke hadde samleie særlig de siste månedene. Men jeg er alt for trang, det er så vidt en finger går inn, det er veldig flaut når man er "godt" i gang med saken så går det ikke. Noen tips?? Andre som har/hatt samme problem?

Anonymous poster hash: 499a5...075

Da passer jo gutter som har veldig liten bra for deg.:)

Anonymous poster hash: 2bc45...e89

AnonymBruker
Skrevet

Men er du skikkelig opphisset? Det at du er kåt betyr ikke at kroppen henger helt med.

Merker du i det hele tatt noen forskjell fra normalt til "sex-tilstand"?

Anonymous poster hash: 59b34...4ec
Skrevet

Dette er da bare en sak den nye fyren din må oppleve og lære. Du trenger rett og slett mye mer forarbeid enn andre, noe som jo ikke trenger være negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...