Gå til innhold

vinterdress med uttagbart for og slitesterkt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket merke? Lang og smal jente. Bruker str 92 nå, alder 20mnd. Bør vi kjøpe str 3år for bruk i høst/vinter?

Anonymous poster hash: e811e...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

98 er mitt forslag. Jeg kjøper ikke dresser med uttakbart for, synes de er så klumpete. Så vet ikke merke.

Skrevet

Vi har en med uttakbart for fra Polarn O. Pyret. Vi har ikke brukt den som vinterdress, men på tidlig vår med for og på vår/sommer uten for. Så sant du ikke bor på sørlandet eller sørvestlandet vil den nok bli for tynn til vinterbruk. Den er god til sitt bruk, men den hadde nok ikke blitt kjøpt om den ikke var på supertilbud. Hun trenger en tykkere vinterdress uansett, til de kaldeste dagene.

Vi har vært fornøyd med Reima og Vill som vinterdress (uten uttakbart for).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror i allefall du burde holde deg unna Troll.

Vet ikke om Reima har uttagbart fôr, men det er i allefall kvalitet...

Evt. Kan du jo ha en tykk ulldress under en skalldress?

Anonymous poster hash: 11e22...293

Skrevet

Reima har ikke uttakbart fôr, men har noen trykknapper inni dressene som passer med fleecedress. Så kan man klikke inn fleecedress som ekstra fôr.

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en Helly Hansen til vår. Den var god og myk og lett å bevege seg i.

Anonymous poster hash: 562b4...054

AnonymBruker
Skrevet

Reima har ikke uttakbart fôr, men har noen trykknapper inni dressene som passer med fleecedress. Så kan man klikke inn fleecedress som ekstra fôr.

De har også ulldress man kan kjøpe og feste inni. Men det blir uansett for tynt å bruke som vinterdress.

De første to vintrene til sønnen min brukte han Reima høstdress og varierte med antallet lag og tykkelse inni, og det var en veldig fin løsning til han. Nå som han kler på seg selv blir det derimot for styrete.

Anonymous poster hash: b3454...bf6

Skrevet

Polarn O Pyret har en del utetøy med uttagbart for. Vi er veldig fornøyd med de og synes de har slitesterke klær for unger som er høyt og lavt.

Skrevet

Vi har en fra Skogstad med uttagbart for. Kan ikke si jeg har tenkt på den som klumpete. Har brukt den en sesong, altså fra tidlig høst i fjor til i vår, og den ser nesten ikke brukt ut. Vet ikke så mye om den, siden vi fikk den i gave, men barnehagen har skrytt veldig av den. Men de må være store i størrelsen, for mener det er str 2 vi har, og den er fortsatt romslig til min gutt på 2,5 som er stor for alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...